Hvad tænkes der i januar 2015?

:slight_smile:

Er der mon nogen, der har (for mange) husløg i haven ??

Eller måske husløg-børn ??

Så vil jeg godt købe nogen – jeg skal bruge dem til (spiselig) dekoration – når det nye store paddehus skal laves.

Der er masser af husløg at købe på normal vis – men de er helt sikkert sprøjtet med alt muligt krims-krams – og det vil jeg ikke have ind til mine padder :slight_smile:

Betaler selvfølgelig for stiklinger, kuvert og porto…

Har lige læst artiklen og studsede ved: ‘large green eyes which turn amber when fully grown’.

Jeg troede, korater fik mere grønne øjne med alderen?

[QUOTE=Lykke;1222258]Har lige læst artiklen og studsede ved: ‘large green eyes which turn amber when fully grown’.

Jeg troede, korater fik mere grønne øjne med alderen?[/QUOTE]

Jo, farveudvikingen er vendt på hovedet i artiklen - det er synd:( Øjnene starter ofte ravfarvede og bliver grønnere med alderen.

Ah, det giver langt mere mening for mig!

Ja, det er synd - det er jo de der kanonflotte grønne øjne, der bare gør korater ekstra mums :hjerte:

Vi har lige haft tordenvejr :smiley:

her stormer det en pelikan - mit tørre brænde er vist ikke tørt længere…

men indtil videre er det også kun det som er hændt

Nu burde vi altså gå i seng…ville jo gerne have en lille shoppetur til en stor by i morgen…alle feriedagene er bare gået med gæster :hjerte:…og kedeligt sygehus :(…nu trænger vi til…bare os…og ikke tænke på andet…så…jo…vi skal tidligt op i morgen…og på tur :smiley:

I må have en rigtig god tur med massere af dejlige oplevelser og hygge :kram:

LIlle Lejf flyttede igår aftes. Det var goooodt nok vemodigt, men en af vores gamle killinger havde mistet sin bedste ven tidligere på ugen og gik og kaldte. Det kan vi jo ikke have, så Lille Lejf er flyttet ud for at underholde Elvis. Jeg håber de bliver bedste venner hurtigt…

Så er jeg på vej ned efter Lillen :slight_smile:

Han ville stadig ikke spise - indtil de gav ham noget appetitstimulerende, og så var der ellers en lille kat, der var sulten :hjerte: Diverse test har ikke afsløret noget, der ikke er, som det skal være, så de regner med, at han bare er gået i stå - som katte jo somme tider gør - og skulle kickstartes. Nu får jeg ham i hvert fald hjem, og så må vi se, hvordan resten af weekenden forløber.

Men jeg tror alligevel, jeg lige må have en snak med dem (til ordinær takst!) om hans spisevaner, for der er jo stadig det vægttab, som er lidt foruroligende. Det tager vi på mandag.

Isabella og jeg krydser poter og fingre for, at lille Lejf og Elvis bliver bedste venner :kryds:

[QUOTE=galath;1222439]Så er jeg på vej ned efter Lillen :slight_smile:

Han ville stadig ikke spise - indtil de gav ham noget appetitstimulerende, og så var der ellers en lille kat, der var sulten :hjerte: Diverse test har ikke afsløret noget, der ikke er, som det skal være, så de regner med, at han bare er gået i stå - som katte jo somme tider gør - og skulle kickstartes. Nu får jeg ham i hvert fald hjem, og så må vi se, hvordan resten af weekenden forløber.

Men jeg tror alligevel, jeg lige må have en snak med dem (til ordinær takst!) om hans spisevaner, for der er jo stadig det vægttab, som er lidt foruroligende. Det tager vi på mandag.[/QUOTE]

:slight_smile:

Hvor er det godt, at han kommer hjem i dag - nu skal han bare se at få spist og drukket lidt og så har du forhåbentlig din lille frække Krumme tilbage :kryds:

[QUOTE=Tante Tut;1222257]:slight_smile:

Er der mon nogen, der har (for mange) husløg i haven ??

Eller måske husløg-børn ??

Så vil jeg godt købe nogen – jeg skal bruge dem til (spiselig) dekoration – når det nye store paddehus skal laves.

