I går stod den på flødekartofler med laksebøf og hel porre stegt på pande.
Fredag var jeg inviteret til middag hos en veninde, som lavede gammeldags oksesteg, kogte kartofler, squash stegt på pande og tzatziki.
I går stod den på flødekartofler med laksebøf og hel porre stegt på pande.
Fredag var jeg inviteret til middag hos en veninde, som lavede gammeldags oksesteg, kogte kartofler, squash stegt på pande og tzatziki.
Bøf stroganof efter opskrift hos Madbanditten.dk (LCHF mad), dertil den salat hun foreslår af spidskål, hk. persille og æbler drysset med en olie-eddike dressing. Selv manden var vild med det. Var nok til 2 dage
Det smagte fantastisk!
har et par svine medaljoner, så de bliver pakket i bacon, lidt hvidløgssmør, bagt kartoffel og lidt salat…
Chili con carne
Vi skal have rester fra igår, men det er culotte så det er absolut til at leve med
Mad fra en eller anden polsk restaurant… hvilken har vi endnu ikke besluttet…
Dog… erfaringen viser at vi endnu engang skal have mad i enorme mængder :surrender1:
Hvordan polakkerne undgår at være store som huse fatter jeg simpelthen ikke!!! Maden er utroligt fed og kulhydratholdig - og serveres i en portionsstørrelse, der kunne vare i dagevis hjemme hos mig
Jeg spiser for tredje - og sidste - dag asiatisk inspireret nudelsuppe med tørrede svampe, glutenkød, diverse grøntsager og chilisovs.
Hjemmelavet fried rice med spejlæg - stegt på begge sider
Vi har fået occo buco med porre, gulerødder, selleri, kartofler og en mega god sovs
Suppe med kød og melboller
Kylling i kokosmælk, med ris, grønne bønner og majs.
Taco skaller med resterne af chili con carne, salat, guachemole
spaghetti, dåsetomatsovs, oceaner af parmesan og karbonader
Vi skal have hjemmelavet pizza i aften, så forhåbentlig har jeg lidt ekstra til madpakken i morgen:savle:
Kartofler, blomkål og gulerødder med karbonader og grøntsagsbøf fra Daloon, dertil smørsauce, eller bearnaisesauce .
både i går og i dag står den på sloppy joes - det var lige det, som passede med det jeg havde i køkkenet uden en masse indkøb: en pakke rådyrfars og et par burgerboller.
Laver dog altid mine med et spejlæg i - mmmmm
Syg.dk så hyldebærsuppe med rismelsboller
hjemmelavet pizza
og i morgen står den på medister med stuvet hvidkål. for der var medister på bud i kvickly og fine små hvidkål i rema, hvor de jo sælger på vægt ikke stk.
Onsdag kommer min far og der står den på Bolognese og tomatsalat. Det får han ikke hjemme da min pap mor ikke gider det.
Pasta med kødsovs både igår og i dag.
[QUOTE=PiaB;1303224]både i går og i dag står den på sloppy joes - det var lige det, som passede med det jeg havde i køkkenet uden en masse indkøb: en pakke rådyrfars og et par burgerboller.
Laver dog altid mine med et spejlæg i - mmmmm [/QUOTE]
I går endte så i pizza hos Ane
så det er sloppy joes i aften i stedet