Hvad er dit yndlingskattenavn?

En skønne dag skal jeg have en kat, der hedder Geronimo! Det er bare et fedt navn :slight_smile:

Ja en af mine ynglings navn er Noël , som min lille julemisse dreng hedder:wehuu:
Ja de fleste af mine misser har fået ynglings navne Asmus eller Fie Mie - Ghost og mange flere:hjerte:

Tror ikke jeg har noget ynlingsnavn og alligevel. De katte jeg har og har haft syntes jeg alle har de perfekte navne.

Misser - Medusa - Landish - Manney - Remy - Minni :hjerte:

Det var ikke menningen at jeg i sin tid skulle have kat, men Missers mor ville ikke have hende, og mens vi flasket hende kaldte vi hende for missen.

Medusa også kaldet Dusa, hed sådan fra avler.

Landish blev opkaldt efter outlandish da hun blev fundet i en hård belastet kvater i taastrup, hvor der boede mange af anden herkomst end dansk. Hendes fam. havde forladt hende og vi tog hende til os.

Manney og Remy er opkaldt efter tegneserie figure.
Manney er Manfred, mamutten fra ice age og Remy er rotten fra ratatouille.

Minni hedder egentlig Hercules, men vi ville gerne have et navn med M, da vi “kun” har Misser og Manney. Manden syntes navnet kunne være sjovt til en kat som meget gerne skulle blive lidt stor.

De navne som mine misser har er mine favoriter. Sophie, Nunuu, Charlie, Victoria, Speedy

Syntes det er svært det med ynglings navne :øhmm:

De navne mine katte har hedder er emil, bogart, felix, borris, alfred, fredrik, chidar :slight_smile: Alle navne er valgt når jeg har fået kattene, for syntes det er svært at vælge navn før man har katten i hånden …

Dem jeg har nu hedder Diesel og Morgan (min svigermor mener han skal hedder oktan når vi har diesel)

Mit favoritnavn er Devi, sikkert fordi det er det eneste navn jeg føler jeg 200% har valgt til en dejlig mis :hjerte:

For mange år siden, havde jeg en smuk hvid kat der hed Zenta :wehuu:
Desværre mistede jeg hende alt alt for tidligt. :ked:

Navnet Cæsar er jeg også vild med :wehuu: MEN skulle jeg få en sort/hvid hankat, så skulle han altså hedde Pépe le Peu (Ved ikke om I kender tegnefimene med det stinkdyr, der hovedkulds forelsker sig i alle hunkatte han kommer i nærheden af :klapper: )

[quote=Annette O;270104]For mange år siden, havde jeg en smuk hvid kat der hed Zenta :wehuu:
Desværre mistede jeg hende alt alt for tidligt. :ked:

Navnet Cæsar er jeg også vild med :wehuu: MEN skulle jeg få en sort/hvid hankat, så skulle han altså hedde Pépe le Peu (Ved ikke om I kender tegnefimene med det stinkdyr, der hovedkulds forelsker sig i alle hunkatte han kommer i nærheden af :klapper: )[/quote]

Jo, de er bare skønne - de stakkels hunkatte gør alt for at slippe for hans omklamring.

-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;270109]Jo, de er bare skønne - de stakkels hunkatte gør alt for at slippe for hans omklamring.

-LOL-LOL-LOL[/quote]

Ooohhh je t’adore. You are soo beautiful, my baby, (kys kys kys) :wehuu:

-LOL

Ja jeg venter jo på at få en sortsølv somali fra Vibeke som skal hedde lige nøjagtig Pépe le Peu :venter:

Mandalay - jeg elsker det navn

Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at vi holder os til at nævne det kattenavn vi rigtig godt kan lide, men ikke har en kat, der hedder.

Der er nævnt forslag med en anden tråd, hvor vi remser vores kattes navne op. Det lyder da som en mægtig idé. :thumbup:

Jeg ELSKEDE vores NCO som hed Pjerrot SÅ højt. Han var en meget speciel kat. Derfor forbinder jeg det navn med ham og derfor holder jeg så meget af det

Bella, sådan en skal der bare være i mit kommende kuld, og hun skal være harlekin sort-tortie

:hjerte::hjerte::hjerte:

KOm lige i tanke om et navn mere :

MALTE

:wehuu::wehuu:

Hvis jeg nogensinde får fingre i en stor fræk gadedreng af en hankat - så bliver det nok hans navn.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Min næste røde hankat skal hedde Frits.
Lige siden jeg var en lille pige har jeg elsket dette navn til en stor flot rød hanmis.
Knus Elin

Jo da - min første kat hed Devil - og jeg elsker bare det navn, selvom jeg aldrig kommer til at have en Devil igen :inlove:

jeg kaldte en af mine killinger for Ny og jeg er endt med virkellig at falde for det navn…
Jeg ved egentlig godt at Ny ikke er “rigtig” kattenavn, men det passer bare så godt til min diva…

Så jeg tilstår at jeg er faldet rigtig meget for det navn… Ligesom Djintan er begyndt at klinge godt når jeg siger det, så det navn elsker jeg også…

(jeg tilstår at jeg nyder at et navn lyder som en melodi når man siger det i vrede)

[quote=Eva;270006]Fra Silke til Sorte djævel - Gitte dog!

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Hvad er det for en race???[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte:

Det er en labradorblanding.

ELVIS…