Hvad laver du lige nu? - December

Fifler med noget julepynt til hjemmesiden, & fik også lyst til at pynte til jul her inde. :ups:
Totalt inspireret af Tante tut :høhø:

Kan ikke sove…

[QUOTE=Skattekat;1216004]Måske er svaret her :?
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/derfor-er-dine-yousee-kanaler-forsvundet/5334464[/QUOTE]

Ja, det har lidt med det at gøre, for de har åbenbart lavet en større kanalomlægning 2. december. Det var nu ikke lige de samme kanaler, men TV 2, TV3 og Kanal5, der var forsvundet. Men jeg fandt ud af på Yousees hjemmeside, at jeg skulle geninstallere kanalerne, og så dukkede de op igen :slight_smile:

Det står der nu også I artiklen kan være nødvendigt :slight_smile:

Ja, men den har jeg først set her til morgen - det andet fandt jeg ud af i aftes :slight_smile:

[QUOTE=Juvena;1216101]Fifler med noget julepynt til hjemmesiden, & fik også lyst til at pynte til jul her inde. :ups:
Totalt inspireret af Tante tut :høhø:[/QUOTE]

:nissejuletrae::nissejuletrae::nissejuletrae:

Det er rigtig flot lavet… nu mangler vi bare, at KG får sit fiiiine jule-skin…

Har en hel hønsegård på besøg …
Altså nabo’ens høns (1 hane og 15 høns fik jeg det til) og de driller Spotty med at gå klinet op ad indhegningen :tihi:

NYDER, at vi IKKE skal ud i den gamle lejlighed i dag! Er totalt radbrækket efter at have malet lister i går, men nu er vi DONE med det maling!

Glæder mig også over, at I i denne tråd nok er kommet med løsningen på vores manglende kanaler :smiley: Og folk tror KG kun handler om katte :wink:

Og så syns jeg det er for ringe, at Juvena ikke har lavet et julebanner til mig :venter: :tihi:

:ups: :ups: :ups:

Egentlig er det vel lidt tarveligt at afsløre det, men…

der er de skønneste parringslyde fra paddehuset og jeg har lige overværet en perfekt gennemført parring

:lovelove::lovelove:

.og det bliver værre endnu…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kors, hvor er en padde-kærlighedspil grim !! :yikes:

Jeg sidder lige med "morgen"kaffen efter en alt for lang dag igår. Er desuden kaldt på arbejde imorgen fordi vi får et ordentligt læs kasser til butikken. Puha! Mon Kattegale-folket er klar over, at Monki-butikkerne har en masse lækre strømper med katte på? ; D hehe. Kom hid, kom hid!

Og kan vi lige tage et øjebliks jubel for sumsums lækre EXO-mis >: D HEHEHEHEHE NØJ DEN ER SØD :hjerte::rock:

[QUOTE=Skattekat;1216135]Har en hel hønsegård på besøg …
Altså nabo’ens høns (1 hane og 15 høns fik jeg det til) og de driller Spotty med at gå klinet op ad indhegningen :tihi:[/QUOTE]

Så driller Spotty i det mindste ikke de andre imens :stuck_out_tongue:

Har han haft kæresten med udenfor endnu?

Moccas julegave er kommet og vi har lige været ved blidt og starte op med at lære den at kende. Syntes den er genial :slight_smile:

//youtu.be/3bSbJTRpgJ4

Jeg kunne slå Hugo ihjel lige nu! Ungen har fået den idé, at ledninger bare er guf :argh:

Så jeg har måtte tale skarpt til ham i dag! Det komiske var så, at de andre virkede helt overrasket over at høre Hugos navn i det tonefald, så de sad bare og kiggede forbløffet :tihi:

Venter på computeren, har vidst sat hjemmesiden på overarbejde:tihi:

Endnu en lang dag…pyh jeg håber week-enden ikke bliver for fyldt op af andre ting end, de jeg selv ville vælge. Tror jeg venter med at købe familiens julegaver til januar…da er de også billigere.En af mine lånere er gået op til Brugsens parkeringsplads for at lede efter misling der efter flere udsagn skulle være der…præcis som Simba 81. Tog omkring inden jeg mødte, men nu kigger Ragnhild også. Hvor er hun sød

Sidder foran fødekassen og nulre Laura på maven

Så har jeg forudbetalt vores næste udstilling. Hold nu op hvor jeg glæder mig til bare at skulle være civilist for en gangs skyld og have tid til at nusse med kattene hele dagen :slight_smile:

Så må jeg vist hellere se at få syet badehætte i week-enden:høhø:

Nyder de nyeste billeder fra opdrætteren - godt der kun er to uger tilbage nu :smiley:

[QUOTE=GitteS;1216167]Moccas julegave er kommet og vi har lige været ved blidt og starte op med at lære den at kende. Syntes den er genial :slight_smile:

//youtu.be/3bSbJTRpgJ4
[/QUOTE]

Smart. Hvad koster sådan en sag? :slight_smile: