Hvad laver du i februar?

Lige nu sidder jeg og glæder mig over at solen skinner, og at foråret er lige om hjørnet :thumbup:

Jeg ville have taget nogle billeder af kattene ude på altanen, for det er ved at være længe siden, men datteren havde glemt at slukke for kameraet, så batteriet er fladt :venter:

Er lige kommet hjem fra træning … hentede stol nr. 2 på vejen, så nu ville det rigtig lækkert at komme af med det gamle sofasæt.
Måske jeg skulle leje en trailer og selv fragte det på lossepladsen, i stedet for at vente til næste storskralddag (5. marts) … :gruble:

Nyder lyden af Gammelfar der hæææælder tørkost ned i rå mængder, sikke han guffer i sig. Han har været ude i 4½ time idag fordi vejret er så fint, og det er tydeligt at han hen ad vejen troede han ville dø af sult :tihi: Hvor er det dejligt at han er i så fint humør, alderen til trods :hjerte: Nye blodprøver og vejning igen imorgen - vi håber det bedste!

sidder og kigger ud på solen, der skinner! jeg vil have fri og ud i det gode vejr, mens det er her! :smiley:

og det minder mig om, at jeg skal have fat i boligforeningen - NU er der sørme altaner oppe, så nu skal håndværkerne bare komme og sætte håndtag på dørene, så jeg kan komme derud! :smiley: og der skal sendes ansøgning af sted om at må sætte net op på en af dem… om ikke andet så bare det ene :slight_smile:

… venter på at Jack tager sig sammen til at kaste den hårbolle op!

Ser CSI med min 4 benede prins, der åbenbart har savnet mig, mens jeg var på uni:hjerte:

Lige kommet hjem, fra en dejlig ridetur i skoven. Kunne ikke være bedre er helt brugt men humøret er i top. :høhø:

…bander over at der er kommet en grøn plet midt på det olierede køkkenbord :frowning:

:savle::savle:

Er på vej ud og lave jordbærsmoothie med masser af jordbær, skyr og kærnemælk…

ligger på sofaen, ser Bones og drikker en Burn.

alt i mens både vaskemaskinen og opvaskemaskinen klarer snavset :slight_smile:

når Bones er slut skal jeg lige have ryddet mere op i køkkenet (skal bruge vand, og vandhanen er optaget af opvaskeren) og så skal jeg nyde at der er NEM aftensmad senere :slight_smile:

• og jeg sidder og venter på at ørkenrotterne står op også! :smiley: babyerne skal nulres lidt på i aften :smiley:

Hæ… vi har været ude for at de små kræ har gnasket sig igennem både hård plast og runde (“blødere”) plastbøtter… måske er der ikke så meget lækkert i en villahave :wink: Eller måske har det været rotter, som vi nu har haft problemer med igennem de sidste vel nok 15 år…
Løsningen for os blev at købe de der “amerikanske skraldespande” i aluminium (tror jeg det er?) - IKEA havde dem på et tidspunkt til rimelige penge.

Et styk missepige i løb. Kan lige så godt bruge ventetiden med at gøre rent int til jeg kan ringe og be om lov til at låne hendes kommende børns farmis. Ejer skal lige komme hjem fra arbejde

lurer på om Kvik er på vej i sin første løbetid :? eller om hun bare “truer” :tihi:

Gør klar til at smutte ud og spise.

Har lige gjort bagekartoflerklar til sætte dem i ovnen… jeg spiser dem godt nok ikke, men Jan gør - og han glæder sig til at smovse i dem :slight_smile:

Skal så have rørt en ostecreme sammen med soltørrede tomater og lidt olie til min bagte courgette… og lidt kryddersmør til bøfferne…

Hmmm… måske endda snyde lidt med det der LCHF/P og finde en god flaske rødvin… bare til os to helt alene :skål:

Jeg må hellere pikle op i mit syrum og få syet krøyerkyglepuden færdig til chesire og de to mor/børn senge til Juvena

… Overvejer hvad vi lige skal gøre med aftensmad…

Kæresten står for at oliere køkkenbordet - og det er først nu efter det hele er smurt ind, at han får læst delen med at man ikke må bruge bordet i 24 timer…

Det skal os blive ‘spændende’ med Jack :dokdok:

Kysser Helios god nat - det er tid at finde uniformen frem og gå på arbejde. Jaaaaah, jubiii… eller nowet…
VH
Susanne

Kapitel 3, Håndbog for Europeer: Mht. løbetid: Vent til du har afluret hvordan døre og/eller vinduer åbnes. Hold lav profil indtil da - og når så du har afluret det, SÅ stikker du af og knalder løs i et par dage med nabolagets flotteste fyr :thumbup:

ham bor hun med i følge hende selv :ok: hun går og syyyyynger en lille trille for Yasha og har gjort det hele dagen i følge min underbo :tihi: ikke højt og træls - bare en lille trille :tihi:
og Yasha kan godt lide at være omsværmet på den måde, så han nyder opmærksomheden :høhø:
dog vil han gerne gå på bakken i fred - det blev for alvor bestemt i aftes :høhø: