Hvad laver du i maj?

Er på vej til at daffe i bad… skal til lægen lige om lidt…
Hun “indfangede” mig forleden og gav besked om at det der blodtryk jo altså skal tjekkes med jævne mellemrum. :slight_smile:
Ih, hvor kommer jeg til at savne hende, når hun stopper om et par måneder! :frowning:

Forsøger at få Scarlett til at tie stille:skrige:. Hvem kunne have forestillet sig at en aby kan råbe så højt uden at være i løbetid:? Hun holder kun op hvis jeg sætter mig på kontoret og kæler med hende, underlige kat:rolleyes:

Forsøger at forklare mig selv at jeg har så rigeligt med hækle- og broderiprojekter i gang, så jeg behøver virkelig IKKE også at starte på den der sjove hæklede blomsterpude eller det flotte hakkede tæppe med broderi!!!

Vil prøve at tage garn og hæklenål til de der små søde mellemlægsservietter med på jobbet… Om jeg får lavet noget, kommer helt an på hvilke interviews jeg skal gennemføre, i.e hvor lange de er og hvor mange tlfnumre der er til rådighed. Nogle aftener har jeg så travlt, at jeg ikke når at drikke min the inden den bliver kold, andre aftener kan der gå halve timer imellem interviews… og jeg ved aldrig, hvad jeg skal lave før jeg er mødt ind :slight_smile:

Hygger med de 4 vattotter :wehuu:som er begyndt at få øjne.

  • glæder mig sådan til de tumler rundt i hele hytten :hjerte:

Har været på sygehuset til behandling, tre stik blev det til i dag, men det var da halvering fra sidste gang :cool:
Tog i Netto, da jeg nåede til Fuglebjerg, der fandt jeg en smoothie-blender til 99 kr. og den er allerede taget i brug :ok:

sidder og nyder at jeg virkelig er tilfreds med mit køb over en FB grupper med håndlavede ting. Har fået de skønneste varme futter i dag :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;1175089]sidder og nyder at jeg virkelig er tilfreds med mit køb over en FB grupper med håndlavede ting. Har fået de skønneste varme futter i dag :slight_smile:
[/QUOTE]

Nøj de er lækre :thumbup:

Ser første semifinale i melodi grand prix :slight_smile:

Tusind tak. Ja de er bare skønne og lavet så de er skridsikre også. Bestemt ikke sidste par jeg køber :slight_smile:

… sidder og irriterer mig over at jeg synes der var ét eller andet jeg skulle huske at gøre her til aften, men kan altså ikke huske hvad! :venter:

Ser melodi grand prix semifinale og hækler på en buksedragt til min niece:-) (må indrømme, at jeg ikke er alt for imponeret over pilou asbæks engelsk - men så kan alle seerne, da i hvert fald høre, at showet er i Dk;))

Farver hår, igen igen. Men sådan er det jo, når man absolut vil have farver der næsten går lige så hurtigt ud af håret, som man farver det :smiley:

Samme her. Er virkelig ikke imponeret. Han får ikke solgt mange udlandske roller til sig selv på den måde.
Og så har jeg en lille debat kørende med mine stedbrødre om hvilket dyr han har liggende på hovedet.

Derudover er jeg lige blevet meget imponeret over den hollandske sang. Den gør det svært for mig at bibeholde Finland som mine favoritter. :tihi:

Jeg sidder og hænger på min pind. Har sovet elendigt idag, lang tur i skoven i eftermiddag for at få lidt ilt til hjernen. Nåede at komme med til første del af aftenens åbent hus arrangement på dyrehospitalet, men jeg gik kold i pausen og sneg mig hjem og holdt lidt ved hovedpuden inden jeg kørte på arbejde. Det bliver tydeligvis en laaaang nat!

[QUOTE=Barky;1175189]Samme her. Er virkelig ikke imponeret. Han får ikke solgt mange udlandske roller til sig selv på den måde.
Og så har jeg en lille debat kørende med mine stedbrødre om hvilket dyr han har liggende på hovedet.

Derudover er jeg lige blevet meget imponeret over den hollandske sang. Den gør det svært for mig at bibeholde Finland som mine favoritter. :tihi:[/QUOTE]

Jeg tror det var en død pungrotte:tihi:

Den hollandske sang var også rigtig god og dejligt anderledes end den klassiske melodi grand prix sang. Det kunne være fedt hvis den vandt! Men ellers må jeg indtømme at mine penge nok er på Sverige. Pg så synes jeg faktisk at islands sang var ret cool.

[QUOTE=Trine;1175221]Jeg tror det var en død pungrotte:tihi:
[/QUOTE]
Det mente en anden også. Men jeg fastholder at det med 130%'s sikkerhed er et stykke langhåret bæver. -LOL

Jeg er vild med Hollands sang, anderledes og rigtig god.

Og og så gjorde Ungarn sang et stort indtryk, fortjent at den også er videre.

Og den svenske var også bare god.

Prøver at berolige min datter, som er nervøs for sin øjenoperation (skelen), på torsdag :trøster:

Jeg faldt helt for den hollandske, men havde egentlig ikke forventet, at den kom videre, da den var så forskellig fra de andre.

Ingen af de andre faldt i min smag - for larmende, synes jeg :surrender1:

Spændende at høre de sidste bidrag på torsdag :smiley:

Strikker :strikke: