Var I købstaden den 22 dec. Fik hentet det jeg havde bestilt og boghandler af sig selv havde lagt fra til mig, for han regnede med jeg ville have, det han selv lægger fra er der ingen købe tvang med, sidst jeg var ved boghandler var i august og der havde havde de ikke de nyeste jumbobøger hjemme så de blev betalt og bestilt hjem, men nu har jeg noget til de dumme dage igen.
Total hygge, det der. Jeg køber ikke jumbobøger fast, men ville faktisk have købt den med Hexias barndom, men den var desværre udsolgt hos nemlig (som jeg handler hos). Nå men jeg må kikke efter den næste gang jeg er ude i verden.
@Beimis ved du, at du kan abonnere på jumbobøger, og faktisk spare en del penge på det? Men så støtter du selvfølgelig ikke din lokale boghandler, som i øvrigt lyder god og sød.
Jo ved det endelige godt man kan det, men efter tilbud er det sammepris, men tak for oplysningen om det @Enki. Der er flere ting i det, når budet kommer det i postkassen bliver det ødelagt, samt vil gerne støtte boghandler, ved godt det ikke er så meget de tjener på det her, for ringer jeg om noget tager han det fra selv om jeg ikke lige får det hentet med det samme, eller får det hjem inden jeg har betalt for det.
Den med hexia er jeg næsten sikker på stod på hylden, der blev lige købt en jumbobog som ekstra gave til en,
skal jeg se efter det må du lige sige til.
Ja det er nemlig hygge
Man kan se det i kirkebøgerne. Når man blev vaccineret, blev det indført i kirkebogen under ens fødselsregistrering. Det står også netop nævnt ved konfirmation og vielser, og så havde man en overgang såkaldte til- og afgangslister, hvor især tyende skulle registrere sig hos præsten, når de rejste til og fra et sogn. Her står vaccinationen også opført.
Præcis. Det er nemlig mere end en enkelt tanke værd. Man kan også gå længere tilbage i kirkebøgerne før vaccinens tid og se, hvordan folk - og ikke mindst børn - døde som fluer, når koppeepidemierne hærgede.
Så har jeg fået læst Katte magasinet og Min ven katte, Naturlommekalenderens artikler fra 2021 og naturlommekalenderens artikler fra 2022 og Européklubbens medlemsblad.