Hvad laver du i maj?

sidder i min seng og har slet ikke lyst til at stå op!!!

Jeg har sovet SÅ godt i nat! :smiley: havde lige lidt mareridt i starten som altid, men efter jeg var vågen kl 2 så sov jeg bare igennem! :smiley:

og begge katte har sovet i sengen også! :smiley: Nu er sengen så bred, at selv jeg har været ldit urolig, så er der fint plads til os alle :smiley:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Prøver at få noget at spise inden jeg smutter afsted til strikkeworkshop :rock: :tihi:

Hækler :smiley:
har fået mit hooked stofgarn og hæklenål hjem, og har så startet på et rundt tæppe, som skal ligge foran min nye seng :slight_smile:
opskriften duede ikke, så hækler den i frihånd og det virker overraskende godt :smiley:
det har taget mig en times tid at hækle den første 35-40 cm cirkel:

Drikker kaffe og gøre klar til afgang med lastbilen skal med færgen kl 20 00 fra Frederikshavn. 31 T rustfri skrot til Avesta, håber på en bedre uge end sidste uge

Ja okay - trængte til hæklepause, så nu har alle de ‘løse dele’ af kradsetræet malet hvidt en gang. Så skal bundpladerne have om lidt, og så må jeg jo lige lure på om en gang er nok, eller om faktisk ikke er cool nok at det er lidt ‘råt’ igennem det hvide :slight_smile:

Du har da vist alligevel gemt lidt energi til i dag:-) Jeg bliver helt forpustet bare ved at LÆSE om alt det, du får lavet:surrender:

Kommer du egentlig aldrig til Nørrebro? Jeg kan godt aktivere dig et par dage:tihi:

Retter det af projektet der kan rettes:)

Nyder en krus chaplon mynte te
Elsker de forskellig chaplon te :savle:

Slapper lidt af efter en god langtur i skoven med hundene og familien. Snart skal der laves aftensmad :slight_smile:

har været på loppemarked - fik dette og yderligere 5 store underskåle og en meget smuk indendørsskjuler for 100 kr -. det var godt nok et fund - kanderne er gamle og pokkers tunge

Er lige blevet færdig med denne her… som formentlig kommer til at være en del af Camillas burudsmykning fremover…
Laver en kande the og spekulerer på om jeg skal vække Jan eller bare lave noget mad til mig selv… er faktisk sulten :slight_smile:

laver skur…det ta’r den tid det ta’r…:frowning:

.og har førstegangs hyppet tøflerne…14 dage endnu, så skulle der være nye kartofler på bordet :høhø:

Sætter plankeværk op bag huset. Er NÆSTEN færdig - men løb tør for brædder. Må hente de sidste 25 brædder i morgen tidlig, de er heldigvis hurtigt monteret. :slight_smile:
Det er rigtigt rart at få det gjort, for lamelhegnet - det billige skrammel - var ved at gå fra i samlingerne flere steder, så små misser næsten kunne klemme sig ud. :uha: Og vi kender jo ligesom godt Baileys udbrydergen… :S

Og så er næste projekt bygning af nyt skur. Det skal nok blive…interessant. :tihi: Ved ikke, hvordan det ender med at blive, det er et lidt kompliceret projekt, da det skal brandsikres og bygges sammen med plankeværket. Well, jeg finder nok ud af det hen af vejen. :smiley:

Sejr og jeg har lige bagt en kakao romkage og siden vi har brugte stevia som sødemidle skulle vi lige bruge to bananer for at give kagen fylde/krop så det blev til kakao banan romkage . Glæder mig til at smage hvordan den er blevet her til aften kaffen med en lille klat flødeskum .:savle:

burde have været en tur i Ikea, men det er ikke sket endnu. Tilgengæld er Brombær holdt nede og drivhus er indflytningsklar når det bliver tørvejr og jeg får sat vinduer fast med den nyindkøbte silikone

Min nye sweater er endeligt færdigt - ligger til tørre.

Der er indkøbt pelagonier og de er plantet.

Og så er der gjort klar til hundebad… næsten da… ej hvor tager det nogen gange lang tid at tage sig sammen til sådan en lille ting

Sidder og siger NEEEJ til Simba 66 der lige skulle smage på min kamille the med honning. Det er jo brandvarmt. Tossede kat

Det minder mig om min første somali, han drak the … også varm the. Han er skyld i at jeg stadig ubevidst sidder med min hånd hen over koppen.

Sidder og vipper med venstre fod og forsøger at bevæge anklen rundt.

Kom til at tænke på at jeg engang ringede til min dyrlæge, da Aleph ( min første somali) have et sår oven på hovedet - og jeg fik øje på det en aften længe efter lukketid hos dyrlægen. Jeg lavede noget kamillethe til at rense såret med. Da jeg ringede for at høre min dyrlæge om hvad jeg skulle med det sår, og sagde jeg havde renset det med kamille the, så spurgte hun hvad jeg havde gjort med resten af theen … tja det havde katten jo drukket …