Hvad laver du lige nu? - December

Lige givet misserne deres vådmad, og er nu lidt på KG - Weee Juletema var lige ved at være bange for jeg skulle pynte KG helt alene :tihi:

Så må du jo hellere poste nogle billeder for at bevise det :muhaha:

Får styr på de sidste julegaver :slight_smile: i morgen købes den sidste - fik lige et ‘lyst øjeblik’ med min mors gave, hvor jeg gerne ville forkæle noget ‘særligt’ i år, hvor det bare er mine forældre og jeg :slight_smile: det lykkedes vist at finde to gode gaver til dem begge nu - for første gang var det min far som var lettest at købe til :tihi: manden vidste jo hvad han ønskede sig!
Min mor ønskede sig mest spækbræt :dokdok: det får hun altså ikke i julegave!

Ja , og … ?
Det gjorde jeg allerede i sidste uge

Det triste er smagsløgene ikke er til det - øv -. og her lugtet kvalmt af chokolade.

Men nu er der marzipan som tak for tjenester og til familekomsammen

No can do - jeg har ikke taget nogen, vi var der ikke i et helt kvarter før vi var nødt til at suse ned ad motorvejen igen :slight_smile: Men hans madmor er velkommen til at poste, for hun har med sikkerhed nogen. Pæn kat - pæne søskende og mor med dejligt temperamet.

[QUOTE=Skattekat;1216571]Ja , og … ?
Det gjorde jeg allerede i sidste uge [/QUOTE]
Ja, men det er altså lææænge siden jeg sidst har købt en kat :wink: Og han skal ikke engang bo her, han skal bo hos Tina, så hun får den største del af fornøjelsen med ham :slight_smile:

Sidder og er øv, har fået et armbånd SONY SMARTBAND SWR10, af min ene søn - men det fungere ikke sammen med iphone. Var ellers smart at kunne måle alverdens ting, som kalorier, vægt, søvn osv.

Ser på mit mail ikon på mobilen, som går banans :tihi:

[QUOTE=Susanne W;1216590]
Ja, men det er altså lææænge siden jeg sidst har købt en kat :wink: Og han skal ikke engang bo her, han skal bo hos Tina, så hun får den største del af fornøjelsen med ham :)[/QUOTE]

Hvorfor er der aldrig nogen der køber en sød kat og læsser den af her? :venter:

Fordi du selv køber dem, Lykke :wink:

Spild af mine penge, andre burde gøre det for mig :stuck_out_tongue:

Susanne - Ja mormis (og såmænd også farmis, hehe) er nogle dejlige katte :slight_smile: Så godt du købte ham :smiley:

Det er en aftale - næste gang jeg køber en sød kat skal jeg nok sætte den af hos jer :muhaha:

[QUOTE=Eife;1216609]Susanne - Ja mormis (og såmænd også farmis, hehe) er nogle dejlige katte :slight_smile: Så godt du købte ham :smiley:

Det er en aftale - næste gang jeg køber en sød kat skal jeg nok sætte den af hos jer :muhaha:[/QUOTE]

Uh, spændende! Det må meget gerne være mens Rune er på arbejde, så han ikke kan nå at sige noget :høhø:

Og vi foretrækker en tortie :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1216613]Uh, spændende! Det må meget gerne være mens Rune er på arbejde, så han ikke kan nå at sige noget :høhø:

Og vi foretrækker en tortie :p[/QUOTE]

Det kan vi sagtens finde ud af at han er :rock:

Tortie tror jeg ikke jeg kan skaffe i det køn :wink:

[QUOTE=Eife;1216618]Det kan vi sagtens finde ud af at han er :rock:

Tortie tror jeg ikke jeg kan skaffe i det køn ;)[/QUOTE]

Jeg sku ha vidst du ville læsse en fertil hankat af hos os :stuck_out_tongue:

Men ih - kinder :hjerte:

Sender PB’er på livet løs :tihi:

Har lige kigget på internatsiden og LouLous søster er ikke længere på … det må betyde, at også hun er blevet adopteret :thumbup:
Kiggede på deres facebook-side og fandt lidt gratis reklame, godt nok står der at puden indholder baldrian, hvilket ikke passer … den indholder hjemmedyrket fjolletobak (catnip) til katte :tihi:

Venter på manden kommer hjem, og tænker kreative tanker… :høhø:

Har lige sendt Lars på job… Jøsses, hvor er jeg bare slet ikke færdig med at sove endnu…:godnat:

Lige givet misserne deres morgenmad, og nu slapper jeg bare af ved Pc’en :slight_smile: