Hvad laver du i juli

Flere af hendes tænder var betændte, og betændelsen har bredt sig til kæben. Stakkels, stakkels Rana, hun må have haft forfærdelig ondt :ked:
Nu er hun ved at få opereret de dårlige tænder ud, og jeg kan hente hende i eftermiddag. Godt killingerne spiser fint selv, så de kan klare sig så længe. Og godt det var Peter jeg kom ind til. Nu krydser jeg bare fingre for at alt går som det skal, og at hun kommer hjem til sine børn i god behold :kryds: :bebe:

Morer mig over Jeppe, der ligger ved siden af fontænen og ser fornærmet ud:D

Har ondt i mit håndled … :frowning:
Fik det åbenbart vredet godt og grundigt, i mit forsøg på at åbne den sk*de blender i formiddags, så jeg har været nødt til at tage støttebind på og sluge smertestillende :S

Dør langsomt af varme og smadret korsben…
Av det er hårdt to vende sig en ny cykelsaddel :frowning:

jeg ender nok med at krybe til korset i august og købe en saddel magen til den gamle, hvis ikke mit korsben får det bedre med nuværende i løbet af juli… Det gamle sæde kostede bare 1200,- :S det er altså mange penge for en saddel!!! :confused:

Nyder en kold cola :slight_smile: har lige tømt pakker fra Royal Canin og zooplus, sant slået græsplænen så nu er der pause :slight_smile:

[QUOTE=solveig;1185271]Flere af hendes tænder var betændte, og betændelsen har bredt sig til kæben. Stakkels, stakkels Rana, hun må have haft forfærdelig ondt :ked:
Nu er hun ved at få opereret de dårlige tænder ud, og jeg kan hente hende i eftermiddag. Godt killingerne spiser fint selv, så de kan klare sig så længe. Og godt det var Peter jeg kom ind til. Nu krydser jeg bare fingre for at alt går som det skal, og at hun kommer hjem til sine børn i god behold :kryds: :bebe:[/QUOTE]

Masser af :kryds: til jer

Tak skal du ha’ :slight_smile:
Hun er kommet hjem og har lige hugget en halv dåse AD i sig. Nu ligger hun sammen med sine killinger og slapper af. Nøj hvor var de glade for at se deres mor igen. Det var da lige til at få tåre i øjnene af at se det rørende gensyn :ked:
Hun har det efter omstændighederne godt, men det stod virkelig slemt til med tænderne. Meget værre end Peter havde regnet med, så nu har hun kun 2 hjørnetænder i overmunden tilbage. Men nu er det overstået, og hun skal ikke længere gå rundt og have ondt. Jeg får det virkelig helt dårlig ved tanken om hvor længe den arme kat har gået rundt med tandpine :blegne:
Hvor var det da godt vi kom afsted. Nu kan det være jeg rent faktisk kan sove i nat. Jeg fik kun 2 timers søvn sidste nat, fordi jeg var så bekymret for hende. Og jeg vil være opdrætter! Hvad tænker jeg dog på, når jeg bliver så bekymret for en kat der ikke engang er min egen. Men hun er bare sådan en sød og rar kat :inlove:

Ja der er godt nok også mange flotte! Men med min krop/vægt, skal jeg helst prøve tøjet før jeg køber det. Så jeg må vente til jeg vinder i eurojackpot & så rejse jorden rundt & købe feeedt tøj, som vi dansker er for kedelige til at lave. :smiley:

Kom til Nørrebro - det er billigere i transport og her kan du købe alt mellem himmel og jord :wink:

overvejer at lave noget morgenmad…det er vel ikk for tidligt

Det har jeg også overvejet, men det var meget begrænset hvad jeg kunne finde online, af butikker der burde ligge i København & Nørrebro/København, bliver pludselig meget stor, hvis man ikke ved præcis hvor man skal hen :smiley:

Venter på nemlig-manden.

Er arrig over mine medmennesker. Har lige hentet en ca. 7 ugers misling. Smidt af ved en restaurant i en skov. Ingen beboelser i miles omkreds og den dukkede pludselig op idag. Nu har hun været indenom klinikken til tjek. Hun er fin, ingen øremider, ingen lopper, fin i munden…790 gram. Hun er liiige som en husmis skal være sortmakreltabby, lidt kort i strået:tihi: både kropmæssigt og pelsmæssigt og pelsen er præcist som en husmis skal være. Hun er nu Savannah 51 og har fået fødselsdag d. 14. maj.
Jeg håber inderligt de der har smidt hende af, må omtransformeres til mus den dag de ellers skulle have været draget til Skt. Peter

Så kom han, og jeg har nu meget fyldte skabe. :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1185331]Dør langsomt af varme og smadret korsben…
Av det er hårdt to vende sig en ny cykelsaddel :frowning:

jeg ender nok med at krybe til korset i august og købe en saddel magen til den gamle, hvis ikke mit korsben får det bedre med nuværende i løbet af juli… Det gamle sæde kostede bare 1200,- :S det er altså mange penge for en saddel!!! :/[/QUOTE]

Hvilke bukser cykler du i? Et par gode cykelbukser med indlæg gør en stor forskel :slight_smile: Men det er vigtigt at få den rigtige (kvinde-)model og de koster selvf. også en pæn sjat :S

Jeg glemte alt om at få skiftetøj med så tog den i mine jeans - det gør jeg ikke igen :slight_smile:
men sadlen handler om mit korsben og der gør polstring nul forskel :slight_smile:
jeg skal bare huske at hoppe i cykeltøjet på mandag - og så håbe at bagen snart vender sig til en anden form på cyklens sæde :slight_smile:

Og nemmere at få visum :tihi:

Er så træt, at jeg krænger mod højre :surrender1:

Har lige givet Rana og killinger morgenmad, og Rana har det 1000 gange bedre. Glad og kælen og helt frisk igen. Kan se hun har grovædt af tørfoderet i nat, så ingen tvivl om at hun må føle sig så meget bedre tilpas, trods ømme gummer. Der var ingen problemer med at få medicinen i hende, og hun nød det lækre A/D jeg havde med som morgenmad. Jeg er så glad og lettet over at hun har det så meget bedre, at jeg er lige ved at tude

Rart og høre med Rana vi var også en tur til tandlæge med Balder 2 af de aller bagerste kind ( killing tænder ) er ikke røget ud, det har givet betændelse, men nu er han også frisk igen efter de er kommet væk så nu kan de nye tænder kommer frem