sidder og skriver på en ansøgning til at indhegne den ene altan.
… og samler mig sammen til at skulle begynde på en træls omplacerings-annonce… heldigvis “haster” det ikke, men hvis det skal være optimalt for alle, så er der ingen vej udenom!
sidder og skriver på en ansøgning til at indhegne den ene altan.
… og samler mig sammen til at skulle begynde på en træls omplacerings-annonce… heldigvis “haster” det ikke, men hvis det skal være optimalt for alle, så er der ingen vej udenom!
Knokler! Dagens program står på vasketøj i lange baner, vask af kattebakker, støvsugning og vask af gulve, udsmidning af 3 kradsetræer og samling af 3 nye.
Foreløbig status: Bakker vasket, køkkengulv støvsuget og vasket. Roomba støvsuger lige nu på kontoret, 1. træ smidt ud og det nye slæbt ind. Vaskemaskinen er i gang med 3. vask.
Venligst
Dorthe
Putter med fødselsdagsbarnet og tager tilløb til at komme ud og købe ind.
Sveder!
Status på dagens program: Mangler nu “kun” støvsugning og gulvvask i entreen, slæbe det kæmpestore nye kradsetræ ind i stuen, som Morten var så sød at samle, 3 maskinfulde tøjvask og lave aftensmad…
Venligst
Dorthe
[QUOTE=PiaB;1157535]sidder og skriver på en ansøgning til at indhegne den ene altan.
… og samler mig sammen til at skulle begynde på en træls omplacerings-annonce… heldigvis “haster” det ikke, men hvis det skal være optimalt for alle, så er der ingen vej udenom![/QUOTE]
hvem skal omplaceres, Pia?
318kr fattigere, men bliver en masse viden rigere
Glæder mig til den kommer med posten
[QUOTE=Juvena;1157599]318kr fattigere, men bliver en masse viden rigere
Glæder mig til den kommer med posten[/QUOTE]
God fornøjelse med den
Skal have fundet et smørhul til Unni.
Hun er rigtig glad for at være hos mine forældre (og de for hende), men deres kat Katja er ikke glad for det. Hun vækker mine forældre om natten for at komme ud - hun nægter nemlig purre at dele en bakke med Unni. Katja er generelt bare ikke tilfreds med at dele sit smørhul med Unni… Unni er på ‘tålt ophold’, som vi siger. Det er bedre end hos Yasha hjemme ved mig, men ikke rigtig godt. Og Katja boede der nu en gang først!
så skal have fundet Unni sit helt eget smørhul i stedet, så det kan blive godt for alle
Glædes over det var begrænset tid vi var nød til at undvære kattegale, i denne omgang
Glæder mig til en uge med vinterferie. Ikke fordi jeg skal have ferie, men fordi der er rigtig mange andre, der har det, og så bliver der fred og ro til at få lavet noget på arbejdet :høhø:
nyder at jeg kan mærke jeg er ved at blive helt rask…
jeg havde lige et tilbagefald af feber, kløe over hele kroppen og helt lukket næse da jeg rengjorde kaninburet, men efter jeg fik affaldet fra buret ud, støvsuget og luftet godt ud, er min krop nu ved at blive sig selv igen
… og så starter en ny arbejdsuge - tør ikke tænke på, hvor meget der ligger og venter på mig efter weekenden og jeg ikke var der i fredags
Glæder mig til en stille og rolig mandag - efter en hæsblæsende fredag, lørdag og søndag…
Er så jublende glad - har lige fået bevilget 6 mdrs genoptræning hos en fysioterapeut. Betalt af min sundheds forsikring, så jeg kan blive helt i orden efter min operation. Så er glad med glad på - og solen skinner !!!
Er ved at rydde ud i soveværelset…
Hmm… skulle man prøve at overtale Jan til at næste måneds løn skal bruges på den der herrebillige seng fra DBA? Noget skal i hvert fald afløse den der vakkelvorne sengeramme - kan ikke blive ved med at understøtte den med en plastkasse
Er simpelthen ved at eksplodere!!! Jeg havde over 25 kg tørt ude i skuret og har haft besøg af en lille mus eller to, der tilsyneladende har samme smag som mine misser :mad:
Der er hul i alle poser… Men naturligvis spist minimalt. Men kan jeg bruge det foder? Eller er der risiko for alverdens smitte?
Du burde sagtens kunne bruge foderet Luise.
Nu hvor musene har fundet frem til foderet, skal du dog have det over i nogle mere robuste containere… plast kan de gnave igennem, så forsøg i stedet at få fat i noget af metal. Og brug det konsekvent mindst hele resten af denne vintersæson også til helt nye poser…
PLastbøtter som lukker lufttæt til burde nu også kunne afholde dem fra det… oftest i hvert fald! Jeg VED mine forældre har mange mus (de bor op af mark og skov - naturligvis er der mus), men der er aldrig gået mus i deres hundefoder som står i en af de der runde RC/pedigree/hills spande, som lukker tæt til. Det hjælper nok at de er helt runde = der er ingen kanter at få fat på!
[QUOTE=Ann K;1157689]Du burde sagtens kunne bruge foderet Luise.
Nu hvor musene har fundet frem til foderet, skal du dog have det over i nogle mere robuste containere… plast kan de gnave igennem, så forsøg i stedet at få fat i noget af metal. Og brug det konsekvent mindst hele resten af denne vintersæson også til helt nye poser…[/QUOTE]
Når jeg nu kan bruge foderet, så er det ikke så slemt, jeg har taget det med indenfor, så der er ikke mere i skuret lige nu, og der går noget tid inden jeg bestiller hjem igen
Selv om der skulle komme små, så rækker de 25+ kg alligevel ret langt
sidder på min pind på arbejdet og venter på der kommer noget arbejde at lave
… kan godt mærke, at jeg ikke er på fuld CPR-numre endnu, for der sådan lidt hist og her, hvor der huller - som de andre ikke har! men det går nok - jeg nyder at presset ikke er så stor, sådan en lang mandag… (synes det er ualmindeligt hårdt at komme i gang i dag! :S )
Så bruger lidt krudt på at få skrevet en “opgaveliste” til i eftermiddag, over alt det praktiske jeg SKAL nå i dag, når jeg kommer hjem og har handlet
Har en hyper Korat, som er lidt træt af at hendes toben er gået i stykker! Godt at jeg har en pind med snor og en Ikea-orm på.