Hvad skal misser hedde?

Skal have fundet 2 pigenavne, og med så mange katte-mødre/fædre må det være en smal sag at få hjælp til dette. :joy:

5 Synes om

Hun kunne godt ligne en Lykke :hjerte:

Frøken Smilla … hun har helt sikkert fornemmelser for sne :wink:
Hvordan ser den anden ud?

2 Synes om

Næsten helt hvid med sort/rødt hist og her. :heart:

1 Synes om

Altså jeg synes at hun skal hedde Vilde, når hendes mere rolige veninde flytter ind kan hun hedde Milde. :blush: Vilde og Milde.

4 Synes om

Hvor er hun utrolig sød - tillykke med både hende og veninden :flag:
Det er dejligt, at de har fået et så godt hjem, hvor de kan have deres kronede dage :tak:
Mit forslag til navne er Tinka og Kitta - jeg har noget med navne, der indeholder bogstavet i :grin:

2 Synes om

Mange tak :smiling_face_with_three_hearts:

Tinka er på listen, det var første navn der kom frem hos mig ud fra Ulvepigen Tinke :joy: Som jeg lige har set med den store datter.

2 Synes om

To af vores missepiger, hedder henholdsvis Mille og Rikke, 2 gamle pigenavne, som jeg synes er søde og nemme at kalde.

1 Synes om

Pussi og Kisser - klassiske hunkattenavne :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Misse og Møghe :wink:

4 Synes om

:joy::joy::joy:

Eller Misse og Musse :joy:

2 Synes om

Stod det til datteren “Gurli” og “Gry” :see_no_evil:

Nu når Bedstefar navnet er optaget. :joy: Spurgte hvad den nye misser skulle hedde og det kom promte “Bedstefar!” Hvor til jeg måtte sige at det hedder bedstefar jo. “Nååå okaay”

:smirk: Måske jeg bare skulle gå tilbage til navnet jeg ville have vores første kat skulle hedde da jeg var 3år “HindbærJordbær”

5 Synes om

Kitkat og Holly(bar).

1 Synes om

Jeg købte engang en kattekilling, der hed Tvebak. Hans bror hed Tyttebær :hoho:

4 Synes om

Haha… lige mit forslag :smiling_face_with_three_hearts:
Elsker Matador…

3 Synes om

Billede af pige nr. 2

19 Synes om

Hun er også smuk - et par rigtig dejlige katte :love::love:

1 Synes om

Har de så det samme sammenhold hos jer, som på internatet?
Blev de glade for at se hinanden?

Det har jeg ikke kunne se endnu da jeg har været så lidt hos dem, efter sammenføringen der gik uden problemer. :raised_hands:t3: Da den første er meget sky og stresser når jeg er der. Så prøver lige at give ro.

Men tror da hun var glad for at se sin ven, for der var ingen hvæsen eller sure miner da vi sammenførte dem.

Og ej heller hvæsen eller noget da jeg var ude og sige godnat og tage billeder af pige nr 2

3 Synes om