Drikker min morgen-smoothie.
Skal køre om en time, til en laaaang sygehusdag :S
Men det bliver godt at få den overstået
Har lige hængt vasketøj ud. Og er igang med vand og madskålene. Så skal kattebakkerne have en tur og så skal der skiftes sengetøj. Så i bad og på arbejde til 19. Enten skal jeg indenom skov-missefamilien på Skjoldsbjergvej inden eller også gr jeg det efter jeg har lukket biblioteket kl. 19
… … men så må det være sådan.
Jeg melder mig til Modul 1 på Diplomopdrætteruddannelsen Sidste modul for mig
Har tilmeldt og betalt modul 2
og bander og svovler over at vores it system ikke virker der sku opdateres her kl 10, men beskedsystemet har ikke virket siden i går aftes
så jeg er spændt på hvad der dukker op i morgen! :S
Skraldespand udenfor tømt i dag - vasket af og tør inden regnen kom
I dag er den første rigtige feriedag. Jeg skal kun det, jeg lige gider:) Foreløbig er det så blevet til, at jeg har smidt sengetøjet i vaskemaskinen og gjort lidt rent på badeværelset. jeg har store planer om at lave noget rigtigt aftensmad senere, og opvaskemaskinen burde nok også køre en tur;)
Venligst
Dorthe
Forbereder mig mentalt på at skulle til træning om lidt
Skal til psykolog i Aarhus i morgen… Laaaang dag i vente… :S Men i det mindste får jeg så mulighed for at kigge på brugte bøger Eeeeeelsker brugte bøger, for de er dejlige billige
Er spændt på om bandit bissen når at splitte hele lejligheden ad, inden jeg kommer hjem For at hun bare sover, så er hun nu sødest - og laver mindst ballade :høhø:
Hængt tæpper og dyner ud til luftning - kørt killingerne trætte og taget nye billeder af de 3 B killinger :love2:
Er ved at pakke til Herningudstillingen.
Godt nok meget bras, derskal med, naar man rejser med to katte og en hund har vaeret noedt til at finde denstore rejsetaske frem…
NYDER sommeren uden døre det meste af dagen, nyder at have det GODT !! med sommeren - nyder Silke og padderne, vennerne og familien.
Man skulle være et skarn for ikke at føle sig lykkelig !
Er lige kommet hjem fra tandlægen…venstre side af ansigtet er følelsesløst fra mundvig og helt op til øjenkanten…godt jeg ikke ser lige så Quasimodo-agtig ud som jeg føler mig
Nyder synet af min nye cykel
ku godt have ønsket mig den i en eller anden pang-farve, men den her var bedre teknisk og er så god at køre på!
men men puha det gjorde altså ondt på pengepungen - men nu kan hele verden bare komme an, sådan hver anden dag
her til en start bliver det noget medat cykle på arbejde dag 1, tage bussen hjem, tage bussen på arbejde dag 2 og så cykle hjem - og så forfra. og så cykle ud og hjem om fredagen.
[QUOTE=Skattekat;1184985]Drikker min morgen-smoothie.
Skal køre om en time, til en laaaang sygehusdag :S
Men det bliver godt at få den overstået :)[/QUOTE]
Er lige landet herhjemme igen … hovedpine .dk
Startede med at få min behandling, det krævede 5 stik i dag, at få den gennemført …
Er begyndt at få knaldende hovedpine når jeg sidder der med drop og en af sygeplejerskerne blev ved med at spørge om jeg var ok, for jeg var så bleg ?
Men jeg havde det helt fint, bortset fra hovedpinen …
Bagefter havde jeg tid til den årlige MR-scanning og det er altså ikke særligt sjovt at ligge der med hovedpine (hvis folk ikke ved det, så siger scanneren en hel masse bankelyde … som at være til technofest, bare uden euforiserende stoffer ) og det tog en HEL TIME :surrender1: … havde det været mine hofter, lår og overarme der skulle scannes, kunne jeg forstå at der skulle så mange scanninger til for at dække det hele … men nu var det altså min ryg og min hjerne der stod for skud
Glæder mig til august - er skrækslagen for august - dog med absolut vægt på GLÆDER MIG Men for pokker den flyskræk:tihi:
Lige blevet færdig med at skyde billeder af de dejlige misse børn og sende til deres nye ejer
den næste hund der bider mig er nummer 20 og vi skal fejre jubilæum sammen Folks katte er meget bedre opdraget end folks hunde… eller også er det ejerne, der er bedre opdraget? Som ejer af 4 katte og EN hund, der ikke bider, må jeg slå mig på den sidste forklaring! Jeps det er helt sikkert ejerne!
Er du blevet bidt 20 gange af en hund?? Eller misforstår jeg dit indlæg?
Det lyder da helt vildt
Ja, det burde jo ikke overanstrenge scanneren
Nej, pjat - din hovedpine beviser jo, at der faktisk er noget at tage billeder af
Og jeg håber, den snart går over :trøste: Har du prøvet med kaffe? Det har en eller anden effekt på blodkarrene i hjernen - eller noget i den stil.