Hvad laver du lige nu? - December

Min dag startede kl. 3,55, så nu vil jeg simpelthen sove resten af formiddagen, så jeg kan være klar til at gå på natjob i aften! Der er dømt julefrokost både i aften og imorgen; jeg er lidt spændt for det er et nyt koncept som intimkoncert, og i denne weekend spiller Michael Learns To Rick begge aftener - så er det vel noget ved at gå på arbejde, selv på en julefrokostweekend :ok:

Sidder i et tog og bander… har fået et af kærestens skæg op i foden… Danmark, det gør ondt :surrender1:

:tihi: Du kan da lade være med at kører dine fødder op af hans ansigt… Men holy kan forestille mig hvor nas det gør, når jeg tænker på hvor ondt det gør når man får trådt et kattehår op i foden… :S

Sidder og kigger billeder af lillebror, og glæder mig for vildt. Til at besøge ham igen, han må jo være blevet enorm :høhø: siden sidst… Og så tænker jeg på navne med P :doh: men kan bare ikke finde nogle jeg syntes om… Og manden er ikke så glad for det han har nu. Pitbull, selv om jeg syntes han ligner sådan en lille en… :ups:

Undre mig over lampen i vores gang, vi har selv skiftet pæren i den flere gange i går uden den ville virke, så kommer viceværten med en pære i dag han sætter i og så er der lys…

Hvis jeg skal se på de navne, dine andre katte har, så er her nogle bud: Peyton, Pheonix, Pius, Pondus (eller mere aktuelt i denne måned: Pyrus;))

Find selv flere her:

Er på Excelkursus videregående for 2. dag i træk… for pokker, hvor er det tid givet godt ud! - jeg kommer til at spare oceaner af tid fremover, fordi jeg i den grad har taget “den lange vej rundt” tidligere.

[QUOTE=Trine;1216730]Hvis jeg skal se på de navne, dine andre katte har, så er her nogle bud: Peyton, Pheonix, Pius, Pondus (eller mere aktuelt i denne måned: Pyrus;))

Find selv flere her:

:høhø: Gode bud, men har bare ikke fundet det der navn ‘der bare er ham’ … :muhaha: Pyrus, kan jeg godt lide men manden i huset hader den julekalender så tror aldrig jeg får det navn godkendt.

Sidder og nyder at det ikke strammer og niver fra klammerne mere, når jeg sidder ved computeren :thumbup:
Så skønt med et bad og en kop sen morgenkaffe. Livet er bestemt ikke det værste vi har :smiley:

Det er bare en af de dage, hvor energiselskabet (igen - igen) har spærret konto’en
Så Spotty og jeg har allerede taget dagens første morfar i lænestolen :zzz:
Jeg fryser og har ondt i maven, der er ikke noget dagslys og det hele er bare noget hø …

Herhjemme ville en kat med P hedde Pepsi :smiley:

Jeg synes at han skal hedde Pelle! :thumbup:

Også to gode bud - men lidt for almindelige til mig :ups: (Faktisk ville jeg ej heller have valgt navnet Nala selv, men det bestemte herren i huset, og Percy hedder som han hedder fordi hans bror kom til at hedde Meeko vaske bjørnen fra Pocahontas så han er opkaldt efter den lille hund der fra.) :tihi: Manden syntes han skal hedde Pumba for så passer han til Nala. Løvernes Konge er hans yndlings film…

Lige pt. er jeg mere i retning af sådan nogle navne:
Pêrô, Panagio, Pazi, Punjab, Panju, Pakhi (udtales Pa-ki), Phalcon (udtales fal-kon), Polonius eller Poloni.

Dokumenterer, at hunkatte også kan li’ slåsselege. :wink:

Leder efter en online gratis kalender jeg kan dele med Ole.

Den skal bruges til dagligdagsting hvor vi kan skrive madplan og aftaler ind.

Her prøvet google, men kan ikke rigtigt få den til at gøre som jeg gerne vil have.

Nogen bud?

[QUOTE=Juvena;1216769]Også to gode bud - men lidt for almindelige til mig :ups: (Faktisk ville jeg ej heller have valgt navnet Nala selv, men det bestemte herren i huset, og Percy hedder som han hedder fordi hans bror kom til at hedde Meeko vaske bjørnen fra Pocahontas så han er opkaldt efter den lille hund der fra.) :tihi: Manden syntes han skal hedde Pumba for så passer han til Nala. Løvernes Konge er hans yndlings film…

Lige pt. er jeg mere i retning af sådan nogle navne:
Pêrô, Panagio, Pazi, Punjab, Panju, Pakhi (udtales Pa-ki), Phalcon (udtales fal-kon), Polonius eller Poloni.[/QUOTE]

Polonius:thumbup:

Er lige kommet hjem og kan høre at NU er Findus igen igeng med at rydde op i skabene. Han hiver tøjet ned af bøjlerne, ud fra hylderne og lægger det rundt om. Og det nytter ikke skabene er lukkede, han kan skubbe dem op…dygtig mis:rock:…indrømmet, jeg er vild med opfindsomme mis:thumbup:

[QUOTE=Skattekat;1216741]Det er bare en af de dage, hvor energiselskabet (igen - igen) har spærret konto’en
Så Spotty og jeg har allerede taget dagens første morfar i lænestolen :zzz:
Jeg fryser og har ondt i maven, der er ikke noget dagslys og det hele er bare noget hø … [/QUOTE]

Morfar nr. 2 blev taget sammen med LouLou, foran fjernsynet …

Hvis du skal igennem hele flokken, ender det bare med, du ikke kan sove i nat :venter: :høhø:

[QUOTE=PivC;1216775]Leder efter en online gratis kalender jeg kan dele med Ole.

Den skal bruges til dagligdagsting hvor vi kan skrive madplan og aftaler ind.

Her prøvet google, men kan ikke rigtigt få den til at gøre som jeg gerne vil have.

Nogen bud?[/QUOTE]

Måske skulle du nævne, hvilke du har prøvet?

Jeg ville foreslå Google, men det virker næsten for oplagt :slight_smile: