Hvad skal hun hedde?

Jeg eller rettere vi er meget uenige denne gang…og på herrens mark

sidste kuld kom til at hedde:
Marbejas Gaia Grydelåg og Gaby Grytling…så er stilen ligesom lagt
nu er vi så nået til H
min mand mener hun skal hedde Marbejas Hottentot og jeg mener hun skal hedde Marbejas Helledusseda…da vi er vildt uenige så alle forslag modtages med stor tak…kommer tøsen til at hedde et af jeres forslag så vinder vedkommende en nullerputseng fra Brita…evt. incl. fragt hvis man ikke kommer på Jyraks udstillinger
tøsen er blå bicolour måske tabby det er jeg lidt i tvivl om…hun er enten perser eller exotic…tror hun er perser men kan intet sige med sikkerhed før om 3 uger…kom bare med jeres forslag

Hvad med at kombinere de to navne til HottenDusse :slight_smile:

Jeg synes Hanne er et godt bud :slight_smile:

Jeg syntes hun skal hedde Hopla eller Heldige Hilda eller Hulda

Hottentot kan jeg også godt lide :smiley:

Hvad med Helledusseda Hottentot eller Helledusseda min Hottentot

Mhm, eller Hedwig Hottentot

Af lidt pudsige menneskenavne med H er der Hylleborg, Hildegard, Heddi, Hildegunn og Hyben :tihi:

Hulla Hopsa

Men ellers er jeg med på HottenTot vognen :slight_smile:

Heldige Hybenkradser?

Hexia De Trix

slet ikke, hun er jo ond og så er jeg slet ikke til tegneserier overhovedet

Hybenblomst

Jeg synes altså Helledusseda er et genialt navn :thumbup:

Og stort tillykke med hende Bente :flag:

Hafferlaffen? Efter Peter Plys figuren:

Hittentit?

Halleluja!

Heureka!

Hapsmigha!

Jeg foretrækker dog, at der gives en donation til hittekat, hvis et af mine skøre forslag skulle blive valgt - mine katte er nemlig sådan et par skøre persere der bestemt ikke synes deres nullerput er særlig spændende. :dokdok:

Tusind tak for alle jeres forslag, de fleste er rigtig gode…både Hedwig, Hertha og Helga har været oppe men taget af bordet inden jeg skrev denne tråd…

vi er nået til enighed…er hun perser kommer hun til at hedde Hottentot…og hvis hun er EXO bliver navnet Helledusseda…ingen vindere, desværre…men mine kræ får en ny seng eller 2 næste gang jeg ser Brita…for hittekat skal i alt fald ikke snydes.

navnet offentliggøres når jeg er sikke på hendes pelslængde…der går ca. 3 uger endnu

Hov - glemte at komme med mit navneforslag: Hanne Hentehår :tihi:

ROFL! Det ville ellers være godt både til en EXO og til en PER :smiley:

Marbejas Hurlumhejsen

Ja jeg synes at Hybelkanin ville ha været fantastisk! :slight_smile:

Men både Hottentot og Helledusseda er super gode navne! :ok:

/Mette

Eller Marbejas Hybenkradser :tihi:

Så kan I jo selv tilføje: Herlige, Hemmelige … eller Hidsige, Hysteriske - alt efter hendes temperament :muhaha:

Ja, jeg ville vælge med lidt mere respekt for katten

I sjov eller alvor? De færreste katte bli’r da alligevel kaldt det de er “døbt” tror jeg. Herhjemme er det ca 50% - Adelie og Phumba (selvom det lisså tit bli’r til Delle eller Krølle og Mimba/Mimbedine) og så Ib. Men lige med Ib var det kun fordi Mette tilbød at tilføje det på hans stamtable. Ellers hedder han jo egentlig Irish Mountain Dew - og det kan man jo ikke gå og sige… :smiley:

Så jeg ville helt klart gå efter et “sjovt” navn. Den endelige ejer behøver jo ikke at bruge det :slight_smile: