Glæder mig til jeg har fri om 15 minutter Videre til job nr. 2, og så hjem og putte Helios i en transportkasse, så vi kan få lavet nye blod- og urinprøver. Og såååå skal jeg endelig hjem og sove
Sidder og overvejer om jeg skal søge om lov til at indhegne altanen…der må ikke være noget der “skæmmer bygningen” og kan ses for godt fra vejen af :surrender1: Men det kunne nu være rart at have dem med ud på altanen uden sele
Syns det lyder som en god idé
Tænk hvis du får lov
[QUOTE=Lykke;1158042]Syns det lyder som en god idé
Tænk hvis du får lov :D[/QUOTE]
Det er jo lige det…men tænker…måske jeg skulle undersøge hvordan det kan gørest bedst inden jeg søger? Jeg ved at der er flere, der har indhegnet altan, men deres vender ind imod gården, så der gør det ikke noget at det ses
først kedede jeg mig lidt - så kom jeg til at sige det til en kollega, og så fik jeg travlt
Tror det vil være en god idé Afhængigt af bygningens farve skal du nok gå efter forskelligt net…
Jeg forstår bare ikke den der forskelsbehandling… Alle skal vel have lov til at bo der under lige vilkår!
[QUOTE=Lykke;1158049]Tror det vil være en god idé Afhængigt af bygningens farve skal du nok gå efter forskelligt net…
Jeg forstår bare ikke den der forskelsbehandling… Alle skal vel have lov til at bo der under lige vilkår![/QUOTE]
hvis jeg vælger zooplus’ “gennemsigtige” net, så kan man ikke se det fra vejen…skal bare lige have fundet ud af, hvordan jeg får det op, på en “ikke skæmmende” måde
Gaffa! Alle elsker gaffa
Ikke helt enig… Det formastede jeg mig nemlig til at købe, og jeg har allerede det grønne på lager igen til udskiftning når det bliver forår.
Det gennemsigtige blænder nemlig når solen står på det. Jeg er SÅ træt af mit. Det grønne er meget skønnere for øjnene
[QUOTE=DK Sugieh;1158074]Ikke helt enig… Det formastede jeg mig nemlig til at købe, og jeg har allerede det grønne på lager igen til udskiftning når det bliver forår.
Det gennemsigtige blænder nemlig når solen står på det. Jeg er SÅ træt af mit. Det grønne er meget skønnere for øjnene :)[/QUOTE]
ok? måske der er forskel på det når det er indendørs eller udendørs? havde det nemlig i min anden lejlighed og der virkede det meget diskret men tror jeg vil tage nogle billeder af altanen en dag og så oprætte en tråd for at få idéer og råd
Godt i gang med sidste nat i denne runde! Sidste gæst netop ankommet, nu er her helt stille og jeg tror jeg trisser hen og kvalitetschecker fjernsynet lidt
Ser serier…først lidt psykologisk krimi og bagefter lidt mere humoristisk krimi…til lige at falde ned på inden sengen kalder
Jeg har noget sort net liggende du kan låne til research. Så du kan finde ud af om det kan ses fra vejen.
Det er også en MEGET vigtig opgave. :høhø:
Kom hjem tidligere i aftes, dødtræt. Gik i seng
Og nu er jeg vågen…og keder mig
Sidder på job og venter på næste runde skal gåes Alt ånder heldigvis fred og ro
sidder på min plads foran computeren og venter faktisk bare på der ruller noget ind
Sidder og nyder lyden af vaskemaskinen, der snurrer… om lidt skal jeg lave ‘decemberkugler’ af dadler, figner, rosiner, mandler, kokosmel, havregryn og kokosmel
Opskriften fandt jeg i min bog med diabeteskost, så de er helt LOVLIGE
Og så skal jeg bage 24 Dr. Dukan boller i mine nye muffinsforme
[QUOTE=Tante Tut;1158281]
Sidder og nyder lyden af vaskemaskinen, der snurrer… om lidt skal jeg lave ‘decemberkugler’ af dadler, figner, rosiner, mandler, kokosmel, havregryn og kokosmel
Opskriften fandt jeg i min bog med diabeteskost, så de er helt LOVLIGE
Og så skal jeg bage 24 Dr. Dukan boller i mine nye muffinsforme [/QUOTE]
Jeg lavede også ‘kugler’ i går - af figner, dadler, mandler, kakaopulver og kokosolie.
og vupti de første 2 timers arbejde rullede bare derudaf feeedt!
jeg ender også med at have helt styr på de trykaflastende vekseltryks topmadrasser