Hvad laver du i juli

Har konstateret at jeg skal ud med hækkeklipperen og afprøve den på efeu som ikke har givet op.

Men aften er brugt på strikkeprøver

Den første tomat fra drivhuset er spist, og en af de spiste håndfulde jordbær ligeså

Sidder og lytter til en masse slemhed inde fra gæsteværelset. To af de store hittemislinger leger med bette-musen. Kæft, hun er da for fræk. Det er hende der kører klatten og de store der holder sig tilbage.

Årh ja, rødvin! Det var meningen vi skulle have noget bland-selv-slik til vores afsnit af Game of Thrones, tror da det skal erstattes af rødvin i stedet! :tihi:

Har lige brugt en del penge… men tror tingene bliver taget godt imod :slight_smile: Og nu står den på aftenstur med vuffi og så en tur i seng, skal op kl 6

ved godt tingene skal komme helt ovre fra Kina, men de silkebånd og satinbånd må godt tage at komme til Aalborg snart! det ku få mine tanker over på noget andet end næste uge! :slight_smile:

Ser en total god fodbold kamp.

Og det blev det så, god rødvin… Nu ser vi så et afsnit mere liiige om snart

Jeg er skuffet…meget…men er åbenbart fra i går…

Undrer mig over visse folk…

Og over hvor min nattesøvn bliver af. Her gik jeg ellers tidligt i seng i håb om en god nats søvn, men næ nej… :frowning:

Jeg fryser… :fryser:

Der må være store regionale forskelle.
Her er 100 grader, og ikke til at være under dynen. :S

[QUOTE=Tea;1186857]Der må være store regionale forskelle.
Her er 100 grader, og ikke til at være under dynen. :S[/QUOTE]

Tror jeg er ved at blive syg. Jeg har haft øm hals et par dage og tror jeg har lidt feber nu. Så jeg må vist hellere kravle under dynen :godnat:

God bedring. :slight_smile:

Sidder og tæsker mig selv i hovedet med noget tungt!
Den dag jeg IKKE dobbeltbooker min kalender vil jeg s***e have en stor fed kage :argh:SÅ dum!

[QUOTE=DK Sugieh;1186868]Sidder og tæsker mig selv i hovedet med noget tungt!
Den dag jeg IKKE dobbeltbooker min kalender vil jeg s***e have en stor fed kage :argh:SÅ dum![/QUOTE]
hvis du kom i morgen, så havde jeg bagt hele TO kager til dig :smiley:

fede - nja der er da fløde i! :stuck_out_tongue: men der er så hverken mel eller smør i :smiley:

Smelter stille og rolige i varmen…
Holder mig helt i ro med litteratur, og så er det fint nok…
Vejret er skam fint - og så tvinger det mig til at tage en slappe-af-dag

Jeg sympati-venter. Nu må de altså godt få taget sig sammen :venter:

Lillemanden og Happy spunser rundt efter hinanden i fuld fart :smiley: :hjerte: Nui, hvor er sådan en killing hurtig!! Lillemanden undrer sig over, hvorfor i alverden hun kan komme ind under den røde kommode - og han ikke kan! :tihi:

Sidder på kontoret og SVEDER :altforvarmt::altforvarmt:

• Nu må klokken gerne blive 15, så jeg kan komme hjem under en kold bruser. Derefter udenfor på terrassen med et glas iskold hvidvin - det har jeg besluttet mig for at jeg har fortjent :smiley:

Sveeder og jeg skal være her til kl. 19 (sidder i vagt). ALT er åbnet…skal der mere gennemtræk til, skal en rude slåes ud, og det duer nok ikke. Men NU skal vi have is.:klappe:

gør klar til en tur til min kødpusher…fryseren er TOM tom tom tom

• og ellers har jeg bare ondt af mig selv…ondt i ørerne, halsen, bihuler totalt stoppet