Hvad skal vi spise i april?

kørte forgæves til Petworld Vejle IGEN, endte i Maxizoo Horsens …så noget fra Brugsens delikatesse …

Hvis det ryger i ovnen, har du måske skruet for meget op? :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Dagens ret var farseret porrer og til dessert har jeg lavet gulerodskage :savle:

Æggekage

Ha ha nej på den måde røg det dog ikke :joy: Der blev rigtig godt, så det kunne jeg godt finde på at gentage :slight_smile:

1 Synes om

Fiskefrikadeller og blomkålssalat/couscous :slight_smile:

krondyr culotte på grill, med grillede tomater, championer, kartoffelbåde samt salat

Det blev en burger fra Carl jr, hvilken en aner jeg ikke, det var i hvert fald ikke den jeg havde bestilt, men når man er sulten nok så det sådan set lidt ligemeget :joy:

i går, engelsk bøf, fritter, salat og en ædende ond hvidløgssmør …i dag skinkesteg med hvidøg og artiskok, hasselback kartofler med hvidløgsdressing …og resten af hvidløgssmørret fra i går…Dracula go home…sucker

1 Synes om

Skinkeculotte med hasselback kartofler, salat af spidskål og hvad der lige var af fyld i køleren :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Det blev endnu en torsdag med smørrebrød fra Super Brugsen, der smager godt og er dejligt nemt :smile:

2 Synes om

Tarteletter med kylling, asparges og spinat. :yum:

1 Synes om

Tak du mindede mig om, at jeg havde en rest tartelet fyld i fryseren, så jeg skal have tarteletter i aften :smile:

1 Synes om