pizza og kylling bestildt, jeg burde egentlig ikke med en 40 års fødselsdag lurende rundt om hjørnet ovre i vores gamle koloni men men … er der forresten nogen af jer som skal til vikinge marked i Slagelse ?
Roder med pc den har drillet utroligt meget og troede det var system fejl men har slettet alt og den er stadig underlig.
Så ak ja skal have den ind til forhandleren i morgen (piv kan ikke undvære min pc) :surrender1:
Hvornår er det og hvad kan man opleve der ?
Trelleborg Vikinge festival - det er fra den 12 til den 20 juli lige uden for Slagelse.
Der er markeder, vikingekampe, man kan deltage i rundvisninger, opleve vikinge håndværk og meget andet
Jeg tager derud efter weekenden og inden den 17 da jeg skal se om jeg kan finde en fødselsdags gave til min veninde fra england, jeg rejser den 18 juli . Hvis du har lyst kan vi evt mødes derude ?
[QUOTE=LadyS;1186606]Trelleborg Vikinge festival - det er fra den 12 til den 20 juli lige uden for Slagelse.
Der er markeder, vikingekampe, man kan deltage i rundvisninger, opleve vikinge håndværk og meget andet
Jeg tager derud efter weekenden og inden den 17 da jeg skal se om jeg kan finde en fødselsdags gave til min veninde fra england, jeg rejser den 18 juli . Hvis du har lyst kan vi evt mødes derude ? :)[/QUOTE]
Det går nok ikke … jeg håber, vi går i gang med katteindhegning i næste uge.
Hvis du er obs på det holder de festival hvert år, det er ret populært og der kommer mange vikinger til festivallen Held og lykke med indhegningen
Nyt betræk koster 200kr, men findes ikke i den farve og det stof jeg vil have
øh nåh! Jeg synes bare ikke det er hværken pænt eller behageligt at sidde i en stol med brækpletter på. Og så længe kræene er som de er, så vil det ske før eller siden, så det skal være praktisk frem for alt andet. Men bare rolig, du skal nok slippe for at sidde i den og jeg skal nok lade være med at poste billeder, så du slipper for at se rædslet
Var lige faldet i søvn, men vågner ved at der lyder et bump i køkkenet. Det er så Sigga, som har gravet sin tomme foderbold op fra en kurv på køkkenbordet, hvor jeg havde gemt den væk for et par dage (har lige vasket køkkengulvet i dag). Det kan godt være at damen har både våd- og tørfoder i skålene, men den elskede foderbold er åbenbart uundværlig:surrender:
Overvejer om jeg gider rejse mig fra sengen for at checke, hvad det er, der er så ualmindeligt interessant henne ved skabslågerne? Alban og Kilo har travlt med at undersøge og snuse og møffe rundt derhenne…sikkert et bette kræ af en art.
I dag står den på en cykeltur igen, ind til esbjerg by, der skal ordnes lidt ting og sager
Planlægger lidt havearbejde. Jeg elsker at gå amok med grensaksen Og nogle af buskene har bredt sig ud over gangstierne
Ellers må jeg bare prise mig lykkelig over de skønne mennesker i nabolaget. For nogle uger siden klippede naboen min hæk - fordi han alligevel var i gang med at klippe sin egen side af den. Og både stueunderbo og kælderunderbo synes, at de lige så godt kan klippe den lille græspllæne udenfor, som jeg egentlig har ansvar for, når de alligevel er i gang med den store græsplæne i baghaven. Så mon ikke jeg lige selv burde kunne overkomme et par lavthængende grene
Skal i gang med at bage en kage, til killingekøberne der kommer på visit i eftermiddag
Har ondt i kroppen - har været til 1 times træning med verdens ondeste fys - men hold da op det er godt og giver sved på panden og muskler jeg ikke anede jeg havde.
sidder og “danser” på min kontorstol! :S mit knæ værker og knirker og er ømt!
Skumsveder! Jeg er i gang med den helt store tur med støvsuger og gulvvask:altforvarmt:
Venligst
Dorthe
Det har været kedelig vejr og jeg har ikke været på toppen i dag.
Så jeg har sat en lydbog på ,the mortal instrument city of heavenly fire.
[QUOTE=Noël;1186781]Det har været kedelig vejr og jeg har ikke været på toppen i dag.
Så jeg har sat en lydbog på ,the mortal instrument city of heavenly fire.[/QUOTE]
Den er god
Jeg SMELTER!! I guder, hvor er der lummert!
Burde støvsuge, men er helt nøgen og sveder som et svin - så tør ikke tænke på, hvor meget jeg vil svede hvis jeg også skal LAVE noget. :S
Den er rigtig god og jeg har glædet mig til den udkom
drikker en god rødvin og nyder aftenen…
nå ja - jeg burde jo faktisk gå i seng lige om lidt - kroppen skriger “træt”, men vinen smager altså af mer også selvom det bare er en alm. hverdag
(heldigvis var der kun lige to glas - det går nok
)