Hvad spiser du af mærkelige ting?

Her i går havde mig og kæresten en diskussion.

Jeg synes nemlig det er mystisk når han spiser nutella med ost, mens han synes det er ulækkert når jeg spiser spegepølse med ost og ketchup.

Hvad har I andre er spøjse spisevaner?

Tror nu ikke jeg har så mange sære vaner…men når jeg skræller kartofler gnasker jeg en rå kartoffel. :slight_smile: Jeg har elsket rå kartofler siden jeg var lille barn.

Jeg kan godt lide begge dele hver for sig, men Nutella og ost lyder godt nok afskyeligt :yikes: Spegepølse og ost kan sagtens gå, men ketchup…:?

Da vi var børn, var en af vores yndlingsretter makaroni i hvid sovs, som vi så kom ketchup i, så sovsen blev lyserød :høhø:

Nutella og ost er muuuuuuuuuuums. Eller pålægschokolade og ost.

Leverpostej med lidt ketchup og ristede løg.

Min ene chef fortalte godt nok en dag, at han havde spist nutella med ost, men at det sådan er noget, som flere gør i, det havde jeg alligevel ikke regnet med.

Jeg kan sagtens finde på at spise spegepølse og ost sammen, men der skal altså stærk sennep imellem - det er da helt normalt, er det ikke? :gruble:

tomat med rå hvidløg og tomat med syltede chilli, begge dele smager vildt godt.

Nutella og ost er altså ikke mums selvom der åbenbart er flere der tror det. tsk tsk!

Jeg vil så gerne give Jane ret i at en klat stærk sennep til en gang spegebørge og åååst er helt i top!

Kom lige i tank om at min svoger elsker leverpostej med ost… i toast-jerne og med varm kakao til… det ville jeg ikke engang give katten altså!

Ost med rå løg er super godt.

Tror ikke jeg spiser noget decideret unormalt…
Men har lagt mærke til, at der ret faktisk er nogen, der syntes det er underligt, at putte marmelade ovenpå ost!!!:?
Det har været normalt her hvor jeg bor altid…

Har også været vant til fra barnsben at spise rå kartoffel.

Toast med spegepølse og pålægschokolade og banan… VED det det lyder HAMMER klamt, men hold op det smager skide godt :smiley:

Mm pålægschokolade og ost smager godt. Har aldrig prøvet med nutella, det tror jeg at jeg vil prøve

Det er mums da. Det kom sig af, at mine forældre altid fik marmelade på deres ost, så skulle jeg da prøve med nutella. Men det mest praktiske er nutellaen nederst :tihi:

[QUOTE=Sannela;799493]Tror ikke jeg spiser noget decideret unormalt…
Men har lagt mærke til, at der ret faktisk er nogen, der syntes det er underligt, at putte marmelade ovenpå ost!!!:?
[/QUOTE]

Det er helt nomalt med marmelade på ost, det har jeg også fået altid.

Desværre nåede min mor at lære Jan at følgende er en stor delikatesse:
Rugbrød m tandhøj leverpostej, tandhøj remoulade, masser af spegepølse og mindst halvdelen af et lillle hakket løg…
Jeg er stået helt af på den mad!!!
Det er næsten lige så vammelt som en af mine amerikanske venner, der mener at varm leverpostej med solbærsyltetøj er en gudespise bvadr

Selv sætter jeg stor pris på kartoffelmos m rå revne gulerødder, der lige har fået lidt saft fra citron over sig…

Stuvede hvidkål og kanelsukker, DET er mums.
Ellers smager markel med ristede løg og mayo osse rigtigt godt.

Spegepølsemad med ketchup.
Spegepølsemad med remoulade og ristede løg.
Leverpostej med ketchup.
Leverpostej med ristede løg.

Altsammen mam! :savle:

Min lillesøster spiser bananmad med mayonaise på :uha:

Hov, og min far spiser makrelsalatmad med ketchup på :S

Han spiser i øvrigt også ketchup på Lasagne :uha:

JA os mig…!!!

[QUOTE=DK Thomani;799540]
Han spiser i øvrigt også ketchup på Lasagne :uha:[/QUOTE]

Det skal man da osse :hehe: Ketshup skal på mangggggggggge ting :wink:

jeg ved ikke om jeg spiser mærkeligt…

men i en meget hormonel periode af mit liv var min favorit vanille is med popcorn og syltede agurker :slight_smile: