Hvad sker der dog lige...med mig...?

Jeg kender godt følelsen! Jeg er også helt forelsket i min nye killing - ligesom jeg er det i Mufti. En kat er bare et vidunderligt dyr! -forelsket

Jamen Elly…du er da bare ramt af Kattegaletitis…og med den lille smuksak kan jeg da godt forstå det…tillykke herfra… [bigloony]

KANON…Gud hvor er de alle smukke, men…11 uger, 6 dage, x timer og x minutter…så er det mit gulv Ib Rene Cairo drøner rundt på. Jahhhhhh…det er jo snart… men savle kan jeg og endda meget. Jeg har forsøgt at stille mit ur frem. Det hjalp ikke. Ib Rene Cairo er her ikke… Hvad gjorde jeg mon forkert???
RF:
Skøn fornemmelse med en killinge forelskelse… Og den varer jo hele dens liv. SKØNT.
Birtheras:
Tak. Kattegalitis er jeg ramt af. Der er ikke et gram tvivl i mig at jeg er ramt. Hårdt.

Med meget få ord: [bigloony] -forelsket -forelsket -forelsket [bigloony] -partytime -bananer [bigkiss] [oregonian_bear9.gif] -gruppekram -HUG -ballon -hop -bear

Tillykke til jer begge med jeres nye baby,er ikke spor misundelig -græd

Jeg blev så rørt over billederne af jer…se glæden over den nye bebs og se jeres kærlighed til hinanden -thumbs

Knus fra mig