Hvad laver du i juli

[QUOTE=galath;1185095]

Og jeg håber, den snart går over :trøste: Har du prøvet med kaffe? Det har en eller anden effekt på blodkarrene i hjernen - eller noget i den stil.[/QUOTE]

Jeg drak kaffe under behandlingen og en enkelt kop efter jeg kom hjem, men hovedpinen er der stadigvæk … den plejer ellers at aftage, når behandlingen er færdig og jeg kan komme i bevægelse + trække frisk luft udenfor.
Nåh, men der er ikke rigtig noget jeg gider se i TV i aften, så det må blive tidlig sengetid … og så vågner jeg frisk og sprængfyldt med energi i morgen :rock:

[QUOTE=Theomilou;1185094]Er du blevet bidt 20 gange af en hund?? Eller misforstår jeg dit indlæg?

Det lyder da helt vildt :uha:[/QUOTE]

Altså det er ikke 20 gange af den samme hund, Helle mener :tihi:

Gør mig klar til at vandre ned i spar og handle ind til lækker mandelkage med hvid chokolade til arbejdet i morgen :slight_smile:
kom jo til at love dem kage, så kage de skal få :slight_smile:
mangler bare mandler, hvis chokolade og fløde :slight_smile:

Nej, det tænkte jeg heller ikke :tihi:
Men hvor møder man 20 forskellige hunde, der allesammen bider én?? :gruble:

Den holder jeg på :thumbup:

• hilsen ejer af 3 hunde der ikke bider :pote:

Kommer hjem og villige have 20 minutter på langs. Vågner op 3½ time senere :dokdok:

Faldt lige over et billede på kameraet som jeg havde glemt, at jeg tog for en 1½ månedes tid siden… Hele familien samlet :hjerte:

Jeg burde gå i seng - det er hvad jeg burde lave :stuck_out_tongue:

Hovsa

Venter på manden kommer hjem fra arbejde og roder med nogle film klip af de små :høhø:

Prøver at overbevise Claus om at vi godt kan nå i maxizoo i morgen inden han skal på job, manden der ikke ville ønske sig ting til kattene til hans fødselsdag vil nemlig, bruge nogle af de penge han fik på en drikkefontæne til dem:tihi:

Syntes godt om

Det bliver sikkert et kæmpe hit - vores misser er helt vild med deres fontæne kan helt fortryde vi ikke fik sådan en for laaaang tid siden :thumbup:

:what: Hvad gør du ved hundene, siden de bider dig:? Jeg ved, det sandsynligvis drejer sig om “problemhunde”, du er adfærdsrådgiver/-behandler for - men de skal da ikke BIDE dig (som burde vide at undgå det og burde kunne lære ejerne at undgå bidepisoder):? Jeg tror, vi sidder en del katteejere og undrer os over din stolthed:? over, at 19 forskellige hunde har bidt dig:S Det er muligt, dit indlæg bliver misforstået, så måske du skulle forklare nærmere - for din egen skyld.

Kan ikke sove & bruger tiden til at kikke efter afrikanske kjoler på nettet. drømme Tænk hvis man var rig nok, til bare at tage til Afrika & købe kjolerne der. Øj det kunne være godt! :smiley:

[QUOTE=Theomilou;1185094]Er du blevet bidt 20 gange af en hund?? Eller misforstår jeg dit indlæg?

Det lyder da helt vildt :uha:[/QUOTE]

Nej kun 19 gange heldigvis :slight_smile: Og sjovt nok aldrig på en rådgivning for der ved man hvad man går ind til

Til deres forsvar skal dog siges, at det er 19 episoder over 36 år og kun 7 med hul og kun en med skadestue. Jeg arbejder med gadedyr også - det er risky bussiness :slight_smile: Den sidste havde dog en ejer i den anden ende af en snor og det misvisende navn “Harmonie” :tihi: Jeg fik overtalt hende til at modtage hjælp - i dag en dejlig hund :hjerte: Og så har jeg desværre to gange haft min egen hund overfaldet af kamphunde, hvor jeg kastede mig ind i mellem i adrenalin tåbelighed - det var dumt, men Hugo var glad for det og det kostede et par skrammer at jeg ikke nåede at tænke. Men jeg ville gøre det igen :slight_smile:

Jeg kan tage en stor pakistansk kjole med hjem til dig :smiley: Den ville slå alt i gadebilledet herhjemme pakistani dress - Google Suche

Hahahah Ja det er en misforståelse bare rolig - det var en joke for at lave sjov med at katte er mere velopdragne end hunde. For at drille hundeejere lidt :smiley:

Intet andet i det. Husk nu at en tanketråd kun viser ganske lidt om en historie :slight_smile: Langt de fleste af disse bid ligger fra min barndom :slight_smile:

Sidder og venter på at dyrlægen åbner. Rana har det ikke godt :surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1185096]
Nåh, men der er ikke rigtig noget jeg gider se i TV i aften, så det må blive tidlig sengetid … og så vågner jeg frisk og sprængfyldt med energi i morgen :rock:[/QUOTE]
Jeg føler mig faktisk rimelig frisk i dag … indtil videre ihvertfald :slight_smile:
Mærkede på et tidspunkt i nat/tidlig morgen, at der var en kat der havde sneget sin bagdel ind under dynen, så vi lå der bar r*v mod behåret en af slagsen … I må selv gætte jer til, hvilken én der tilhører mig :stuck_out_tongue:
Jeg vågnede ikke rigtig og i min søvn fik jeg det til at være Bølle-Bjørn, men nu hvor jeg er vågen, ved jeg at det ikke kan passe, for han er ikke glad for at ligge tildækket på nogen måde … så enten har det været Spotty, eller Bambina :hjerte:

Har lavet morgen-smoothie … to gange!
Nej, jeg er ikke ekstraordinært sulten i dag …
Lavede 1. omgang, men da jeg fjernede kniv-delen fra blenderen, manglede gummipakningen der skal sørge for at den holder tæt.
Jeg havde også undret mig over, at det så ud som om den ikke havde holdt helt tæt i samlingen … og den havde også hostet lidt … pakningen (der var blevet lidt løs i det) havde simpelthen løsrevet sig sådan at knivene fik fat i den og den var blevet pulvariseret, sammen med havregryn, kiwi, bær og andet godt! :surrender1:
Da jeg ikke var helt sikker på at pulvariseret gummipakning er sundt at spise, måtte jeg smide det hele ud og starte forfra … med en frisk pakning fra drikketuden man kan sætte på beholderen (denne blender http://eshop.silvan.dk/vare/melissa-smoothie-to-go), denne pakning passer selvfølgelig i diameteren, men er noget højere end den anden, så jeg måtte stramme godt til, for at det hele kunne sidde forsvarligt i selve motordelen.
Får blendet en ny omgang, men så har jeg et nyt problem, jeg har strammet gevindet så meget at jeg ikke kan skrue knivdelen af igen :s:surrender1::argh:
Jeg prøver og prøver og mit håndled gør ondt … står der med et blenderglas fyldt med en dejlig smoothie, som jeg ikke kan komme til at nyde … og sjovt nok kommer jeg midt i det hele til at tænke på Luise, at det sådan noget der skér for hende og ikke mig :tihi:
Nåh, til sidst får jeg den tanke at koge lidt vand og hælde over samlingen, for at se om skidtet løsner sig … og iført (lyserøde) gummihandsker (for et bedre greb) lykkes det mig endelig flå delene fra hinanden :rock:
Sidder nu og drikker min smoothie, mens mit håndled stadigvæk dunker af smerte :S