Hvad samler I på?

Jeg samler vist ikke rigtig på noget:ups: men misserne samler på kattelegetøj, så jeg bliver ofte sendt i byen :ups:

[quote=Lord Byron;180996]Hmmmm-grrrierdumme DET lyder interessant -grrrierdumme
:? gad vide hvad det er :?

HEY der er da læææænge til slut november :blegne::sgu::nix:[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

[quote=birtheras;180997]PSSTTTT det begynder med N og slutter på E. De er røde og kan godt være af den slags der driller -høhø

Men værre er hendes Motte opdræt hvor hun er begyndt at lave krydsninger også -what[/quote]

:sshh::sshh::sshh::sshh:

Sssssh, Birthe…

-høhø

Jeg samler ikke på noget - men i mot hovede har jeg en fantasi om engang at få en stor “snowglobe” samling eller en samling af smukke fantasy figurer

Med fantasy mener jeg fx figurer som denne

Alt med fantasy har altid interesseret mig meget, jeg synes det er så smukt:ups:

Uh mange ting!

Misseting, bamser, gammeldags nisser med gummiansigt og gamle bamser, søde babyting der bare må ejes, sjove sten og slebent glas ved stranden… og så har jeg en forfærdelig hang til sneakers - kan absolut ikke gå i pæne pigesko -høhø:thumbup:

Har også en pæn samling stof liggende, men vil ikke kalde det noget jeg samler på når det bliver brugt til min hobby!? Men det fylder stadigvæk godt herhjemme - alt for meget :tihi:

Jeg samler på minder…
Jeg har stadig ALLE de skaller jeg samlede ved midelhavet da jeg var i Sydfrankrig sidste år, jeg har flybilletten fra turen, sågar et visitkort fra den mest geniale slikbutik jeg nogensinde har været i…
Jeg har gemt alle de ting jeg har fået af mine børn, og jeg gemmer på sten (rosakvarts, osv…) min flotteste er helt klart min heksesten som jeg fik i gave af en god ven.

jeg samler på kattehår:ups:

kattelegetøj, jeg kan ikke gå forbi en forretningmed katte legetøj uden at gå der ind, for tænk nu hvis de har fået noget som Mini slet ikke kan leve uden at få:ups:

så samler jeg på mobiler. tror jeg har haft 18 forskellige:ups:

billeder :ups:

og tasker!

jeg har også prøvet at samle på penge, men det gik ikke særlig godt:ups::ups:

Jeg er samler om en hals og samler derfor på mange forskellige ting.

Af aktive samlinger har jeg:
Kattefigurer i alle afskygninger
Dean Koontz bøger
Kattebøger
DVD’er, herunder også specielle samlerudgaver
Film-memorabilia
Film- og tv-bøger
Julepynt
Halloweenpynt

De ikke så aktive samlinger:
Æg - af marmor, fedtsten og lignende
Afrikanske træfigurer
Gargoyler fra Notre Dame i Paris
Kongekroner
Rystekugler
Vinylplader
Æseldyr (Eeyore)
Tøjdyr

Gad vide om jeg har glemt noget???

Åh, Gizmo beder mig om at tilføje at han samler på pokaler -LOL

Så må jeg jo hellere indrømme at jeg samler på kokarder :fløjte:

Samlede engang også på alt der havde med sortbrogede køer at gøre…meget af den samling er efterhånden enten foræret væk eller givet til genbrug.

I får desværre ingen billeder i denne omgang, da mange af tingene allerede er pakket i flyttekasser…

samlemanier:

Kan ikke få bøger nok om katte, adfærd og sundhed, de skal ejes

Knurhår, jeg samler dem troligt op fra gulvet, roder endda i støvsugerposen for at se om der liiiige skulle være smuttet et par stykker. Sådan ca. 20 års samlen giver rigtig mange:-)

Hosta’er åh, jeg elsker dem - og pæoner

Vi samler på dvd-film… I stor stil… :rulleøjne: Der er ihvertfald 2-300… :uha:

Ellers samler jeg på gode bøger… :slight_smile: Ikke sådan afhængigt at forfatter eller noget.

Make-up… Også selvom jeg ikke bruger en helvedes meget af det til hverdag, men det er jo meget sjovt til når man skal i byen :):tihi:

[quote=Rimmen;180969]
Men ellers så… kæresten samler på film… men jeg tror ikke at jeg som sådan samler på noget :)[/quote]

Nåhh ja, vi har også over 1000 film- det startede som en videosamling, men vi har lavet det hele om til dvd for 2 år siden.

Smukke sten og strandskaller i alverdens afskygninger. Bruger dem øverst i potteplanter, så misserne ikke rager jord på gulvet. Bruger dem f.eks i en kurv ude på trappen med et par glas til fyrfadslys, så byder det velkommen :slight_smile:

Et glasfad fyldt med smukke skaller og sten, står på mit kontor og minder mig om dejlige ture ved havet :ferie:

Ved ikke om jeg ligefrem samler på smykker, men jeg har mange af dem :ups:

Så er det ikke nu, jeg skal fortælle at jeg har arbejdet i en taskeforretning :fløjte:

Det eneste jeg samler på er billeder… vel af mærke dem jeg tar med mit kamera :stuck_out_tongue:

Samt penge til et nyt og bedre kamera…
Ellers samler jeg ikke på noget. For det fylder bare op :tihi:

Du skulle en tur til Australien- de har altså de flotteste skaller og konkylier: :thumbup:

De er meget kraftige i det ift. det, som man finder her i DK- lidt porcelænsagtige.

er der virkelig ingen der samler på kattehår? :ups:

Det behøver jeg ikke…de kommer helt af sig selv :argh:

:klapper::klapper::klapper: haha. var også det jeg mente. men nu når det handlede om at samle … så samler jeg på noget der meget gerne vil samles på. lige meget hvor mange gange jeg fjerner det:klapper::klapper:

[quote=Buffy;182176]Du skulle en tur til Australien- de har altså de flotteste skaller og konkylier: :thumbup:

De er meget kraftige i det ift. det, som man finder her i DK- lidt porcelænsagtige.[/quote]

Hvor er de smukke og helt fantastiske :slight_smile: Jeg ville få et seriøst hjemtransport problem :tihi: men man kan vel leje et containerskib til at fragte de gode sager hjem

Jeg er storsamler af første grad af Nullermænd.
Jeg gemmer dem alle mulige steder så de ikke forsvinder i støvsugeren -LOL-LOL-LOL

Ellers har jeg umådeligt svært ved at gå forbi en taskebutik uden lige at skulle se om der ikke skulle være en taske jeg absolut ikke kan undvære !!!

Og det skete sørme igår. Jeg var på besøg i Herning og vi tog en smut ind i centret for at se. Og der var " tasken" som jeg absolut ikke kan undvære. Men prisen var for høj - så det endte med at jeg tog hjem uden en ny taske.
Og nu kan jeg ikke få den du af mine tanker igen.

Hvad skal jeg gøre ???:argh::argh::argh:

Hilsen Sanne