Hvad laver du nu

Uh sidder og drikker en kop varm the og overvejer om det ikke er klogest at tage jakke på ud senere

Er igang med gulvene…de vasker ikke sig selv. Gemalen har støvsuget overalt…330 km2 han er dygtig. Køleskab skal også have en omgang og nu vi taler om vinduerne…py, de er stygge…så de får også en omgang pudsning :thumbup:. Savannah 43,44,45 putter sammen…det e rsødt. Det er næsten synd for 43 hvis de derkommer kl. 14 tager deres mislinger med hjem (læs: at det ER deres)…så har hun ikke nogen at løbelege med for det gider Findus godt nok ikke. Man er vel en statelig gammel missedreng

… overvejer at lette røven og gå i gang med noget opryddning/rengøring :S
Vil gerne låne Britas mand …

Sidder på uni og hører på økonomistyring i projekter med et halvt øre og resten af opmærksomheden på KG.

Tager på killingenus i Hobro i eftermiddag - vær på vagt eller alle 12 bliver hårløse så nuttede ser de ud:-)

Jeg sidder pt. Med en mis på maven og prøver at spille wow lol…
Hører også musik og nyder en dejligt afslappende Lørdag :slight_smile:

Ryster af træthed.
Er begyndt at pakke for jeg skal flytte næste weekend, men kræfterne bliver hurtigt brugt op og eks’en er absolut ingen hjælp. Han render bare rundt og knurrer af mig… intet nyt der, det har han gjort siden vi blev skilt. Men han kunne da for pokker da hjælpe så han kan slippe for mig. Gezzz mænd…

Er kravlet under dynen til Sigga-missen og læser “Mellem rødt og sort”, mems hun snorker♥

… spiser nybagte vafler :savle:
Er stadigvæk ikke nået til rydde op-gøre rent stadiet …

Jeg sidder og ser på maling der tørrer. Eller ok… neglelak, men det er vel osse en slags maling :wink:

Og jeg er helt rundforvirret i dag, for jeg gik ud allerede kl 1 sidste nat så nu er jeg oppe på et tidspunkt af dagen hvor jeg normalt sover… jeg kan slet ikke finde ud af hvad klokken er L Og Phumba er også komplet forstyrret, for når jeg er stået op så må det jo være aftensmadstid :wink:

Ligger på sofaen… Jeg fik først gang i kroppen til at stå op kl 1030, fik så svunget noget morgenmadud til kattene, lavet fire scones pg fik mig så sat på sofaen og her sidder jeg lidt endnu - min krop er nemlig sur på mig i dag, så frygter min ‘store bagedag’ må vente til i morgen :frowning:

Fanni ligger oven på mig igen. :kat4: Det nærmer sig en dårlig vane, da hun vil op og ligge på de mest ubelejlige tidspunkter. Mon det er et hint om at der er for koldt i min lejlighed? :?

Hjemme efter en dejlig formiddag med en masse hunde og har lige lavet rødkålssalat til senere i aften. Nu vil jeg smide mig på sofaen og hygge med en film

Opdaterer tekster til software development camps hjemmesider og venter på at klokken bliver 15.00:)

Sidder og ordner neglelak til en speciel biograftur i aften og er seriøst udfordret på finmotorik.

[QUOTE=Kamilia;1133443]Ryster af træthed.
Er begyndt at pakke for jeg skal flytte næste weekend, men kræfterne bliver hurtigt brugt op og eks’en er absolut ingen hjælp. Han render bare rundt og knurrer af mig… intet nyt der, det har han gjort siden vi blev skilt. Men han kunne da for pokker da hjælpe så han kan slippe for mig. Gezzz mænd…[/QUOTE]

Ville gerne komme og give en hånd med, men der er lidt langt… =/

Selv sidder jeg og prøver på at føle mig lidt mere i live. Mit søvnmønster er totalt ødelagt, men det er jo ikke noget nyt.
Utroligt nok lykkedes det mig at falde i søvn i nat, så nu er jeg for en gangs skyld vågen midt på dagen.

Hvad skal du se?

Vi skal se det specielle 50 års jubilæumsafsnit af Doctor Who :slight_smile:

Det skal mig og min bror også :rock:

Så jeg sidder og forsøger at tage tilløb til et dejligt varmt bad så mit hår kan nå at lufttørre inden vi skal afsted. Imens sidder jeg og lægger planer for de kommende dage: der skal pudses vinduer og så skal julepynten efterhånden slæbes op fra kælderen (og Halloweenpynten ned - glæder mig til at få den ud af mit soveværelse :ups:). Måske der også lige skulle klemmes en tur i Kvickly ind i morgen, ikke godt at vide hvad man kan finde til fornuftige penge når de har 20% på (næsten) alt :ok:

fryser :ups: kan ikke få varme i radiatoren på mit kontor, har banket og løsnet, hmmm der skal nok fagfolk til eller en handy nabo.

KH
Linda

[QUOTE=Gizzemissen;1133509]Det skal mig og min bror også :rock:

Så jeg sidder og forsøger at tage tilløb til et dejligt varmt bad så mit hår kan nå at lufttørre inden vi skal afsted. Imens sidder jeg og lægger planer for de kommende dage: der skal pudses vinduer og så skal julepynten efterhånden slæbes op fra kælderen (og Halloweenpynten ned - glæder mig til at få den ud af mit soveværelse :ups:). Måske der også lige skulle klemmes en tur i Kvickly ind i morgen, ikke godt at vide hvad man kan finde til fornuftige penge når de har 20% på (næsten) alt :ok:[/QUOTE]

Mig og Jesper skal også ind og se det. :høhø:

Men først forestillingen 23.45. Vi skal lige have smidt gæsterne ud først. :tihi: