Hvad spiser du af mærkelige ting?

[QUOTE=Johnny;799810]
jeg oplevede engang en franskmand som puttede marmelade i sin the, det syntes jeg var mere end vammelt[/QUOTE]

Det lyder også en smule alternativt :smiley:
Næ, nej - når det endelig skal være, så skal man da bruge Kongen af Danmark bolcher til theen :savle:
(Det er alt for sødt til mig nu om dage… men jeg bruger heller ikke sukker i min the… )

[QUOTE=Johnny;799810]uhmmm, leverpostej med russisk-salat på, det smager himmelsk, ellers tror jeg ikke jeg har sære madvaner, medmindre marmelade på ost er sært.

jeg oplevede engang en franskmand som puttede marmelade i sin the, det syntes jeg var mere end vammelt[/QUOTE]

Uhmmmm, russisk salat!!!
Det er mums!!

Jeg tror ikke at jeg spiser noget som er helt specielt…det eneste skulle da lige være en ostemad med mayonaise på :slight_smile:

jeg kan nogen gange lave en æggesnaps i ved æggeblomme rørt op med sukker og så i en kop kaffe…

Det spiste jeg som barn…næsten…det var en æggeblomme rørt med sukker og kakao :savle:…nøj, det er mange år siden jeg har smagt det.

Hi Hi jeg laver det stadig, men med vanilje og så fisker jeg æggeviden, og blander i…

Ja, det har jeg aldrig smagt men kan godt forestille mig at det også er godt.:slight_smile:

Hold op, hvor spiser I mange klamme ting! :uha: :klapper:

Jeg tror ikke, jeg har nogen mærkelige blandingsvaner. Men jeg kan lide en række fødevarer, som mange andre ikke kan, fx tunge, lever og rosenkål. Er også vild med foie gras, men får det kun yderst sjældent.

[QUOTE=Else;800198]Hold op, hvor spiser I mange klamme ting! :uha: :klapper:

Jeg tror ikke, jeg har nogen mærkelige blandingsvaner. Men jeg kan lide en række fødevarer, som mange andre ikke kan, fx tunge, lever og rosenkål. Er også vild med foie gras, men får det kun yderst sjældent.[/QUOTE]

Enig :slight_smile:
Rosenkål kan jeg nu også lide :thumbup:
Foie gras VIL jeg ikke spise :thumbdown:

Toast med ost, hamburgerryg og massere af ketchup :hjerte: det er bare guf!

Makrelsalat med banan i skiver på toppen :savle:

Ooorr jo og så er der jo nutella med banan :savle: men er det ik’ meget normalt??

Jeg er med på de rå kartofler. Dem kan jeg sagtens sidde og snacke om aftenen. :smiley:

Tunsalat med banan og en god cremet dressing med dild i. Underligt ingen har nævnt det, det er jo helt normalt :slight_smile:

Rå kartofler er altid godt, det synes Sophie også så vi delte gerne :slight_smile:

Ja, det var dengang i gamle dage før salmonella… Jeg fik det altid hos min farmor, når jeg var på ferie der. Der fik vi også puddersukkermadder, som en skriver om. Så måske var det ikke så mærkeligt, at jeg måtte til tandlægen og have en mælkekindtand hevet ud, da jeg var tre :yikes: :høhø:

Jeg ved ikke, om jeg spiser underlig mad. Som en sagde, så spiser man som regel ikke noget, med mindre man har lyst til det, og så er det vel ikke underligt.
Synes det er mere skræmmende, at folk kalder det “ulækkert”, når det afviger fra deres egne forestillinger eller oplevelser.
Mad er mad, og “ulækkert” ville jeg forbinde med noget, der ikke kan betegnes som spiseligt.
Jeg har dog godt lagt mærke til, at alm. pli ikke altid er forekommende, når nogle tager mindre delikate emner op ved et spisebord. Skam jer.

Men her er, hvad jeg ikke har hørt andre gøre:

Leverpostej med syltede jalapenos. Smager vildt godt.
Spaghetti med medisterpølse. Synes ikke medister skal tvinges sammen med kartofler.
Æg med remoulade. Mange foretrækker mayonnaise, men det vil jeg hellere have på kartoffelmadderne.
Pommes frites med mayonnaise. Det er nærmest standard i Belgien.

Sikkert andre særheder, men de falder mig ikke lige ind.

[QUOTE=Miau;800231]Jeg ved ikke, om jeg spiser underlig mad. Som en sagde, så spiser man som regel ikke noget, med mindre man har lyst til det, og så er det vel ikke underligt.
Synes det er mere skræmmende, at folk kalder det “ulækkert”, når det afviger fra deres egne forestillinger eller oplevelser.
Mad er mad, og “ulækkert” ville jeg forbinde med noget, der ikke kan betegnes som spiseligt.
Jeg har dog godt lagt mærke til, at alm. pli ikke altid er forekommende, når nogle tager mindre delikate emner op ved et spisebord. Skam jer.

Men her er, hvad jeg ikke har hørt andre gøre:

Leverpostej med syltede jalapenos. Smager vildt godt.
Spaghetti med medisterpølse. Synes ikke medister skal tvinges sammen med kartofler.
Æg med remoulade. Mange foretrækker mayonnaise, men det vil jeg hellere have på kartoffelmadderne.
Pommes frites med mayonnaise. Det er nærmest standard i Belgien.

Sikkert andre særheder, men de falder mig ikke lige ind.[/QUOTE]

Den der leverpostej med jalapenos er nemlig guf … dog kan jalapenos ikke anbefales hvis man har fået fjernet en tand eller har sår i munden.

Nu vi er ved mærkelig mad. Var det ikke noget med kandiseret bacon med chokoladeovertræk?? Klidmoster.dk: Kandiseret bacon med chokoladeovertræk... :tihi:

Jep, og der er intet mærkeligt i det :smiley:

Altså, jeg har ved mere end én lejlighed set dig skrive at du skulle have dreng til aftensmad Lisbeth :stuck_out_tongue:

Nåh ja, Thomas spiser torskerogn med remoulade og ristede løg :uha:

Der skal da mayonaise og salt og peber på :savle: