Hvad læser I for tiden?

Jeg er startet på Morten Sabroes “Johanna”, men er kun nået nogle få kapitler ind. Min mand har lige læst den og anbefalede mig den.

Jeg læser Bibelen på hverdagsdansk, det er en super god udgave som bruger et sprog der er let at forstå. Den anbefaler jeg gerne :slight_smile:

sea glass af maria v. snyder. nr 2 i en serie. forbundet med en anden serie i 3 bind. super gode

Jeg har nu “nappet” morten sabroe “vejene venter” ,tænkte at jeg jo ikke kunne dømme morten sabroes forfatterskab på én elendig bog… - nu kan jeg så gøre det på to bøger… sjældent har jeg da spildt min tid så groft!! Så altså “vejene venter” kan bestemt heller ikke anbefales!

“Engle og dæmoner” af Dan Brown… synes den er lidt tung…

Jeg er ved at læse : Husk mig af Lesley Pearse og det er en bog man næsten ikke kan lægge fra sig igen …

Jeg læser om relationsdannelse/relationsarbejde og pædagogik - da jeg er i fuld gang med pædagogikopgaven - så har desværre ikke tid til andet :wink: Men “Hvor lagde jeg babyen” ligger åben på natbordet, så den færdiggøre jeg nok når der er plads mellem de sidste eksamener inden bachelor !

Jeg læser De 5 bøgerne for tiden af Enid Blyton

Ligenu læser jeg, en morders bekendelser af Peter Lundin.
Er blevet anbefalet den af min niece som læste den i forbindelse med hendes uddannelse som jurist.

Så blev jeg færdig med 1984, rigtig god bog, og det eneste vi mangler for at det stort set passer til bogen er teleskærme.

Nu læser jeg Anne Frank’s Dagbog.

Jeg blev færdig ed Idun igår og vil i dag gå igang med 3. i serien nemlig Saga.

Kuplen af Stephen King, moppedreng på over 1000 sider. Er nu nået til s. 164 og ved ikke rigtig hvad jeg synes…den er lidt tung.
Så den bliver muligvis kasseret til fordel for en af de andre biblioteksbøger

I øjeblikket læser jeg Ildens Folk af Kathleen O’Neal Gear & W. Michael Gear

Jeg er i gang med bind ti af True Blood serien “Dead In The Family”, som lidt pauselæsning inden jeg går i gang med bind otte af Malazan Book of the Fallen.

George R.R. Martin: Kampen om tronen - supergod bog

Praktisk katteopdræt af en der hedder Pil :stuck_out_tongue:

Den har jeg også liggende, og jeg glæder mig til at læse dem - jeg skal bare lige være færdig med de andre først…puhaaa, der er så mange, jeg gerne vil læse

er det ikke kun bind 1 der er udkommet?

Jeg er lige gået i gang med “Proven guilty”, bog nr. 8 i Dresden Files serien af Jim Butcher. Indtil videre kan de første 7 bøger i serien jeg har læst anbefales hvis man kan lide fantasy/magi/mystik :slight_smile:

Den har jeg lige bestilt og glæder mig til at læse den