Hvad laver du nu

[QUOTE=Blabl;1133512]Mig og Jesper skal også ind og se det. :høhø:

Men først forestillingen 23.45. Vi skal lige have smidt gæsterne ud først. :tihi:[/QUOTE]

Vi er på i Århus 21.30 :smiley:

[QUOTE=Ravn;1133487]Ville gerne komme og give en hånd med, men der er lidt langt… =/

Selv sidder jeg og prøver på at føle mig lidt mere i live. Mit søvnmønster er totalt ødelagt, men det er jo ikke noget nyt.
Utroligt nok lykkedes det mig at falde i søvn i nat, så nu er jeg for en gangs skyld vågen midt på dagen.[/QUOTE]
Tak for tanken :slight_smile:

Drikker the. Spiser rosiner. Kigger på Creamy, der vasker løs på Whiskey og siger “A!” i en meget skarp tone, når han vil flytte sig. Så bliver han siddende :respekt: :uha: :regler:

Jeg ville også SÅ gerne have været af sted og se dr. Who, men tre ture til Århus har jeg bare ikke råd til :frowning:

i stedet fik jeg lavet dej til en dobbelt portion bondekager til senere i aften eller i morgen - den skal lige køle, og så må jeg se om jeg orker det efter aftensmaden. Nu hviler jeg kroppedarius på sofaen inden jeg skal lave mad om en lille time - jeg får nemlig sådan lidt impulsivt fantastisk selskab her kl 18:30 så der skal hygges med god mad og øl :slight_smile:

Phyyyy …Jeg blev heldigvis siddende så længe at min trang til at pudse vinduer gik over - Lige nu er jeg i gang med at lave en god gang bankekød vi skal ha’ til aften.

Ligger i sengen under dynen og slapper sammen med Kalypso. Det er hyggeligt! :slight_smile:

Og NU venter jeg spændt på at skulle ind og se The Hunger Games :smiley: WOHU!

Glæd dig :slight_smile:
Den er god :ok:

Så har jeg sat både kød og kartofler i ovnen :slight_smile: mangler kun at lave sødekartoflerne og lidt sovs til - og sætte kolde øl på bordet :smiley: men lige nu sidde jeg og slapper af, for det er for tidligt at gøre det sidste :slight_smile:

Laver grønlang kål … skønt at vi snart skal spise . vi skal prøve i dag en ølmarineret skinke som ligner en flæskesteg som er kold røget der til små kartofler og rødbedre til …

Deler en isvaffel med Hvide Savannah, Har lige lavet Lærkes julepakkekalender færdig. Den og den flotte kjole Linda Mea Culpa har lavet er nu klar til at blive sendt til Ballerup.

Slapper af oven på at have bagt 150 småkager :slight_smile: og hygger mig med et par gode venner og nogle kolde øl og lune småkager :smiley:

Putter i sofaen med en spinde-Linni :hjerte: der ælter lammeskindet og spinder så det hele runger
Ser Oceans eleven
Overvejer at lave noget mad
Har lige sovet en lur på 4 timer!

Forsøger at falde i søvn

… spiser suppe

… håber så inderligt at det snart er min tur! :slight_smile:
Og så ser jeg X-men 2 :slight_smile:

Fryser:fryse:

På arbejde - fuldt hus; stor fest lige nede ad gangen med live orkester der gør det meget godt :slight_smile:

Sidder og slapper af ved computeren

Spiller farm heroes (jeg er sku blevet afhængig hehe)

Og så er jeg efterhånden ved at have en blå hånd bare at kulde (det trækker enormt fra vinduet)

Er hjemme hos Fanni igen. Men underligt nok gider hun ikke ligge oven på mig…