Hvad må man have på til et bryllup?

Er ved at falde død om, når jeg ser “en af jer” på shopping… Så er de flade ballerinaer nu meget mere behagelige :wink: :ups:

nej puha, jeg kan slet ikke tåle at gå i de der helt flade ballerinaer, jeg får monster ondt i benene af det…men det er jo så også fordi man for korte ledbånd af at gå i høje hæle i længere tid og nu har jeg gået i høje hæle i 10 år…har trænet mig ned til at jeg kan nøjes med meget lidt hæl, så kan gå i det meste, men de helt flade gør bare ondt…

Hvad med denne her? Den er hellang… 137 cm. i str. 40. Fåes op til str. 44 (46 er udsolgt…)

I lys brun? Den er floooot!
Lækkert, enkelt snit! Jeg ville ønske, at jeg kunne bære sådan en igen.
Hvis du kan, så synes jeg fint, at du kan have den på til brylluppet - evt gerne med et lille tyndt sjal over skuldrene, evt chiffonstola :ok:

[quote=MiSi;193708]I lys brun? Den er floooot!
Lækkert, enkelt snit! Jeg ville ønske, at jeg kunne bære sådan en igen.
Hvis du kan, så synes jeg fint, at du kan have den på til brylluppet - evt gerne med et lille tyndt sjal over skuldrene, evt chiffonstola :ok:[/quote]

Jaahh… Sidder bare lige og overvejer om farven går til min ekstremt skandinaviske teint (hvis man overhovedet kan kalde det det…)… Og om jeg ikke kommer til at ligne en lille prop i den… :? Men selvfølgelig er der kun en måde at finde ud af det på… Bare træls man ikke kan købe den kjole i butikken, men skal bestille den på nettet…

Hvis nogle er interesserede, så er den fra H&M under nyheder…

Matas har tit tilbud på selvbruner - ellers kan et par enkelte ture i solariet tage det værste. Jeg er selv meget bleg :slight_smile: Og du har ret i, at brunt kan få en til at ligne noget, der er løgn, den farve går bedst til gyldenbrune hudtoner.
Min eneste betænkelighed ved den er så, at den er meget udringet og bar foroven, men der kender du selv bedst dem, der skal giftes, deres familie og venner og den kreds’s niveau for, hvad der er OK.
Men en flot kjole er det, synes jeg.

ja jeg kan ikke selv blive særlig brun, så jeg køber gerne “tan in a can” i matas, den er nem at spraye på og man slipper for at få striber da den ikke løber, og så er den drøj i brug…jeg kom til at ligne en indvander fordi jeg fik lidt for meget på i ansigtet sidst ggg

Der er også denne? :slight_smile: den er bare lidt kort til mine stolper af nogle lår… -høhø

Du må have alt på - dog vil jeg tro, at de kigger en smule, hvis du kommer i en model fra Lilly… -høhø

Men den er sikkert et hit at gå i byen i bagefter… brudekjole og løbesko naturligvis :ups:

Faldt lige over denne på H&M’s hjemmeside.

De har den kun tilbage i en str. 44… Det var bare, så evt. interesserede så den… :slight_smile:

Hej alle. Nu skal jeg nok lade være med at fortælle mere om min kjolesaga… Ville blot vise mit valg frem. :slight_smile: Den er coralfarvet og i 100% silke til 285,- :fin:

Nydelig. Meget nydelig:ok:. Min egen lille flødedelle på maven forbyder mig at hoppe i sådan en bette sag:ups:. Men nu vejer du jo heller ikke mere end en pakke cornflakes, så du kan nem bære den:)

Har også en flødedelle. :ups: Men den har samme princip som den Sand-kjole jeg fik tilbudt, og den afslørede ikke det mindste - så HÅBER på at det samme gælder for denne… :kryds: Håber også jeg kan tillade mig at tage et par leggins under, for den skærer lige over knæet… Og det er hende her ikke såå begejstret for…

Men bare for en sikkerheds skyld køber jeg en i M og en i L… Om jeg skal sende M tilbage og bestille en ny eller bare skal sende en af dem tilbage kommer jo ud på et… :slight_smile:

Hvor finder du en silkekjole til den pris :?

Ka’ du SÅ smide nogle links … :venter:

Smaddersød kjole og den ser bestemt ud, som om alle med en flødedelle burde kunne bære den med rank ryg :thumbup::thumbup:

[quote=Skattekat;211611]Hvor finder du en silkekjole til den pris :?

Ka’ du SÅ smide nogle links … :venter:[/quote]

Det skulle jeg selvfølgelig have gjort med det samme :sorry:

Der er rigtig mange rigtig fine kjoler, alm. bluser, skjorter, smykker, sko, make-up, etc. Kort fortalt: “ALT hvad hjertet begærer”… :thumbup:

[quote=Bølle-missen;211617]ASOS | Online Shopping for the Latest Clothes & Fashion

Det skulle jeg selvfølgelig have gjort med det samme :sorry:

Der er rigtig mange rigtig fine kjoler, alm. bluser, skjorter, smykker, sko, make-up, etc. Kort fortalt: “ALT hvad hjertet begærer”… :thumbup:[/quote]

ASOS er en lækker side! -høhø

Jeg skulle aldrig have kigget derind -what … nu har jeg fået øje på et par sko som jeg ved, vil forandre mit liv … :S

Har lige købt de lækreste “hard case purses”
http://www.asos.com/Asos/Asos-Heart-Hardcase-Purse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=477152&cid=6451&Rf-200=4,1&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red
http://www.asos.com/Sarah-Jessica-Parker/Asos/Asos-Hard-Case-Purse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=324184&cid=6451&Rf-200=4,1&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

…Den side er altså FARLIG! :tihi: (fyldte selvfølgelig kurven med varer for næsten 2.000kr…men måtte så tømme den igen…næsten da :ups:)

Ha ha , er det fordi de gør dig ½ m højere :fløjte: