Hvad samler I på?

Sikke mange flotte katte-ting du har Lisbeth :smiley:

Jeg samler faktisk ikke rigtig på noget. Men falder jeg over nogle katte-ting så køber jeg dem :thumbup:

Sikke en masse fine katteting. :thumbup:

Jeg har en ide med, at samle på penalhuse. Børnene har nok 30 penalhuse eller mere, fordi jeg ikke kan gå forbi et billigt penalhus uden og lige købe 1 eller flere af dem.
Har det på samme måde med tilbudsmapper og andre mapper og hvad skal man dog bruge det til. :ups:

Så elsker jeg også delfiner og dragefigurer, men har ikke så mange af dem endnu:

Drager købt i Australien:

Jeg samler på ting -høhø

Jeg samler ikke rigtig på noget :slight_smile:

Måske lige med undtagelse af stof… det gør næsten fysisk ondt at skulle gå forbi en stofforetning med gode tilbud, uden liiiige at skulle kigge :smiley:

[quote=Ann K;180650]

Måske lige med undtagelse af stof… det gør næsten fysisk ondt at skulle gå forbi en stofforetning med gode tilbud, uden liiiige at skulle kigge :D[/quote]

Nåh ja … :ups: … jeg har vist osse en ganske pæn samling :fløjte:

Det eneste jeg samler på, er gode og hyggelige oplevelser :slight_smile:

:):):slight_smile:

Jeg samler på :

Sten med hul i

Engle

Bøger om det gamle København

Og så noget, som jeg desværre ikke må nævne før tidligst slut november…

-ihhaltsåå

Og det mest åndssvage er at man har så forbistret SVÆRT ved at få det brugt - ikk’???
Jeg har de lækreste ting liggende… og vilde planer om hvad det skal bruges til… men når jeg så står og skal til at bruge stoffet, så… nejjj, arj, nej - det kan vente :smiley: :doh:

Jeg samler på birmaer…og så elsker jeg bare make-up og planter til haven.

[quote=Therese;180747]:):):slight_smile:

Jeg samler på :

Sten med hul i

Engle

Bøger om det gamle København

Og så noget, som jeg desværre ikke må nævne før tidligst slut november…

-ihhaltsåå[/quote]

Ja men det må jeg godt. THERESE ELSKER NISSER:)
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;180847]Ja men det må jeg godt. THERESE ELSKER NISSER:)
Knus Elin[/quote]

[bigkiss]

Tak, Elin… ja, det er nemlig lige hvad jeg gør…

:hjerte:

Samler og samler… vi har en del små skildpadde figurer, men de har ikke nogen plads efter vi er flyttet… Før stod de på vores tidligere akvarium.
Men ellers så… kæresten samler på film… men jeg tror ikke at jeg som sådan samler på noget :slight_smile:

Penge :wehu:…men det går ikke så godt som forventet :tihi:
17 misser gør deres indhug :ups:
Men hul i det…nu skal jeg hjææææm til dem :wehu::wehuu:

Jeg samler ikke på dvd-film - det gør jeg virkelig ikke, men de hober sig op i reolen alligevel :sshh:

[quote=kamikaze;180973]Penge :wehu:…men det går ikke så godt som forventet :tihi:
[/quote]

Det skal du ikke være ked af - de er ikke så sjove at bytte med alligevel :tihi:

[quote=kamikaze;180973]Penge :wehu:…men det går ikke så godt som forventet :tihi:
17 misser gør deres indhug :ups:
Men hul i det…nu skal jeg hjææææm til dem :wehu::wehuu:[/quote]

Hi hi, det kender jeg godt, var begyndt at samle tusindkronesedler, men har opgivet, kattene bruge af dem
Hilsen Lisbeth

Ja,min har også spendèrbukserne på.
Istedet for mig…jeg render snart rundt med måsen bar…men de har da fået deres drikkekar til 760 penge.
Almindelige dødelige ryster ikke blot på hovedet over min måde at bruge pengene på…de er i chock :tihi:
Men ALTSÅ en drikketrug med stråååler DÈT skal en flok MCO’er da have. OG så håber jeg, jeg bliver fri for at skulle tænde vandhaner konstant.
Har godt nok en regl om alt vand skal være kogt, men Ouna, Findus, Sigaris og Tabita syntes ikke om den.
Kommer faktisk itanke om…gud ved om vandhanen er tændt hjemme på badeværelsen…så håber jeg GODT nok proppen er ulukket -what
Jeg skal vist hjem :fløjte:

[quote=kamikaze;180983]Ja,min har også spendèrbukserne på.
Istedet for mig…jeg render snart rundt med måsen bar…men de har da fået deres drikkekar til 760 penge.
Almindelige dødelige ryster ikke blot på hovedet over min måde at bruge pengene på…de er i chock :tihi:
Men ALTSÅ en drikketrug med stråååler DÈT skal en flok MCO’er da have. OG så håber jeg, jeg bliver fri for at skulle tænde vandhaner konstant.
Har godt nok en regl om alt vand skal være kogt, men Ouna, Findus, Sigaris og Tabita syntes ikke om den.
Kommer faktisk itanke om…gud ved om vandhanen er tændt hjemme på badeværelsen…så håber jeg GODT nok proppen er ulukket -what
Jeg skal vist hjem :fløjte:[/quote]

Ja sådan er der altså også nogle som ryster på hovedet af os når vi bruger penge på og til kattene, men pyt dem om det, kattene skal have det godt.

Håber at du har husket at slukke for vandhanen, ellers måske en udgift mere p.g.a kattene hi hi
Hilsen Lisbeth

[quote=Therese;180747]

Og så noget, som jeg desværre ikke må nævne før tidligst slut november…[/quote]

Hmmmm-grrrierdumme DET lyder interessant -grrrierdumme
:? gad vide hvad det er :?

HEY der er da læææænge til slut november :blegne::sgu::nix:

[quote=Lord Byron;180996]Hmmmm-grrrierdumme DET lyder interessant -grrrierdumme
:? gad vide hvad det er :?

HEY der er da læææænge til slut november :blegne::sgu::nix:[/quote]

PSSTTTT det begynder med N og slutter på E. De er røde og kan godt være af den slags der driller -høhø

Men værre er hendes Motte opdræt hvor hun er begyndt at lave krydsninger også -what