Hvad skal vi spise- inspiration

Stuvet hvidkål med kødboller :savle:

Skinkeschnitzler med nogle pastaskruer og broccoli til.

I morgen står den på restaurent inden bio med nogle venner.

Skal spise på Flammen her i Roskilde i aften

Kødsovs og pasta efter denne italienske opskrift

En lille dyrekølle med lidt salat, brunede løg og kartofler, smørdampede krydderkartofler …dessert krydderkage med chokoladecreme

Hjemmelavet Butterchicken :D:savle:

Åh har du en opskrift

Den er fantastisk! :smiley:

Og jeg fik noget salat, rodfrugt fritter, noget oksekød, noget gris, noget struds og noget af den der der hopper ( en af de andre fra selskabet havde stået i kødkøen og der var 2 unge piger der skulle have noget af den der der hopper … problemet er at vi ved bordet havde set både grise og køer hoppe også) … og noget is til dessert

Synes godt nok min appetit er blevet ødelagt

Vi skal spise på Jensens bøfhus i aften før biograf med nogle venner :slight_smile:
Jeg skal nok have mig noget bbq-mørbrad, pommes, whiskeysauce og deres mac n’ cheese :savle: Og selvfølgelig cheesecake til dessert.

Jeg skal have and mit alles i aften.

Højrebsbøf med ovnkartofler og bearnaise.

Idag en salat med noget røget laks

Jeg har lavet rullebøf for første gang, lavede den med persille, løg og bacon, tilbehør var såmænd bare sovs og kartofler, men mums hvor det smagte godt :savle:

Skinkeschnitzel med pommes duchesse og bearnaise

Lavede boller i karry og frøs ned inden min graviditet. Det har vi spist i dag. nemt og smagte godt

Jeg fik noget så sundt og nærende som chokoladebudding :ups:

Rugbrød med hakkebøf, løg, spejlæg og sovs
og suppe af kartofler, gulerødder, blad selleri, porrer og dertil hvidløgsflute.

Er lidt bagud :stuck_out_tongue:

den har i denne uge både stået på noget karrysuppe/wok blanding, tapas, kylling m pikantost og grøntsager i ovn, og i dag står den på flødekartofler med kyllingelår og grov kålsalat

Skal på Flammen i aften :savle: