Åh hvor godt!
Det er så godt at vi i dag, har så mange gode muligheder, for at hjælpe en kat der er syg… Når jeg tænker på da jeg var barn - da gik man ikke til dyrlæge med en kat, uanset hvad den fejlede. Kan tydeligt huske da min barndoms kat brækkede et bagben. Det måtte bare gro sammen af sig selv :surrender1: Tiden og mentaliteten var en helt anden dengang.
[QUOTE=solveig;1185408]Åh hvor godt!
Det er så godt at vi i dag, har så mange gode muligheder, for at hjælpe en kat der er syg… Når jeg tænker på da jeg var barn - da gik man ikke til dyrlæge med en kat, uanset hvad den fejlede. Kan tydeligt huske da min barndoms kat brækkede et bagben. Det måtte bare gro sammen af sig selv :surrender1: Tiden og mentaliteten var en helt anden dengang.[/QUOTE]
Ja heldigvis er tiden ændret sig som det har gjort … Vi fik lidt af et chok med Balder han skulle vejes til han skulle bedøves og han vejet 5,5 kg og kun lige fyldt et år . Men som dyrlæge sagde det skulle vi ikke være kede af han ser ud som en Burmeser skal .
Dejligt med en dyrlæge, der forstår at forholde sig mere til kattens udseende end til tallet på vægten Jeg har tit hørt, at alt over 4 kg er overvægtigt og det er noget vrøvl for burmesere (medmindre det er hunkatte, selvfølgelig)
Ja vi er glade for vores dyrlæge han er rigtig gode til katte og har en god forståelse for dem . Vi fik af vide Balder har en god muskel opbygning og det var lige så vel det der gav vægten
Har været nødt til at melde afbud til Yoga-holdet … mit håndled gør stadigvæk ondt i dag :S
Tænk at jeg har kunnet vride mit håndled SÅ meget, at det ta’r flere dage at komme sig igen … og gæt lige hvad der lå i opvaskestativet, da jeg skulle vaske op ?? … den sk*de gummipakning jeg troede var blevet pulvariseret
[QUOTE=Skattekat;1185435]Har været nødt til at melde afbud til Yoga-holdet … mit håndled gør stadigvæk ondt i dag :S
Tænk at jeg har kunnet vride mit håndled SÅ meget, at det ta’r flere dage at komme sig igen … og gæt lige hvad der lå i opvaskestativet, da jeg skulle vaske op ?? … den sk*de gummipakning jeg troede var blevet pulvariseret [/QUOTE]
Det er godt nok Murphy’s lov, når den er bedst
Rigtig god bedring med håndledet
Altså godt nok kommer jeg ikke meget ud, men skal man have visum for at tage til Nørrebro? :øhmm:
Sidder og hader min totale glemsomhed og manglende overblik
Har totalt glemt de 1900 kr. som skal betales for mad… Og med en dejlig regning på tv til 2938 kr. som jeg ikke liiiige havde forventet, da jeg troede at sådan noget var bagudbetalt, ja så er jeg totalt slået ud… Jeg har pengene, men jeg hader rod i økonomien, også selvom jeg godt ved, at jeg jeg har en opsparing, som kan dække det… Godt jeg har fødselsdag i oktober, for så kan jeg da ønske mig en ny hjerne, eller i det mindste en hukommelse, som kan mere end huske ting som jeg har læst, og synes er spændende… Fedt at vide en masse om katte, når jeg så til gengæld ikke kan huske, at jeg en besked, som blev givet til mig for 5 min. siden… Pænt upraktisk og skide irriterende!!! Overvejer at gå i seng igen
At sove er jeg da i det mindste god til…
[QUOTE=PjevseMalene;1185458]Sidder og hader min totale glemsomhed og manglende overblik
