Hvad laver du i September

Tre gange sidste år og to gange i år… overvejer at starte et firma :lys-ide:

Du er hermed hyret, når jeg en gang får en have! :smiley:

Har en venindes kat i pleje en uges tid, da hun lige er flyttet til Bornholm, og det var lettest ikke at have ham med i første omgang.
Han har tidligere boet her 1½ måned, mens hun var ude at rejse. :slight_smile:

:jubiii:FRIIIII til mandag kl. 11.00 dut

Skulle egenligt tage mig sammen til at pakke taske, når det må vente til i aften.
Skal snart til læge og så skal jeg slappe af bagefter.

været på lossen da jeg alligevel skulle handle. Undrede mig godt over der ikke var andre med skrald.

Jeg fik læsset af - og så var porten låst. Mobilen lå hjemme så jeg kunne ikke ringe til det nummer der stod på lågen. Der kørte en og skrabede haveaffald - hun fortalte det var torsdag og de ikke havde åbent. Jeg kunne vente lidt så skulle hun ud og jeg kunne følge trop. Så nemt gik det ikke, systemet var i udu. Det tog sin tid inden der blev åbnet op for en bagudgang …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1199221]været på lossen da jeg alligevel skulle handle. Undrede mig godt over der ikke var andre med skrald.

Jeg fik læsset af - og så var porten låst. Mobilen lå hjemme så jeg kunne ikke ringe til det nummer der stod på lågen. Der kørte en og skrabede haveaffald - hun fortalte det var torsdag og de ikke havde åbent. Jeg kunne vente lidt så skulle hun ud og jeg kunne følge trop. Så nemt gik det ikke, systemet var i udu. Det tog sin tid inden der blev åbnet op for en bagudgang …[/QUOTE]

Åh Lis, det kunne jo være gået rent galt. Du kunne være blevet lukket inde til i morgen :uha: :høhø:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1199221]været på lossen da jeg alligevel skulle handle. Undrede mig godt over der ikke var andre med skrald.

Jeg fik læsset af - og så var porten låst. Mobilen lå hjemme så jeg kunne ikke ringe til det nummer der stod på lågen. Der kørte en og skrabede haveaffald - hun fortalte det var torsdag og de ikke havde åbent. Jeg kunne vente lidt så skulle hun ud og jeg kunne følge trop. Så nemt gik det ikke, systemet var i udu. Det tog sin tid inden der blev åbnet op for en bagudgang …[/QUOTE]
Sådan noget kunne sagtens ské for mig, jeg er SÅ dårlig til at huske at få min mobil med mig :rulleøjne:
Godt at der var nogen tilstede der kunne lukke dig ud, også selv om det tog tid …

Får skøre ideer til burgardin :smiley:

:uha:

Bare rolig - det er fjollet tilbehør jeg skumler om :tihi:

… Og min far - Mr. Katteskulledrovnes - er med på ideen :smiley: :smiley:

Så er der vasket i alt 12 katte - de sidste back ups slipper, det tror jeg de er ret tilfredse med :høhø: Så er det tid at finde en ordentlig stak burgardiner og sturdies og tissebakker og madskåle og… en hel masse mere :slight_smile:

Har lige sat en ny wall sticker op. Det er første gang jeg prøver sådan noget, men synes det ser helt godt ud :slight_smile:
Har fået billederne rettet så de faktisk hænger lige :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;1199259]Har lige sat en ny wall sticker op. Det er første gang jeg prøver sådan noget, men synes det ser helt godt ud :slight_smile:
Har fået billederne rettet så de faktisk hænger lige :tihi:

[/QUOTE]
God idé :ok:
Håber de hæfter bedre end mine får … der er kun ét tilbage på væggen :rulleøjne:

[QUOTE=Skattekat;1199260]God idé :ok:
Håber de hæfter bedre end mine får … der er kun ét tilbage på væggen :rulleøjne:[/QUOTE]

Pyt med det, så skal du jo kun tælle til èn for at falde i søvn :stuck_out_tongue:

Syr de sidste senge til den kommende jyrakudstilling i Vorbasse.

Pakker:)
Nu er udstillingstingene i bilen, så mangler jeg bare at pakke min bette taske med tøj, toilettaske og strikketøj;)

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1199285]Pakker:)
Nu er udstillingstingene i bilen, så mangler jeg bare at pakke min bette taske med tøj, toilettaske og strikketøj;)

Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Åh, jeg ville også gerne snart have pakket bil, men kattene vil jo nok synes det er liiiidt i god tid at blive stillet ud i bilen allerede nu når ikke de skal længere end til Billund i første omgang :slight_smile:
VH
Susanne

:DJa, dommermapperne er heldigvis ligeglade med, om de overnatter i stuen eller i bilen;)

Venligst
Dorthe

Har brugt den sene eftermiddag på at slå plænen, nåede ca. ½-delen af det der ikke er hegnet ind, før jeg syntes det var synd for mine naboer, hvis jeg fortsatte … resten må ordnes i morgen :slight_smile:
Fik revet plænen (den del jeg nåede at klippe) og samlede op, det larmede heldigvis ikke så meget :smiley:
Der er næsten ikke andet end mos i katteindhegningen, så jeg tror den del får lov til at stå denne gang … kattene skal jo have lidt græs at gnave i.