Lige givet misserne deres vådmad, og er nu lidt på KG - Weee Juletema var lige ved at være bange for jeg skulle pynte KG helt alene ![]()
Så må du jo hellere poste nogle billeder for at bevise det ![]()
Får styr på de sidste julegaver
i morgen købes den sidste - fik lige et ‘lyst øjeblik’ med min mors gave, hvor jeg gerne ville forkæle noget ‘særligt’ i år, hvor det bare er mine forældre og jeg
det lykkedes vist at finde to gode gaver til dem begge nu - for første gang var det min far som var lettest at købe til
manden vidste jo hvad han ønskede sig!
Min mor ønskede sig mest spækbræt
det får hun altså ikke i julegave!
Det triste er smagsløgene ikke er til det - øv -. og her lugtet kvalmt af chokolade.
Men nu er der marzipan som tak for tjenester og til familekomsammen
No can do - jeg har ikke taget nogen, vi var der ikke i et helt kvarter før vi var nødt til at suse ned ad motorvejen igen
Men hans madmor er velkommen til at poste, for hun har med sikkerhed nogen. Pæn kat - pæne søskende og mor med dejligt temperamet.
[QUOTE=Skattekat;1216571]Ja , og … ?
Det gjorde jeg allerede i sidste uge
[/QUOTE]
Ja, men det er altså lææænge siden jeg sidst har købt en kat
Og han skal ikke engang bo her, han skal bo hos Tina, så hun får den største del af fornøjelsen med ham ![]()
Sidder og er øv, har fået et armbånd SONY SMARTBAND SWR10, af min ene søn - men det fungere ikke sammen med iphone. Var ellers smart at kunne måle alverdens ting, som kalorier, vægt, søvn osv.
Ser på mit mail ikon på mobilen, som går banans ![]()
[QUOTE=Susanne W;1216590]
Ja, men det er altså lææænge siden jeg sidst har købt en kat
Og han skal ikke engang bo her, han skal bo hos Tina, så hun får den største del af fornøjelsen med ham :)[/QUOTE]
Hvorfor er der aldrig nogen der køber en sød kat og læsser den af her? ![]()
Fordi du selv køber dem, Lykke ![]()
Spild af mine penge, andre burde gøre det for mig ![]()
Susanne - Ja mormis (og såmænd også farmis, hehe) er nogle dejlige katte
Så godt du købte ham ![]()
Det er en aftale - næste gang jeg køber en sød kat skal jeg nok sætte den af hos jer ![]()
[QUOTE=Eife;1216609]Susanne - Ja mormis (og såmænd også farmis, hehe) er nogle dejlige katte
Så godt du købte ham ![]()
Det er en aftale - næste gang jeg køber en sød kat skal jeg nok sætte den af hos jer
[/QUOTE]
Uh, spændende! Det må meget gerne være mens Rune er på arbejde, så han ikke kan nå at sige noget :høhø:
Og vi foretrækker en tortie ![]()
[QUOTE=Lykke;1216613]Uh, spændende! Det må meget gerne være mens Rune er på arbejde, så han ikke kan nå at sige noget :høhø:
Og vi foretrækker en tortie :p[/QUOTE]
Det kan vi sagtens finde ud af at han er ![]()
Tortie tror jeg ikke jeg kan skaffe i det køn ![]()
[QUOTE=Eife;1216618]Det kan vi sagtens finde ud af at han er ![]()
Tortie tror jeg ikke jeg kan skaffe i det køn ;)[/QUOTE]
Jeg sku ha vidst du ville læsse en fertil hankat af hos os ![]()
Men ih - kinder ![]()
Sender PB’er på livet løs ![]()
Har lige kigget på internatsiden og LouLous søster er ikke længere på … det må betyde, at også hun er blevet adopteret ![]()
Kiggede på deres facebook-side og fandt lidt gratis reklame, godt nok står der at puden indholder baldrian, hvilket ikke passer … den indholder hjemmedyrket fjolletobak (catnip) til katte ![]()
Venter på manden kommer hjem, og tænker kreative tanker… :høhø:
Har lige sendt Lars på job… Jøsses, hvor er jeg bare slet ikke færdig med at sove endnu…![]()
Lige givet misserne deres morgenmad, og nu slapper jeg bare af ved Pc’en ![]()