[QUOTE=Skattekat;1199298]Har brugt den sene eftermiddag på at slå plænen, nåede ca. ½-delen af det der ikke er hegnet ind, før jeg syntes det var synd for mine naboer, hvis jeg fortsatte … resten må ordnes i morgen
Fik revet plænen (den del jeg nåede at klippe) og samlede op, det larmede heldigvis ikke så meget
Der er næsten ikke andet end mos i katteindhegningen, så jeg tror den del får lov til at stå denne gang … kattene skal jo have lidt græs at gnave i.[/QUOTE]
Kattehaver skal også have langt græs - du skulle bare se vores
Den er ikke blevet klippet i nok 1½-2 mdr… Mest pga at en af naboerne valgt at kommentere på, at vi skulle klippe græsset… Det skal han dælme ikke bestemme!
er begyndt at blive en smule nervøs for imorgen hvor doktor dyr kommer for at ordne drengene. Jeg har klargjort to transport kasser med håndklæde og blødt tæppe i hver. Lige sprayet lidt med felifriend. Sønnen syntes det lugtede godt. Køkkenet er næsten klart og de har fået kød lidt tidligere i aften. Tør foder bliver fjernet i morgen når jeg står op omkring 5-5.30.
Når knægten er sendt afsted i skole skal jeg lige ned i byen og hæve penge. Nøj det bliver godt når det hele er overstået
Har lige smidt en bestilling afsted til Zooplus … af en eller anden grund, lykkes det mig altid at bestille op til en weekend, så jeg skal vente læææænge på mine pakker :S
Har kun 1 slags tørfoder hjemme (+ den blanding der er i foderspanden lige nu) og det går ikke, skal have mindst 2 - 3 slags at blande sammen.
Har bestillt to forskellige slags som vi aldrig har prøvet før, så det bliver spændende … kattene er ikke så kræsne hvad tørfoder angår, men vådfoder er en helt anden sag :rulleøjne:
[QUOTE=LadyS;1199338]2½ time til …
Pigsy forstår absolut ikke hvorfor hun skal straffes med manglende mad bare fordi husets pestilenser ikke må få[/QUOTE]
så er drengene ordnet og fik også vaccine. Nu ligger de og sover den af de skulle vågne omkring 3 timer og så vil de self være groggy og må først få mad 2 timer efter. Doktor Dyr var rigtig sød og effektiv og hurtig. Det hele tog omkring en halv time fra de fik det første stik.
Vi fik også penicilin og smerte stillende til dem De små stakler
ryster på hovedet over pest.dk
Jeg har lige modtaget et brev dem, hvor i de meddeler mig, at det brev (med stokrosefrø) jeg sendte til Eva her den anden dag, var for stort (!!) og at det det derfor var underfrankeret!
De har sendt mig billede af brevet, hvor det ligger ved et målebånd og målene er ca. 17x9 cm … så er det jo helt klart for stort, når max. størrelse for standarbrev er 23x17 cm.
Men de har været så venlige, at se bort fra min forseelse … denne gang
Rikkes frø blev sendt i samme format, så venter spændt på, om der dukker flere breve op …
[QUOTE=Skattekat;1199360]ryster på hovedet over pest.dk
Jeg har lige modtaget et brev dem, hvor i de meddeler mig, at det brev (med stokrosefrø) jeg sendte til Eva her den anden dag, var for stort (!!) og at det det derfor var underfrankeret!
De har sendt mig billede af brevet, hvor det ligger ved et målebånd og målene er ca. 17x9 cm … så er det jo helt klart for stort, når max. størrelse for standarbrev er 23x17 cm.
Men de har været så venlige, at se bort fra min forseelse … denne gang
Rikkes frø blev sendt i samme format, så venter spændt på, om der dukker flere breve op …
[/QUOTE]
Ej hvor træls! Kan det have været for tykt? Der er vist noget med 1 cms max grænse for tykkelsen? Eller, det var der i hvert fald engang (for 10 år siden, da jeg var i en lille lokal brugs og vi havde sådan et papstykke, med et hul i på 1 cm, som brevet skulle kunne gå igennem)
Så er alt pakket undtagen mine egne ting. OG så venter et langt varmt bad. Og så går turen stille og roligt mod Vorbasse-by. Jeg glæder mig hver eneste gang som et barn og denne gang er ingen undtagelse :høhø: SÅ mange søde mennesker samlet èt sted, SÅ mange fine mis ligeså, og så mange kattetåsser, så jeg virkelig ikke føler jeg falder udenfor:klappekat:
Der står ikke noget om at det var for tykt ‘‘Du har sendt en forsendelse frankeret med frimærker, hvor du desværre ikke har sat den rigtige porto på’’, men der står intet om hvad fejlen var … brevet blev sendt fra en postbutik, så hvis det var for tykt, burde hende der ekspederede mig, have gjort opmærksom på det
Har klippet den sidste bid af plænen og samlet afklippet op.
Havde håbet at have så meget krudt i dag, at jeg også kunne nå at gi’ det sidste træværk træbeskyttelse, men er monstertræt … det er så også 3. dag i træk at jeg arbejder i haven og nu er der bare ikke mere krudt tilbage :S
Håber at finde overskud i morgen, for jeg har altså inviteret til grill … :surrender1: