Hvad står der på bordet i oktober?

Her stod den på en mad med æg og tomat:uha:

Lidt tam erstatning…

:enig:

Fik et stort øko-hokkaido i Irma i går, så tror jeg skal lave suppe igen i dag.
Det skal så være med tern af røget tofu/facon som drys, og fyldet skal være champignon, løg og persillerod, tror jeg. Men ved det først med sikkerhed når jeg kommer hjem fra byen, og har fået handlet.

jeg skal have en stor avocado med mayonnaise på :slight_smile: - noget af det bedste jeg ved :slight_smile:

Mous græskarsuppe m chilli… godt nok er suppe ikke mad, men det her smager da udmærket, det er færdiglavet og det er til at synke :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;951714]Jan har købt karrysuppe - i håbet om at jeg ikke protesterer alt for voldsomt over at skulle have den slags til aftensmad - vi ved jo alle, at suppe ikke er mad! :smiley:
Det er ok… nok mest fordi jeg ganske enkelt hverken orker at lave noget selv eller brokke mig over, at Jan faktisk har forsøgt at tænke på mig (har en meget øm hals - suppe er nok en rigtig god ide :wink: )[/QUOTE]
Enig :cool:

[COLOR=silver]Men pænt af ham at være omsorgsfuld[/COLOR] :ok:

Suppe er rigtig god mad :slight_smile:

Jeg elsker også suppe, og får det alt for sjældent.

Den bedste suppe der findes er den hjemmelavede tomatsuppe som
jeg har fået opskriften på af en veninde. Jeg har lavet den et par gange,
og den er fantastisk!

[QUOTE=DK Thomani;952131]Jeg elsker også suppe, og får det alt for sjældent.

Den bedste suppe der findes er den hjemmelavede tomatsuppe som
jeg har fået opskriften på af en veninde. Jeg har lavet den et par gange,
og den er fantastisk![/QUOTE]

Ufff… tomatsuppe er simpelthen noget af det værste jeg ved… Men Jan vil gerne inviteres næste gang du laver det :wink:

Jeg er bare ikke til supper - har altid fået at vide, at jeg er god til at lave dem, men i min verden er de allerhøjst brugbare som lette forretter. Og selv der vil jeg hellere have noget andet…

En gang hver vinter er jeg verdens sødeste kone - og laver rigtig hjemmelavet oksekødsuppe med hele baduljen til Jan (og mig selv)… Han råæder, og jeg får noget at spise :rock: :smiley:

Vi skal have frikadeller og grønærter :slight_smile:

Laver noget biksemad ud af resterne fra flæskestegen.

Jeg laver hjemmelavet kødsovs i aften og dertil pasta.

Risengrød tror jeg - det er billigt.

wok i går - og wokrester i dag…

jeg forstår ikke - jeg tror jeg spiser mindre til aftensmad nu, for det der plejer at være en portion i wokken er blevet til to portioner nu :?
Men det skal jeg selvfølgelig ikke brokke mig over! det er billigere og bedre at jeg ikke spiser så meget aftensmad :slight_smile:

I går fik vi hønsekødssuppe, i dag skal vi have kylling i karry.

Åhh ved simpelthen ikke hvad jeg skal finde på… har været til tandlægen igen idag, og jeg ORKER simpelthen ikke noget… vil egentlig bare gerne ligge på sofaen med min bog…

Nå, men om ikke andet har jeg både noget tomatsuppe og noget pasta carbonara i skabet (dovenskaben længe leve) Og det er blød mad hvilket er det absolut vigtigste… Min tandlæge sagde at tanden og fyldningen skal have ro i omkring 24 timer før jeg må tygge på den…

[QUOTE=DK SismoCats;951590]Skal vi virkelig have mad her i oktober ??? Det var da en mærkelig ide :wink:

( ja, jeg er fuldstændig ideforladt mht aftensmad)[/QUOTE]

Skal du ikke være ked af, det er jeg også rigtig tit… og jeg arbejder endda med mad til daglig :ups:

eeeeelsker suppe! Har fået opskriften på verdens absolut bedste blomkålssuppe af min veninde!!

mmm… nu får ejg helt lyst til hønsekødssuppe med tonsvis af kød og melboller i… måske man skulle tøffe i netto efter det :?

Når så blev min mistanke til vished Sejr havde ikke taget noget op.
Og jeg gider ikke hente noget.
Så det bliver til en gang pasta med en hurtig tomat sovs lidt revet ost og broccoli .
Imorgen giver det gratis mad , for der giver min forældre aftens mad .

Rugbrød med rødspættefilet. Det skulle være nemt, og det er det også :slight_smile: Og så er det en god måde at få lidt fisk i Casper…

Jeps!! Det blev til hønsekødssuppe med maaaaasser af kød- og melboller!! Mums hvor jeg glæder mig!! :savle: