Hvad laver du i juli

Drikker min morgen-smoothie.
Skal køre om en time, til en laaaang sygehusdag :S
Men det bliver godt at få den overstået :slight_smile:

Har lige hængt vasketøj ud. Og er igang med vand og madskålene. Så skal kattebakkerne have en tur og så skal der skiftes sengetøj. Så i bad og på arbejde til 19. Enten skal jeg indenom skov-missefamilien på Skjoldsbjergvej inden eller også gr jeg det efter jeg har lukket biblioteket kl. 19

:argh: … men så må det være sådan.

Jeg melder mig til Modul 1 på Diplomopdrætteruddannelsen :slight_smile: Sidste modul for mig :slight_smile:

Har tilmeldt og betalt modul 2 :smiley:

og bander og svovler over at vores it system ikke virker :dokdok: der sku opdateres her kl 10, men beskedsystemet har ikke virket siden i går aftes :doh: så jeg er spændt på hvad der dukker op i morgen! :S

Skraldespand udenfor tømt i dag - vasket af og tør inden regnen kom

I dag er den første rigtige feriedag. Jeg skal kun det, jeg lige gider:) Foreløbig er det så blevet til, at jeg har smidt sengetøjet i vaskemaskinen og gjort lidt rent på badeværelset. jeg har store planer om at lave noget rigtigt aftensmad senere, og opvaskemaskinen burde nok også køre en tur;)

Venligst
Dorthe

Forbereder mig mentalt på at skulle til træning om lidt

Skal til psykolog i Aarhus i morgen… Laaaang dag i vente… :S Men i det mindste får jeg så mulighed for at kigge på brugte bøger :thumbup: Eeeeeelsker brugte bøger, for de er dejlige billige :ups:
Er spændt på om bandit bissen når at splitte hele lejligheden ad, inden jeg kommer hjem :kryds: For at hun bare sover, så er hun nu sødest - og laver mindst ballade :høhø:

Hængt tæpper og dyner ud til luftning - kørt killingerne trætte og taget nye billeder af de 3 B killinger :love2:

Er ved at pakke til Herningudstillingen.
Godt nok meget bras, derskal med, naar man rejser med to katte og en hund :slight_smile: har vaeret noedt til at finde denstore rejsetaske frem…

:inlove::inlove:

NYDER sommeren uden døre det meste af dagen, nyder at have det GODT !! med sommeren - nyder Silke og padderne, vennerne og familien.

Man skulle være et skarn for ikke at føle sig lykkelig !

Er lige kommet hjem fra tandlægen…venstre side af ansigtet er følelsesløst fra mundvig og helt op til øjenkanten…godt jeg ikke ser lige så Quasimodo-agtig ud som jeg føler mig :tihi:

Nyder synet af min nye cykel :smiley:
ku godt have ønsket mig den i en eller anden pang-farve, men den her var bedre teknisk og er så god at køre på! :smiley:

men men puha det gjorde altså ondt på pengepungen - men nu kan hele verden bare komme an, sådan hver anden dag :ups:
her til en start bliver det noget medat cykle på arbejde dag 1, tage bussen hjem, tage bussen på arbejde dag 2 og så cykle hjem - og så forfra. :slight_smile: og så cykle ud og hjem om fredagen.

[QUOTE=Skattekat;1184985]Drikker min morgen-smoothie.
Skal køre om en time, til en laaaang sygehusdag :S
Men det bliver godt at få den overstået :)[/QUOTE]

Er lige landet herhjemme igen … hovedpine .dk
Startede med at få min behandling, det krævede 5 stik i dag, at få den gennemført …
Er begyndt at få knaldende hovedpine når jeg sidder der med drop og en af sygeplejerskerne blev ved med at spørge om jeg var ok, for jeg var så bleg ?
Men jeg havde det helt fint, bortset fra hovedpinen …
Bagefter havde jeg tid til den årlige MR-scanning og det er altså ikke særligt sjovt at ligge der med hovedpine (hvis folk ikke ved det, så siger scanneren en hel masse bankelyde … som at være til technofest, bare uden euforiserende stoffer :cool:) og det tog en HEL TIME :surrender1: … havde det været mine hofter, lår og overarme der skulle scannes, kunne jeg forstå at der skulle så mange scanninger til for at dække det hele … men nu var det altså min ryg og min hjerne der stod for skud :gruble:

Glæder mig til august - er skrækslagen for august - dog med absolut vægt på GLÆDER MIG :thumbup: Men for pokker den flyskræk:tihi:

Lige blevet færdig med at skyde billeder af de dejlige misse børn og sende til deres nye ejer :thumbup:

den næste hund der bider mig er nummer 20 og vi skal fejre jubilæum sammen :rock: Folks katte er meget bedre opdraget end folks hunde… eller også er det ejerne, der er bedre opdraget? Som ejer af 4 katte og EN hund, der ikke bider, må jeg slå mig på den sidste forklaring! Jeps det er helt sikkert ejerne!:tihi:

Er du blevet bidt 20 gange af en hund?? Eller misforstår jeg dit indlæg?

Det lyder da helt vildt :uha:

Ja, det burde jo ikke overanstrenge scanneren :stuck_out_tongue:

Nej, pjat - din hovedpine beviser jo, at der faktisk er noget at tage billeder af :rock:

Og jeg håber, den snart går over :trøste: Har du prøvet med kaffe? Det har en eller anden effekt på blodkarrene i hjernen - eller noget i den stil.