Hvad er dit yndlingskattenavn?

Vi har ikke en kat der hedder det - men jeg bliver blød i knæene, når jeg læser at et par stykker herinde har en kat som hedder TJALFE. Hvor kan jeg dog godt lide det navn. Har du et særligt kattenavn, som siger dig noget. Her mener jeg ikke, at man skal nævne alle navnene på de katte man har … nærmere et navn man er vild med, men som man ikke har en kat, der hedder.

jeg syntes simpelt hent navnet silke er det smukkeste navn til en hunmis.

Da jeg købte Nana for maaange år siden…det var i maj 2000 havde jeg KUN 1 navn hun kunne hedde…Nana.
Men jeg har mange yndlingsnavne…Sigariah er et af dem.

Men jeg medgiver Silke er et enormt flot navn og havde der været 3 mislinger i mit s-kuld var det blevet brugt :rock:

Ja, Silke er et sødt navn … til en rigtig silkeblød kat.

Nu siger du godt nok at det skal være et navn som vi ikke har en kat der hedder men da jeg kun har en kat og den hedder et navn som jeg har været vild med i mange år så siger jeg det alså alligevel… Bianca :slight_smile:

Men hvis jeg engang får en rød hanmis så skal den hedde Aslan :slight_smile:

Åh ja Ulla - Aslan passer nemlig til en lækker rød hankat.

Jeg vil en dag eeeeenormt gerne have en sort MCO, som hedder Biggie Smalls:ups:

Mit favorit navn til en kat er Luske. Jeg synes simpelthen det er det perfekte kattenavn :slight_smile:

Jeg har haft en Silke - og dte var hun virkelig.

Et navn jeg altid har syntes har været fedt, er Unity.

Det var så også en speciel kat, der bar dét navn, så det farver selvfølgelig navnet for mig.

Det var en meget speciel og smuk maine coon, som hed det. Hun havde en fed og majestætlig personlighed og de smukkeste farver, en meget værdig pige med et stærk fedt navn - Unity…selvfølgelig tit forkotet til Uni [Junni], når vi snakkede med hende.

Jeg har vist ikke lige et yndlingsnavn. Men min veninde har næsten omdøbt Cæsar til Mufasa. Det synes jeg faktisk er ret sejt. Og det er jo også lige før han ligner. :tihi:

Jeg ved godt, at det ikke gælder ens egne kattes navne - men jeg kan bedst lide navnene Ferina og Nikita.

Ellers havde jeg jo ikke valgt dem.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Cæsar… :hjerte: og så skal han være en sort og hvid huskat

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor dejligt at I synes Silke er et fint navn til en lille fin hunkat.

Jeg kan godt lide navnet Sultan til en stor flot hankat - og Lara til en hun kat.

Men min liste er alenlang, når det kommer til kattenavne.

:inlove:

Hvor dejligt at I synes Silke er et fint navn til en lille fin hunkat.

Jeg kan godt lide navnet Sultan til en stor flot hankat - og Lara til en hun kat.

Men min liste er alenlang, når det kommer til kattenavne.

:inlove:[/quote]

Lara er også et flot navn - men jeg har bare en fiks idé om, at bogstavet i, skal være i navnet.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Hov! Jeg var jo lige ved at glemme Ebony. :S

Som nogle ved, er det min lillebrors mis jeg har i pleje. Da han fik hende, havde han planer om også at få en hvid hun, der skulle hedde Ivory. Det er altså sødt. :slight_smile:

[quote=Eva;269996]Lara er også et flot navn - men jeg har bare en fiks idé om, at bogstavet i, skal være i navnet.

:tihi::tihi::tihi::tihi:[/quote]

:lys-ide::lys-ide:

Så laver du det da bare om til Liri - Biri - Siri

:tihi::tihi:

Det vigtigste for mig er sådan set, at navnet har 2 stavelser - jeg er ikke så meget for énstavelses- eller alt for lange navne.

:inlove:

Jeg er en af dem der har en smuk hanmis der hedder Tjalfe.

Jeg kan godt lide navnene Troja og Smilla.

Silke er også meget sødt, det navn valgte jeg til mine forældres hund,men der er ikke noget silke over hende, så i daglig tale kalder vi hende den sorte djævel. :høhø:

Hvor dejligt at I synes Silke er et fint navn til en lille fin hunkat.

Jeg kan godt lide navnet Sultan til en stor flot hankat - og Lara til en hun kat.

Men min liste er alenlang, når det kommer til kattenavne.

:inlove:[/quote]

Måske vi engang skullle lave sådan en navne liste her inde, det kunne da være sjovt:thumbup:

BSå laver du det da bare om til Liri - Biri - Siri[/B]

BDet vigtigste for mig er sådan set, at navnet har 2 stavelser - jeg er ikke så meget for énstavelses- eller alt for lange navne.[/B]

:inlove:[/quote]

Godt forslag - men jeg kan bedst lide lidt længere navne.

(Ja, jeg ved det, jeg Bskal[/B] være vanskelig)

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

[quote=Gitte Pedersen;270001]Jeg er en af dem der har en smuk hanmis der hedder Tjalfe.

Jeg kan godt lide navnene Troja og Smilla.

Silke er også meget sødt, det navn valgte jeg til mine forældres hund,men der er ikke noget silke over hende, så i daglig tale kalder vi hende den sorte djævel. :høhø:[/quote]

Fra Silke til Sorte djævel - Gitte dog!

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Hvad er det for en race???