Hvad er den værste lugt, I ved

For mig er det folk, der stinker af sved. :besvimer:

Jeg går med på gammelmands svedlugten, og så lige fertile hankatte som ikke kommer i bad jævnligt. :S

… lugten af skraldebil!
De skal bare overhales og det kan kun gå for langsomt! PUUUHA!!

Den lugt en der har drukke tæt, lugter af…den får jeg kvlame af

rådne madvarer… jeg har meget vanskeligt ved at kontorllere brækrefleksen hvis noget der fx har stået 2-3 dage for længe ud og er blevet “glemt”

Eddike -brækkesig
Og så de baldrianbolsjer jeg købte i Gram…men miserne eeelsker dem :prut:

DAKA :S

hvad er daka?

den værste lugt jeg har prøvet so far…

Da jeg var i praktik på dyreværnet i rødovre. Vi var 4 voksne om at holde en rædselslagen hund der skulle have en vaccine - dens reaktion var at tømme sine analkirtler

YAK!!!

Der gik flere TIMER før jeg fik lugten ud af næsen igen - for rummet havde selvfølgelig ingen udluftning.

Lige efter den lugt tror jeg lugten af opkast kommer på en flot anden plads. Det er lige før jeg sympatibrækker mig.

Rådne madvarer. Var til rollespil en sommer og havde glemt min tupperwarebox nederst i min kuffert. Der var pasta i. Lugten af råden pasta vil jeg vove at påstå slår det meste!

og på sidstepladsen over min personlige top 4 kommer lugten af usoigneret krop. lugten af gammel Sved, urin eller afføring er noget der kan gøre mig helt elektrisk!

En kogt pillet kylling der har stået i en gryde i en uge. Det ER den værste lugt der findes.

jeg ka bare ikke ha lugten fra de der flaske-automater i supermarkederne, jeg får opkastningsfornemmelse hver gang.

der er mange andre lugte jeg bare ikke ka ha.

eddike
sur skraldespand
rådne fødevarer
gylle

[quote=Gry Gressbakken;257713]hvad er daka?

den værste lugt jeg har prøvet so far…

Da jeg var i praktik på dyreværnet i rødovre. Vi var 4 voksne om at holde en rædselslagen hund der skulle have en vaccine - dens reaktion var at tømme sine analkirtler

YAK!!!

Der gik flere TIMER før jeg fik lugten ud af næsen igen - for rummet havde selvfølgelig ingen udluftning.

Lige efter den lugt tror jeg lugten af opkast kommer på en flot anden plads. Det er lige før jeg sympatibrækker mig.

Rådne madvarer. Var til rollespil en sommer og havde glemt min tupperwarebox nederst i min kuffert. Der var pasta i. Lugten af råden pasta vil jeg vove at påstå slår det meste!

og på sidstepladsen over min personlige top 4 kommer lugten af usoigneret krop. lugten af gammel Sved, urin eller afføring er noget der kan gøre mig helt elektrisk![/quote]

daka er en virksomhed som bla brænder døde dyr osv

Lugten på det sted, hvor man pelser mink-pyhh, den stank sidder i alting efter 2 minutter.

Hader også lugten af opkast og sprut.

Lugten af en gammel sur ost-brækkesig-brækkesig-brækkesig

Folk der har spist hvidløg

Tobaksrøg

Gammel sved

Folk der har ligget i sprit

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Jeg har generelt en lidt sart næse, men den sure stank af opkast slår det meste… -brækkesig

Våd asfalt pga regn med våde regnorme på -brækkesig (hader den lugt)

Mennesker der lugter af gammel sved og tis -brækkesig

æggefimser og at komme på wc efter en som virkelig har spist noget grimt :prut:

Edike

råden fisk

Den værste af alle syntes jeg er sur indelugt som opstår pga manglende rengøring og vedligeholdelse :S

Det ville jeg bl.a. nævne og da især, når det er blandet med tobaksånde. det er virkelig noget af det mest frastødende, jeg kan forestille mig.

Svedlugt
Spiste hvidløg
Babygylp-opkast
Råddent mad

Har en kollega der går og skrupskider hele tiden:prut::prut::prut: Og der må virkelig være noget galt med hans tarmsystem. Det kan lugtes selvom man går 10 meter fra ham! Føj for den lede!. Syntes virkelig man er et svin når man går fimser op ad sine kollegaer!