Dengang jeg var lille og mine forældre havde gæster til spisning fik de voksne altid en røget laksemad til forret…
Den kunne jeg ikke lide, så jeg fik en franskbrøds mad med smør og kulørt krymmel.
Engang skulle jeg smørre mad til en af min mors gamle, hun var hjemmehjælpere og jeg elskede at komme med hende på job. Jeg lavede nogle rigtig fine madder, den ene var med spegepølse og russisk salat
Det mest underlige kød jeg har smagt er nok hval - det smagte udemærket grillet over bål.
Mine bedsteforældre havde gård, og efter at have set og været med til en del slagtninger så kan jeg bare ikke spise noget som helst indmad. Puha.
[QUOTE=Ann R;801678]Hm. Min mor spiste omelet (æggekage) og friske tomater med sukker på. Så det var desværre sådan jeg lærte fra barn at det skulle smage.
Idag kunne jeg ikke få den blanding ned, tror jeg Heldigvis. Jeg er såmænd rigeligt lækkersulten i forvejen :rulleøjne:[/QUOTE]
Æggekage med sukker har jeg også en veninde der spiser (spiste dengang i al fald) - hun var osse helt vild med Coffee Mate. Det der “flødepulver” man bruger i kaffe, hun spiste det med ske L - jeg ku’ ikke engang få mig selv til at smage på det L
Rå bacon er… ja det er jo ikke rigtig rå, det er saltet og røget og det smager fantastisk. I dag lavede jeg forloren hare som jeg barderede med rigtig røget spæk (det er år og dag siden jeg har brugt spæk og ikke bacon, men jeg havde købt et stykke i Flensborg i går) og… altså rå røget spæk smager osse fantastisk skal jeg h ilse og sige. I små mængder altså (ellers er det trods alt for fedt…)
Altså, der er jo en æggekage som er en dessertform, der netop er med sukker på/sukker i Men sådan æggekage med bacon osv. ville jeg godt nok ikke bryde mig om at få sukker på
Jeg er helt vild med stegt blodpølse, enten med sirup eller sukker
Vinbjergsnegle, hjerter i flødesovs, hestekød og rygeost er nogle af de ting som gerne spises og andre rynker næse.
Min tante er fra Thailand og jeg har lært ikke at spørge hvad hun servere
Det spises bare hehe. Der har jeg sikkert spist en masse underligt
Når de laver mad, går der intet til spilde af kødet… Selv kyllinger hjerter kan de få retter ud af.