Hvad laver du i marts?

Har lavet noget der længe har været tiltrængt, nemlig at rydde op i og lave nogle billeder mindre i mit online-album One Photoone.com laver ikke længere billederne automatisk mindre :venter:

satte et lidt stort broderi igang på maskinen… smed mig på sofaen for at læse lidt i e-bogen… og er først vågnet nu :uha:
Nå, på positivsiden er at broderiet er færdigt - helt uden at jeg behøvede utålmodigt at holde øje med det… og jeg er ikke længere træt efter turen med Nanna i formiddags :smiley:

Videre med bursættet… lækkert aubergine bomuldssatin med broderi… pææææænt :slight_smile:

Finder apps til min nye smarte telefon…

Jeps - jeg er blevet moderne, og har købt en Samsung SIII mini…

[QUOTE=louiseogbuster;1161228]Finder apps til min nye smarte telefon…

Jeps - jeg er blevet moderne, og har købt en Samsung SIII mini…[/QUOTE]

Det er sådan en jeg har :slight_smile:

Jeg er rigtig glad for min :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1161230]Det er sådan en jeg har :slight_smile:

Jeg er rigtig glad for min :)[/QUOTE]

Tror også jeg bliver glad for den.

Har købt den brugt af min bror. Efter at have brugt den i få måneder besluttede han at han hellere ville have en anden telefon, så jeg kunne få den til lidt under halv pris af hvad den koster ude abbonement.

Fryser … har siddet i pyjamas og bare tæer siden jeg stod op og lige pludselig blev det bare for koldt
Har lige lavet mig en kop varm kakao

Undrer mig over, hvor min søndag forsvandt hen :S

keder mig…så er ved at bage en chokolade kage :smiley: …og sidder og kigger på min kæreste, der er ved at gøre alle køkkenskabene rene :slight_smile: Ville ønske at jeg kunne hjælpe, men mine hænder og fingre er komplet umulige for tiden :thumbdown: kan ikke engang strikke! :surrender:

[QUOTE=Ann K;1161227]satte et lidt stort broderi igang på maskinen… smed mig på sofaen for at læse lidt i e-bogen… og er først vågnet nu :uha:
Nå, på positivsiden er at broderiet er færdigt - helt uden at jeg behøvede utålmodigt at holde øje med det… og jeg er ikke længere træt efter turen med Nanna i formiddags :smiley:

Videre med bursættet… lækkert aubergine bomuldssatin med broderi… pææææænt :)[/QUOTE]

Er det bare mig eller snakker du ik ret meget om den broderimaskine og alle de broderier du laver på den…helt uden at vise billeder af nogle af resultaterne:gruble:…:stuck_out_tongue: :smiley: :tihi:
Vi vil seeeeee :høhø:….jeg vil ihvertfald meget gerne!

[QUOTE=HeroldDesign;1161264]Er det bare mig eller snakker du ik ret meget om den broderimaskine og alle de broderier du laver på den…helt uden at vise billeder af nogle af resultaterne:gruble:…:stuck_out_tongue: :smiley: :tihi:
Vi vil seeeeee :høhø:….jeg vil ihvertfald meget gerne![/QUOTE]

For det meste er der bare sådan noget kedeligt noget som at brodere stamnavn og den slags…
Jeg er nu begyndt at eksperimentere med noget af det mere vanskelige… som fx at sætte forskellige motiver sammen… og arbejder også på min allerførste overførsel af foto.
Når jeg har noget særligt, som jeg selv synes er godt nok til at vise frem, skal jeg nok lave en tråd :slight_smile:

Nå… vil forsøge mig med at lave en LCHF/P dessert med hasselnødder, chokolade og piskefløde… Der lyder da meget godt, gør det ikke? :savle:

(Jeg er ikke helt ude over min søde tand - men det hjælper lidt at lave denne slags lækkerier, og vide, at så længe det ikke er noget jeg får på daglig basis, så er der absolut intet i vejen med at spise en portion og nyde hver en bid :slight_smile: )

Har lige spist årets første friske ærter :slight_smile:

Fuld knald på musikken på mine øredimsedutter :band:

Sidder og jubler…Bella (savannah nogen og fyrre…jeg kan ikke huske det eksatke tal…kunne se i hendes papire, men gider ikke) har fået nyt hjem og lige èt der vil passe hende. På en gård men mulighed for at komme ind og med nogle SÅ søde mennesker. Det eneste minus er en vej…godt nok ikke særlig befærdet men èn bil er jo som bekendt nok. Men at finde hjem til voksne mis er ikke nemt, så jeg må bide nogle af mine meninger i mig. Nu er hun installeret med nullerputseng, klatremiljø og andet og får ikke sin frihed før om 2 uger…det har vi aftalt. Hun skal finde sig tilrette med to andre hunkastrater og en lillebitte hunni…en chihuahua og af hankøn…og en menneskefar,mor og datter på 14 år…og to heste. Åh hvor er jeg glad, så nu går jeg glad i bad.

…skrevet senere…hun er nr. 46…og nu har jeg omregistreret hende også. Alt skal jo huskes

Sidder og kigger på korsstings mønstre af alt, føles det som om… Katte, træer, keltiske mønstre…

Sidder og tørre hunde, Linea har holdt store vaskedag og tror heller ikke Delle går forbi denne gang :slight_smile:

Har holdt mig så aktiv som muligt det meste af dagen for ikke at spekulere for meget. Nu hvor jeg har fået plantet mig i sofaen fryser jeg, så må lige ind og hente dynen og få varmen igen mens jeg overvejer om jeg skal lave mere eller om jeg bare skal lægge an til nattens Oscar-galla :slight_smile:

Sidder og sender jobansøgninger afsted…godtnok er jeg ikke på dagpenge længere, men med et korttidsvikariat føler jeg mig alligevel ikke sikker…så jeg lader bare som om jeg stadig er under a-kassens regler :smiley:

Totalt færdig efter weekenden har stået i Advokatens tegn :S
lige fra Feb tanke tråd - I må endelig ikke tro det er jer der har gjort noget forkert

Grunden til jeg pt ikke vil være ret aktiv på KG er jeg har gang i en større advokat sag

  • ang. min islænder da hende jeg har købt ham af har taget ‘rumpen’ godt og grundigt på mig.

:ked:
Så er helt ødelagt over jeg skal af med min elskede Islænder. Uh ha hvor gør det ondt :brist:

[QUOTE=Juvena;1161320]Totalt færdig efter weekenden har stået i Advokatens tegn :S
lige fra Feb tanke tråd - I må endelig ikke tro det er jer der har gjort noget forkert

Grunden til jeg pt ikke vil være ret aktiv på KG er jeg har gang i en større advokat sag

  • ang. min islænder da hende jeg har købt ham af har taget ‘rumpen’ godt og grundigt på mig.

:ked:
Så er helt ødelagt over jeg skal af med min elskede Islænder. Uh ha hvor gør det ondt :brist:[/QUOTE]

:kram: