Hjemmelavet pizza…
Svensk pølseret eller biks med pølser og spejlæg
Det er også altid godt
Putter du løg i, Lisbeth?
Ja, steger først bacontern og så bliver løgene stegt i fedtet derfra…ikke sundt, men det smager godt
Ja, det smager skønt!!
Jeg havde aldrig fået det med løg før jeg kom i virksomhedspraktik på et plejehjem, hvor de fik det et par gange.
Jeg har lavet det MED løg lige siden
[QUOTE=DK Thomani;958558]Ja, det smager skønt!!
Jeg havde aldrig fået det med løg før jeg kom i virksomhedspraktik på et plejehjem, hvor de fik det et par gange.
Jeg har lavet det MED løg lige siden [/QUOTE]
Ja…MASSER af løg
:enig:
Uhm, jeg kunne godt spise brændende kærlighed med bjerge af bacon og løg!
Vi skal have, hvad vi kan finde i nærheden af Valby medborgerhus
Græske bøffer med feta og oliven, kartoffelbåde og en sovs af en eller anden slags og lidt grønt til
Laksefiletter m. Hasselbach kartofler og bearnaise + dampet brocolli og blomkål
Godt spørgsmål, jeg skal spise hos en veninde når jeg engang har fri… Og må hellere vende tilbage til arbejdet, så jeg får lavet noget nyttigt de næste par timer
Jeg skal på brunsttur i dyrehaven () med linjefaget, så jeg har købt en sandwhich med tunsalat som jeg tager med
Kartoffel/gulerodsmos med millionbøf
Peberfrugter fyldt med spelt, cherry tomater fra dåse og oksefars.
RISENGRØD med hvidtøl
Camilla kommer her med nogel gode franske oste… jeg har været ude og skaffe noget godt brød… og så med lidt varm the… Go’mam!
Jeg har lavet to kalkuns schnitzler med rå løg på, derefter raclette ost og afsluttet med bacon og tomater. Lod det simre under låg til osten var smeltet som nu racletteost smelter. To var lidt i overkanten, men det ved jeg så til en anden gang. Smager faktisk godt
Tærte med laks og spinat
Det lyder lækkert!
den her: