Hvad læser du?

Jeg har vist aldrig ramt ind i bøger, man ikke bare kunne låne :see_no_evil:

1 Synes om

Jegkunne sagtens låne den e.bog, den skulle bare reserveres

Så vil jeg i gang med Kakerlakkerne af Jo Nesbø, det er når jeg går i senf.
Og så skal jeg i gang med Historien om det hele af Eske Willerslev og Kristian Leth, fra mofibo.

Så vil jeg i gang med Eske Willerslev Han gør de døde levende af Kristoffer Frøkjær

Lige blevet færdig med Løbende tjener af Dennis Jürgensen.

drop opdragelsen af fie hørby
Har haft den skimtet et par gange men først nu fået taget mig sammen til at læse den fra start til slut :raised_hands:t3: Kan så meget anbefales, lige som Hjernesmarte børn Af Anette Prehn og den kære Jesper Juul elsker hans bøger og starter nu op på den sidste jeg mangler - Føreulve :heart:

1 Synes om

Jeg har fået læst Det, du ikke forstår, gør dig klogere, en samtalebog af Svend Brinkmann, Frederik Lindhardt, Tor Nørtranders og Rane Willerslev.

og er i gang med Tænk Vildt af Rane Willerslev.

Jeg har læst Rygrad og rummelighed af Rane Willerslev.
Nu er jeg i gang med Mysteriet i Genbrugsen af Anna Grue.

Så skal jeg i gang med Se mor, jeg danser af Puk Elgård.

@PiaH - er du, hvad man får, hvis man krydser en bogorm med en læsehest? Du flyver da igennem den ene bog efter den anden :slight_smile:

4 Synes om

HA ja det er jeg nok, jeg elsker at læse og efter jeg kom på mofibo er det helt vildt, bare hente bogen og bum, i gang med den :slight_smile: Måske jeg vælger Saxo, det er billigere end mofibo.

1 Synes om

Det er godt at læse. Og pt hvor verden er så kedelig når jeg at ryge igennem ca. 1 bog om dagen, så jeg er også glad for at der er de online muligheder, hehe

3 Synes om

Det er en fantastisk verden at læse, jeg har læst lige siden jeg lærte det, og før det læste min mormor godnat historier, og en moster læste rigtige bøger for os unger når de var på ferie, helt fantastisk. Jeg ser så ikke ret meget tv, det bliver jo ikke lige frem bedre med årene det tv, men bøger, uha, de er bare fantastiske :slight_smile:

1 Synes om

Jeg får ikke læst meget nu om dage. Min koncentration er så ringe. Men det er endelig lykkedes mig at blive færdig med Pseudoarbejde. Det er faglitteratur, så det ophæver vel ikke på samme måde kedsomheden. Interessant bog, men også dybt deprimerende.

1 Synes om

Så fik jeg læst Seriøst bedre hud af Anette Kristine Poulsen og vil nu i gang med Tarme med charme af Giulia Enders

1 Synes om

Nu vil jeg i gang med Hestemorder af Dick Francis

I aftes gik jeg i gang med Rødder En gangsters udvej af Marie Louise Tksvig.

Jeg har fået læst Jæger af Walther Rebernik. Logbog fra Wallenberg af Mikkel Beha. Kongefamilien i tre generationer af Elisabeth Saugmann. og er i gang med At tænke som en morder ag Kurt Kragh.

1 Synes om

Pia - Du læser for meget :hoho: Gætter i hvert fald på at det er denne tråd, du ikke må lave flere nye opslag i :slight_smile:

2 Synes om

Ja det er denne tråd, og desværre, jeg kan ikke lade være med at læse :slight_smile:

2 Synes om

At læse er at leve :ok:

Hilsen fra en anden læsehest, der altid har gang i en bog :rundtosset:

1 Synes om