i dag står den på hel stegt kylling ( på bud i netto) med ovnbagt broccoli ( olie, hvidløgssalt og lidt parmesan) og dip til at dyppe i.
I forgårs stod den på kylling i grøn karry. Grøn karry pasta fra rema, en grøntsagsblanding fra rema som ikke indeholder alt muligt jeg ikke gider ( forårsblanding: broccoli, sugarsnaps,edamamebønner,spinat mm), det faste fra en dåse kokosmælk ( vandet søder for meget synes jeg). Lidt fløde/mælk. Jævnes og smages til. Med ris eller nudler. pyntes med peanuts eller cashews
I morgen står den på en god blandet salat med rester af kyllingen, samt bacontern.
Tirsdag: Bøffer i folie med flødekartofler og flutes. I bøfpakkerne var der et mix af bacon, løg og champignons.
Torsdag: Forårsruller med ris og karrysovs.
Den ypperste fredagsmenu: Pap-pizza
Bones! Lang tur til tyskernes land i tåget og træls vejr, men hvad gennemgår man ikke når coke beholdningen er ved at være i bund - og der heller ikke var mere Whiskas! Så nu står den på ribben fra Bones, som gemalen må ind og hente om lidt. Det er da noget andet end knækbrød Imorgen skal vi have rigtig mad igen…
købte en hel ribbenssteg på bud forleden, huggede den i 2…så nu laver jeg den ene og så står den på nybagt sønderjysk rugbrød med steg og hvad der ellers er …er bombet…tog til tyskland i morges …sigt 30 m
Årets første spicy græskarsuppe. Jeg er tæt på at tro, at det nok næsten er min livret
Denne gang lavet med butternut-græskar i stedet for hokkaido, og det fungerer fint nok. Rødløg, hvidløg, alt god fra krydderihylden, kokosolie MED smag til sautering og så moneret med appelsinsaft
Jeg har idag været til fødselsdagsbrunch god min svigerinder og man må sige at hun overgår sig selv hver gang. Jeg har sjældent set så mange retter til brunch og efter en pause hvor nogle spillede spil og andre gik en tur, så skulle vi også lige have æblekage, fastelavnsboller og div. Andre lækkerier - hjemmelavede naturligvis.
hvor hun får inspirationen og drivet fra er mig en gåde