Hvad spiser du af mærkelige ting?

[QUOTE=Quanti´s;799537]Stuvede hvidkål og kanelsukker, DET er mums.
[/QUOTE]

DET er da ikke mærkeligt, Lene
Det smager jo dææææjlig!! :savle::savle:

Jeg kunne aldrig finde på at spise noget der er mærkelig så jeg konstatere bare at alt jeg spiser da er helt normalt :høhø:

Ris og bearnaisesauce. synes ikke det mærkeligt men har fået nogle kommentar på det

Marmelade på ost er helt fint. Jeg har svært ved at forestille mig nutella og ost, men … når marmelade virker, så hvorfor ikke nutella?

En ting Manden har indført her, som jeg i første omgang syntes var afskyeligt men som jeg nu ELSKER er leverpostej med italiensksalat.

I den ikke så mærkelige afdeling er toast med spegepølse, ketchup, ost og pizzakrydderi… nøj det ku’ jeg leve længe af!

EDIT: Nåh ja, Battlestars vanillieis med syltet agurk mindede mig lige om en absolut GUDESPISE: McD-pomfritter med sundae-is UHA det er GODT!

Peanutbutter and Jam :smiley:

Synes oprindeligt tanken om det var vildt klamt, men blev overtalt til at prøve og det smager faktisk super :ok: Er dog ikke lige noget jeg spiser hver dag, for køber stort set aldrig peanutbutter, da jeg tænker det er usundt - men det er måske ikke så meget værre end nutella :?

Nå ja, og så er der jo den legendariske BBB toast som jeg fandt på en café i Kbh. Bacon, banan og brie og det smager MUMS :smiley:

Umiddelbart tror jeg ikke jeg spiser noget der er sådan mærkeligt

  • eller jo, det gør jeg nok, kan bare ikke lige komme på hvad :gruble:

Til gengæld kender jeg nogle der spiser, for mig, mærkelige ting.
Blandet andet Tun med rødkål og Pålægschokolade med Mayonaise

Frisk franskbrød med nutella, skiveskåret banan, pålægs chokolade i stykker og rosiner på toppen er guf :wink:
Sundt nej, men fremragende dessert mens jeg var meget på lejr.

Og så denne som jeg har fået fra min morfar.
Rugbrød med fedt (gerne med fedtegrever og løg i) drysses med salt og peber og ristede løg :slight_smile:

Jeg elsker det meste med flødeskum til :smiley:
Asier og flødeskum er MUMS…
Eller syltede agurker… De der hele små agurker… mums!

Smiler de fleste af tingende er guf…

ler dem med is og popcorn… griner her er det is og de der menuchips…

Lene stuvet hvidkål skal da spises med kanelsukker… det er en jysk spise

og baner i maden, jamen det er godt…

især baner i skiver, forårs løg og en omgang lidt found og så kyllinglår oven på og ind i oven mums…

Umiddelbart tror jeg ikke at jeg spiser noget der er meget “anderledes”.

I dag havde vi fælles morgenbord i klassen på SOSU-skolen.
Her fortalte én, at det bedste hun ved, er et stykke brød med smør, spegepølse, rygeost, rabarberkompot og purløg :S

For fremtiden når nogen synes det er ulækkert at jeg spiser makrel i tomat, med mayonnaise, citron peber og agurk på toppen. Så viser jeg dem denne tråd :tihi:

Tror det eneste der lyder helt normalt i mine ører er ost med marmelade :smiley:

Heldigvis er jeg allergisk overfor meget af det, så kan ikke teste det, men tror faktisk jeg sætter pris på min allergi her :tihi:

Hov, en anden ting der er mam: leverpostej med agurk, mayonaise, salt og peber :savle:

Det er faktisk super… Levede næsten kun af det et år på Roskilde festival

Kom i tanke om en: Rosinboller med spegepølse. Er sikker på, det hedder “rosinen i pølseenden” med god grund :høhø:

[QUOTE=Quivive;799767]For fremtiden når nogen synes det er ulækkert at jeg spiser makrel i tomat, med mayonnaise, citron peber og agurk på toppen. Så viser jeg dem denne tråd :tihi:

Tror det eneste der lyder helt normalt i mine ører er ost med marmelade :smiley:

Heldigvis er jeg allergisk overfor meget af det, så kan ikke teste det, men tror faktisk jeg sætter pris på min allergi her :tihi:[/QUOTE]

Sådan en makrel mad er da slet ikke på nogen måde ulækker, det er da guf.

Tror det mest anderledes jeg spiser er torskelever på rugbrød - det skal være den hvor leveren er i egen olie for hvis det er paté er det adrrrr.

Prøv med rødbeder…det er altså guf

[QUOTE=Dorte Birkedal;799790]Sådan en makrel mad er da slet ikke på nogen måde ulækker, det er da guf.

Tror det mest anderledes jeg spiser er torskelever på rugbrød - det skal være den hvor leveren er i egen olie for hvis det er paté er det adrrrr.[/QUOTE]

jep og der skal mayonnaise på

uhmmm, leverpostej med russisk-salat på, det smager himmelsk, ellers tror jeg ikke jeg har sære madvaner, medmindre marmelade på ost er sært.

jeg oplevede engang en franskmand som puttede marmelade i sin the, det syntes jeg var mere end vammelt

Jeg synes ikke selv det er maerkeligt, men jeg har altid vaeret vild med tun blandet op med ketchup - og maerket skal efter min smag vaere Heinz (lige den del er min kaereste og jeg ret uenige om). Det kan smoeres paa broed af forskellig art.

Derudover har det hjemme ved os vaeret normalt at spise puddersukker (det andre kalder brun farin :wink: ) ovenpaa enten rugbroed eller toast. Det er bare godt! :slight_smile:

Åh… Sidder jo og får helt lyst til en mad med røget makrel, mayonnaise, spejlæg og rå løg… Nå det må blive til frokost i morgen :thumbup:

Nårh ja. Jeg syns jo (rå) løg passer til alt - næsten. Smeltet ost er også et hit på stort set alle retter