Har totalt glemt de 1900 kr. som skal betales for mad… Og med en dejlig regning på tv til 2938 kr. som jeg ikke liiiige havde forventet, da jeg troede at sådan noget var bagudbetalt, ja så er jeg totalt slået ud… Jeg har pengene, men jeg hader rod i økonomien, også selvom jeg godt ved, at jeg jeg har en opsparing, som kan dække det… Godt jeg har fødselsdag i oktober, for så kan jeg da ønske mig en ny hjerne, eller i det mindste en hukommelse, som kan mere end huske ting som jeg har læst, og synes er spændende… Fedt at vide en masse om katte, når jeg så til gengæld ikke kan huske, at jeg en besked, som blev givet til mig for 5 min. siden… Pænt upraktisk og skide irriterende!!! Overvejer at gå i seng igen
At sove er jeg da i det mindste god til…
[/QUOTE]
Synes det lyder helt normalt Det sker i hvert fald tit for mig
Nej, lige præcis på Nørrebro, kan du nok finde en del som IKKE har visum;)
Synes det lyder helt normalt Det sker i hvert fald tit for mig ;)[/QUOTE]
Rart at vide, at jeg ikke er den eneste Synes det er yderst besværligt at flytte!!! De burde lave en guide, hvor man kunne tjekke af, når man havde nået et punkt… Det er 4 uger siden jeg flyttede, men jeg har på ingen måde overblik over, om jeg har nået det hele… Så mit hoved er fyldt med alle de ting jeg ikke har nået, eller ikke kan huske, om jeg har nået… Hader rod, og lever pt. i hvad der synes som total rod i mit hovede :wittsend: Min lejlighed er også lidt rodet, men sammenlignet med mit hovede, ja så er den nærmest klinisk ren :høhø:
Har du overvejet selv at lave en liste?
Jeg laver lister med alt jeg skal huske - ellers glemmer jeg ting og stresser over at skulle huske. Men når det er på listen, skal jeg bare huske at kigge på den - og strege ud løbende
Har lige fået en ordenlig frokost, efter have været ude og cykle og svømme
Har lige måttet flå mine bukser af og smide dem ud i gården … Bambina blev så overgearet under en nussetur, at hun tømte sine analkirtler på mit skød
kigger ud på regnvejret - det er KUN derfor jeg ikke flexer og dapper hjem jeg SMELTER ude i regnen
Så lige nu sidder jeg og skubber papirer frem og tilbage på bordet. Takket været si-effekten bliver bunken da mindre og mindre, men gaaab administrativt arbejde er altså ikke altid toppen…
Slapper max af og nyder roen
Hundene er nu tilbage i min datters lejlighed og Min mor passer dem der Nu er der så bare tilbage og gøre rent efter dem :surrender1: Kæææææft, hvor de sviner i forhold til kat!
[QUOTE=Lykke;1185475]Har du overvejet selv at lave en liste?
Jeg laver lister med alt jeg skal huske - ellers glemmer jeg ting og stresser over at skulle huske. Men når det er på listen, skal jeg bare huske at kigge på den - og strege ud løbende [/QUOTE]
Har selv tænkt meget over at skrive ned, desværre så skal jeg jo huske, hvor listen er OG at kigge på den… Har faktisk afprøvet det, og det virker ikke… Får bare stress over alle de ting jeg mangler at nå
Sidder og venter på Poul råber “så er maden klaaaar”. Kan ikke foretage mig noget inden maden. MEN, jeg har godt nok også været dygtig efter jeg kom hjem fra arbejde kl. 16. Mad og vandskåle er ordnet, det samme er kattebakkerne. Vasketøjet lagt sammen og baggang og køkkenallrum er gulvet vasket…jeg var helt nede på knæene. Mit skrivebord var hvidt af kattepoter, nu er det SÅ fint.
Nu vil jeg spise om lidt og så skal der pakkes senge og syet et par stykker
Lige om lidt går jeg tur med Lillemanden. Hvorfor han absolut skal vælge tidspunkter med øsende regn, beats me