Hvad skal vi spise i januar 2020?

Så tror jeg ikke at I har gjort det rigtigt, hehe… vi fik det tit som barn til nytår eller lign. helt særlige lejligheder, og synes bestemt ikke det er noget der tager så lang tid at man når at blive sulten mellem hver bid :slight_smile: Men OK, kom I kun en enkelt ting på hver spyd kan jeg godt se det måske var for langsommeligt :slight_smile:

Selvom vi havde gang i tre “gryder” var det ikke nok til 9 personer. Jeg er ikke fan :slight_smile:
Men til to en eftermiddag som noget snack halløj er det formentligt fint :slight_smile:

Jeg synes heller ikke at jeg har haft problemer med det. Man kan sagtens sætte flere ting på og tit har vi haft gang i flere spyd på én gang og mens man spiser, så ligger det næste spyd og steger

For mig bliver det nok primært noget med noget rugbrød her i januar. Det er - med det rette pålæg - både sundt og hurtigt :slight_smile:

1 Synes om

Baked Feta and Greens with Lemony Yogurt - grønt og krydret nom nom

2 Synes om

Da jeg var gravid var det det eneste, jeg nærmest havde en crawing for. Råkost lavet af gulerod, æble og rosiner.

Så mange dage gad Rune ikke lave andet end råkost og kød, og jeg sad og snakkede råkost om aftenen :hoho:

3 Synes om

Jeg har fået sushi, det er 5 mdr siden jeg sidst fik det.

1 Synes om

prøver at finde energi til at bygge en bradepande pizza…

Banket en omgang paprikagryde sammen, det kan nærmest passe sig selv :slight_smile:

Her har vi fået…Skinke med kartofler, blomkål, gulerødder og aspargessovs :slight_smile:

Claus ville gerne låne en vaskemaskine, så han handlede ind og lavede hjemmelavede burgere til os til aftensmad, dejligt nemt når man ikke er på toppen!

Stuvet hvidkål med de lækreste frikadeller i dag. I morgen står den på kartoffel/grøntsagsmos med gullasch.

Forloren hare med kartofler, blomkål, gulerødder og god sovs.

2 Synes om

fik bagt et rugbrød i går, fik oss den sidste leverpostej fra økoøffe bagt og en ½ ribbenssteg - øko-…så det kommer det nok tiil at stå på

1 Synes om

Jeg lavede kartoffelpizza.
Så smager kartofler bare så meget bedre :slight_smile:

1 Synes om

Det bliver fattigmandskoteletter med kartofler, brun sovs, syltede græskar og gulerodssalat

2 Synes om

faldt over en meget nedsat mørbrad på lige under 2 kg, så den blev lige hugget op til mørbrad bøffer og chateaubriand og deponeret i fryseren

2 Synes om

Noget med kylling (har en hel, der har dato idag), men pt er lysten til at bevæge mig ud i den silende regn for at finde ud af noget tilbehør meget lille… :rolleyes2:
Tænker dog nok noget salat og hjemmelavet dressing til

1 Synes om

Pulled pork

2 Synes om

I går striwet flæsk med persillesovs og i dag boller i karry :savle:

1 Synes om