Hvad laver du i maj?

Her knokler jeg.
Har lige været i Føtex og handle for mere end 400 kr. Der er minus 25% på økologi, så egentlig var der varer for langt mere.
Nu en hurtig kop kaffe, så lige i Rema efter et par småting.

Så skal der bages brød til i morgen, lagkagebunde til i morgen, koges kartofler til kartoffelsalat til i morgen.
Der skal vaskes gulv, tørres støv af og det sidste ryddes op.

En gammel overbo kommer også lige og hilser på mig og - vigtigst . Buster:tihi:

I går var et lignende program…

Hvad skal der så ske i morgen?
Jo, familien kommer til fødselsdag…

Har lige taget nogle lidt mere anstændige klude på… og er nu på vej i Fakta efter Mousuppe…
Resten af eftermiddagen skal tilbringes på sofaen med Oddy under dynen og en kande varm the ved siden af mig.
Hvis jeg mod forventning blever meget energisk, vil jeg gå i gang med mit nyeste hækleprojekt - små søde mellemlægsservietter lavet til en veninde :slight_smile: (så har jeg kun tre “ufo’er” - et tæppe, en taske og en katteseng… godt at have noget at veksle imellem :wink: )

I går plantede jeg en masse blomster i krukker og fik endelig smukkeseret lidt, foran huset.
I dag har jeg kørt to ture på genbrugspladsen med haveaffald og efter tur nr. 2, fortsatte jeg til Lions loppemarked ved Glumsø … kom hjem et køkkenrullestativ og 8 kaffekrus rigere :slight_smile:
Lige nu spiser jeg, mens jeg overvejer, om jeg gider rydde op i drivhuset i dag … eller om jeg holder fyraften :gruble:

sidder i min nye seng :ups: har slet ikke lyst til at være andre steder lige nu :ups:

men må nok hellere lette mig og gå ind i køkkenet og rydde lidt op der :slight_smile:

Sidder ved mit nye sofabord nedsat fra 1299 til 599 HAPS! :slight_smile: Svært tilfreds :slight_smile:

Ja det var helt godt du sku med mig i ikea i dag og vi lige fik kigget sofabordet :smiley:

[QUOTE=Skattekat;1174503]
Lige nu spiser jeg, mens jeg overvejer, om jeg gider rydde op i drivhuset i dag … eller om jeg holder fyraften :gruble:[/QUOTE]

Drivhuset vandt … men nu er jeg også SÅ træt i mit bentøj, at der nok (heller) ikke bliver lavet mad i aften :surrender1:

Har været på gåtur med Devi, blæsten fik en del gloser med på vejen fra hende den bette :smiley:
Vel hjemme igen gik jeg direkte videre til at vaske trapper, fra 1. til kælder, det får man varmen af. Ryggen og især knæene siger stop nu så det bliver heller ikke i dag julepynten kommer den sidste etape fra altanen og ned i kælderen. Men hvad, det kommer.
Lige nu slappes der af på sofaen med Junior imens den indre temperatur falder ovenpå al den aktivitet :smiley:

Nu er weekendens kattebakkevask overstået, så måske skulle jeg overveje noget aftensmad.

Venligst
Dorthe - som nyder at være alene hjemme i aften:)

Op lidt i syv og tømme kattebakker og give guf. I bad og ud af døren kl otte. Pakke ud og jeg fik en stadeplads i skyggen så man skulle godt nok arbejde for at holde varmen. Kæft jeg har frosset og jeg er så træt for det trækker på ressourcerne at fryde i 7 timer. Vel hjemme tømme bil for lopper, og fylde igen med ting til imorgen når min ven katten har loppemarked. Poul hjalp heldigvis og dernæst lavede han kartogfler med bøffer svømmende i brun løgsovs. Jeg har spist som en havnearbejder og nu orker jeg ikke meget mere. Dog skal en tøjvask lige hænges op. Støvsugningen på Poul lave imorgen

Har haft besøg af 3 skønne kvinder til en eftermiddag med hygge og strik. Og som bonus er mine bambus flyttet hjemmefra - ønsker dem held & lykke og håber ikke de har efterladt sig noget familie her

Imorgen satses der så på at drivhus bliver ordnet helt færdigt

Sniger mig i køkkenet og bikser noget aftensmad :slight_smile:

…så er poul gået igang med støvsugeren…jeg skal nok lade være med at gå i vejen:fløjte:

overvejer den der aftensmad…
der er VIRKELIG kort fra tanke til handling i dag :S fik tanken om mit gamle katz træ og nu er den skilt i atomer, al plys er hevet af, skruer og hæfter fjernet og har tjekket beholdningen af maling… nu er det pakket sammen til i morgen - for mine hænder og ryg er SÅ færdige for i dag! :ups:

nu vil jeg hvile og tror skisme jeg bare spiser pizza igen til aftensmad… det kræver meget lidt af mig at varme den op :ups:

hold da op en lørdag… :slight_smile:

Forsøger at forklare Sigga, at fjernsynshygge-aften er lidt sjovere for mig, hvis der IKKE ligger en kat henover mit ansigt:venter:

Så fik jeg noget mad alligevel, dog ikke det jeg havde planlagt, da jeg ikke ku’ overskue at stege kyllingefiletter, lave salat og dressing :surrender1:
I stedet blev det noget fra fryseren, jeg bare kunne smide i ovnen …

Har haft et par super hyggelige dage med Pernille :smiley:

Lige nu ‘passer’ jeg håndbold-børn…

:inlove:Ligger på en madras på gulvet foran fødekassen og nyder lydene fra en stolt mormis og hendes to smukke killinger:inlove:

Er stået op…kvart i syv en søndag morgen. Jeg må være tosset:tihi:, men jeg kunne ikke sove mere både fordi jeg gik i seng halv otte iaftes OG fordi nu var hærgningen på sit højeste og jeg kunne alligevel ikke sove. Nu er der fodret af med våd mad så mon ikke gemytterne lægger sig igen om lidt. Nu vil jeg tømme kattebakker, ogdne skåle og vasketøj og i bad og så går turen sydover. Jeg håber sådan der både kommer mange til MVK’s arrangement og især mange KG-søde-mennesker:heya:

Lader op til at gøre klar til at holde fødselsdag for familien.
Først skal da laves lagkage.
Så kartoffelsalat
Så blandet salat
Og til slut en pasta-tærte - altså ligesom tærte, hvor der bare er brugt pasta-skruer i stedet for dej til bund.