Hvad læser du?

Ja, det plejer jeg også altid at sige :slight_smile:

1 Synes om

Jeg læser også 1 bog om dagen, i hvert fald hveranden dag, så kan godt følge dig :slight_smile: Vi andre må bidrage lidt mere i tråden, hehe

1 Synes om

Ja de må I, også så man kan blive inspireret til at læse noget man ikke ellers ville eller kender til.

1 Synes om

Jeg læser med i tråden og gemmer flittigt jeres anbefalinger, men er ikke så god til selv at skrive hvad jeg læser.

Men jeg har også gerne gang i en bog eller to.

2 Synes om

Jeg er igang med Niceville af Kathryn Stockett som også er blevet filmatiseret

1 Synes om

Nu kan jeg efterhånden se en ende på det skole tam tam, og jeg mere end glæder mig til at kunne læse en bog, fordi jeg har lyst :slight_smile:
Jeg har lige bestilt Laksetrappen af Allan Olsen (musikeren), Dødevaskeren af Sara Omar og Tatovøren fra Auschwitz af Heather Morris.
Tre meget forskellige genre, men glæder mig til hver og en :slight_smile:

1 Synes om

Nu vil jeg i gang med Hvor intet bryder vinden af Leonore Christina Skov.

Så skal i gang med Det stille hjørne af Dean Koontz.

Så vil jeg i gang med Det hviskende rum af Dean Koontz.

Jeg læser ‘Skyggejægeren’ af Camilla Grebe. Den er lige så god som hendes forrige. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er startet forfra på serien om Berlinerpoplerne, da seneste skud på stammen for nyligt er landet her. Jeg har lige tygget mig igennem de 9 Jan Guilleau-bøger i serien om det 20. århundrede - det er skønt at læse en serie i én køre :slight_smile:

Venligst
Dorthe

4 Synes om

Så er jeg gået i gang med De syv søstre af Lucinda Riley som er første bog af 6 bøger i serien.

Dem har jeg fået anbefalet, så de er nogle jeg skal i gang med når biblo åbner igen :ok:

1 Synes om

Jeg lytter i øjeblikket til Skammertegnet af Lene Kaaberbøl :slight_smile:

1 Synes om

Så er jeg i gang med bog 2 af Lucinda Riley som hedder Storm søsteren

Jeg læser Døderummet af Susanne Staun. Hun er jo pervers! :open_mouth: … Men på den fede måde. :smile:

1 Synes om

Dødevaskeren af Sara Omar. Den er grum.

1 Synes om

Så er jeg i gang med bog 3 af Lucinda Riley, som hedderSkyggesøsteren.

Så er jeg igang med bog 4 af Lucinda Riley, Perlesøsteren

Du kan låne en masse bøger på din mobil, via appen “eReolen”. :blush:

1 Synes om