[QUOTE=galath;1216166]
Har han haft kæresten med udenfor endnu?[/QUOTE]
Nej. hun har ikke udgangstilladelse endnu … det synes jeg altså hun er for lille til, selv om det er i indhegnet have :S
[QUOTE=galath;1216166]
Har han haft kæresten med udenfor endnu?[/QUOTE]
Nej. hun har ikke udgangstilladelse endnu … det synes jeg altså hun er for lille til, selv om det er i indhegnet have :S
Hvor … :?
Jeg kan ikke se nogen billeder …
nyder stilheden fra tre misser der zzzzzover ah dejligt
[QUOTE=Skattekat;1216234]Hvor … :?
Jeg kan ikke se nogen billeder …[/QUOTE]
Tål-mo-dig-hed
De fleste steder ligger de på omkring 500 kr - men fandt og købte den her til 349 kr
http://www.lavprisdyrehandel.dk/hundelegetoej/4011905320403
[QUOTE=GitteS;1216248]De fleste steder ligger de på omkring 500 kr - men fandt og købte den her til 349 kr
http://www.lavprisdyrehandel.dk/hundelegetoej/4011905320403[/QUOTE]
Gad vide om jeg kunne optræne Emina til at bruge den
Hører julemusik og ser på Quin & Nala som fræser rundt i hele hytten… :høhø:
Hækler et pandebånd. Det var godt nok koldt for ørerne at gå tur i dag!
Venligst
Dorthe
Her nyder vi seriøst vores julekalender, fra Vissenbjerg udstillingen. Hundene er er vilde med al indpakningen. Katte dasker til pakker og jeg er fuld af beundring over alle de opfindsomme gaver. da kalenderen er uden nummerering så ved jeg ikke rigtigt hvor mange der er åbnet GGG
[QUOTE=Lykke;1216139]NYDER, at vi IKKE skal ud i den gamle lejlighed i dag! Er totalt radbrækket efter at have malet lister i går, men nu er vi DONE med det maling!
Glæder mig også over, at I i denne tråd nok er kommet med løsningen på vores manglende kanaler Og folk tror KG kun handler om katte
Og så syns jeg det er for ringe, at Juvena ikke har lavet et julebanner til mig
[/QUOTE]
Det er da også for galt, tror drillenissen har været på spil for det blev væk i posten.
sidder her og frygter for vores hjem, hvornår mon hr og frk demolition(ional og glitter får væltet det.
[QUOTE=Juvena;1216305]Det er da også for galt, tror drillenissen har været på spil for det blev væk i posten.
[/QUOTE]
Årgh! Jeg vil os ha et! Du er dælme dygtig!
Molly kigger meget interesseret når Mocca bruger den, og det ser ud til Mocca så småt har fanget ideen i det
[QUOTE=Juvena;1216305]Det er da også for galt, tror drillenissen har været på spil for det blev væk i posten.
[/QUOTE]
Ih, havde da ikke ment noget med mit brok
Tusind tak for det skønne billede - så holder jeg også jul herinde
Kan ikke sove - så har hygget med endnu et julebanner :høhø:
Det har du nok ret i. Herhjemme bestemmer de selv, hvornår de skal ud. Det er, når de finder ud af, hvad kattelemmen går ud på ved at kigge på de andre. Jeg mener fx, det tog Chili et par dage
På vej i seng skal lige have en bette morfor efter at have siddet oppe det meste af natten
Skiftet sengetøj, tømt kattebakker, vasket dem og fyldt dem med nyt grus, hængt første omgang vasketøj op, og den næste snurrer i vaskemaskinen, er ved at ordne mad og vandskåle, og har besøgt Skjørringmisserne og de fik fyldt skålene med tørkost og 7 dåser Lux plus mindst 30 kyller. Over og hente sorte Simba som nu hedder Simba86 (han ødelægger rækkefølgen i Skjørringmissernes nummerrække) men hul i det. Nu laver han ikke mislinger herude og han kan gå hjem. Jeg tror nu ikke han gør det og det passer mig egentlig godt, for er han her kan jeg holde øje med ham, sikre mig han kommer til dyrlægen hvis noget er galt, sørge for hans mad indtag og alt andet. Det er op til ham, hvad han gør. Jeg ved han ikke savnes hvor han måske kommer fra og den dag de flytter (der er et til salg skilt der henne) så kan han bo her.
[QUOTE=Juvena;1216351]Kan ikke sove - så har hygget med endnu et julebanner :høhø:
[/QUOTE]
Du er godt nok god til det!
Er lige kommet hjem efter en 2 timers gåtur… nu skal der hygges og spilles… så PLEASE er der mon en eller to eller tre, der vil hjælpe mig med at åbne næste episode i Pet Rescue ??