Der er masser af husløg at købe på normal vis – men de er helt sikkert sprøjtet med alt muligt krims-krams – og det vil jeg ikke have ind til mine padder :slight_smile:

Betaler selvfølgelig for stiklinger, kuvert og porto…[/QUOTE]

:slight_smile:

Tak for den helt overvældende strøm af henvendelser om et par små husløg… :tihi: :ups: :rock:… jeg tror bare, at jeg liiige låner lidt her og der - har set en del haver her omkring, hvor de står…

Og da jeg ikke er så god til at kende forskel på ukrudt og prydplanter, såååå har jeg skam en forklaring parat… :engel2: :yah: :fløjte: :slem:

Spekulere på hvor man skal opholde sig både IR og online for at undgå janteloven.

synes det det er mere og mere udbredt at hakke nedad. Men tomme trommer buldre mest.

Hvis jeg skulle tage alt for gode varer var jeg for længst indlagt med blå blink og fast vagt - hold da op hvor findes der mange små mennesker rundt omkring som trives så fint når de får “magt” men synd…

Jeg er ikke bange for hverken tykke gamle koner eller andre der synes jeg og andre skal trynes på plads

Derfor fatter jeg ikke hvorfor jeg skal stresse. Men jeg tror det er over den famøse idiotiske vagtplan. Og lige nu er det over Raksha som har en fest efter at julepynten er taget ned men ikke lagt væk…

Nyder ellers min dag ganske fornøjeligt. er i gang med lidt egen omsorg og wellness behandling.

Glæder mig over mine dyr som vanligt er raske, kan virkeligt ikke lide når de er syge

[QUOTE=Tante Tut;1222443]:slight_smile:

Hvor er det godt, at han kommer hjem i dag - nu skal han bare se at få spist og drukket lidt og så har du forhåbentlig din lille frække Krumme tilbage :kryds:[/QUOTE]

Han har drukket en hel masse, efter han kom tilbage, men nu er han altså gået kold i en nullerput i sofaen her ved siden af mig. Det er nok en reaktion på, at adrenalinen er ved at være ude af kroppen. Plus at han er et lille stesolidvrag. Han har fået lidt beroligende, så de kunne undersøge ham og tage test m.m. Så nu håber jeg bare, han vil tage sig en god, lang lur og så kaste sig over maden igen, når han står op.

Og nu til en foreløbig lykkelig fortsættelse. Krummen var som sagt stadig noget dopet, da han kom hjem:

Jeg lagde mig på sofaen, og kort efter hoppede han over og lagde sig til rette på mig, og så tog vi os en ordentlig lang lur. Da jeg vågnede, tror jeg, at jeg lå med ham en time, hvor han stadig sov dybt.

Og så spiste vi is :slight_smile: Ja, det virkede jo med Asani den anden dag, så jeg tænkte, jeg måtte prøve med Krummen også - og han sagde ja tak og spiste en masse. Så skulle vi lige sove lidt mere. Han skulle i hvert fald. Jeg sad med ham, og han puttede sig helt op under min hage og storspandt. Indtil han igen faldt i dyb søvn. Til sidst faldt min bagdel også i søvn, så jeg var nødt til at flytte ham. Herefter trissede han med ud i køkken og fik noget rigtig kattemad :wehu:

For lidt siden var han så også på bakken. Det var lige før, jeg syntes, jeg måtte dokumentere det med et billede :høhø:

Nu har han igen været oppe at ligge hos mig lidt, mens jeg ser “Sådan træner man en drage”. Og nu står den på kattevask på sofaen ved siden af mig.

Jeg er SÅ glad - og det er han helt klart også for at være hjemme hos sin mor :hjerte:

[QUOTE=galath;1222513]Og nu til en foreløbig lykkelig fortsættelse. Krummen var som sagt stadig noget dopet, da han kom hjem:

Jeg lagde mig på sofaen, og kort efter hoppede han over og lagde sig til rette på mig, og så tog vi os en ordentlig lang lur. Da jeg vågnede, tror jeg, at jeg lå med ham en time, hvor han stadig sov dybt.

Og så spiste vi is :slight_smile: Ja, det virkede jo med Asani den anden dag, så jeg tænkte, jeg måtte prøve med Krummen også - og han sagde ja tak og spiste en masse. Så skulle vi lige sove lidt mere. Han skulle i hvert fald. Jeg sad med ham, og han puttede sig helt op under min hage og storspandt. Indtil han igen faldt i dyb søvn. Til sidst faldt min bagdel også i søvn, så jeg var nødt til at flytte ham. Herefter trissede han med ud i køkken og fik noget rigtig kattemad :wehu:

For lidt siden var han så også på bakken. Det var lige før, jeg syntes, jeg måtte dokumentere det med et billede :høhø:

Nu har han igen været oppe at ligge hos mig lidt, mens jeg ser “Sådan træner man en drage”. Og nu står den på kattevask på sofaen ved siden af mig.

Jeg er SÅ glad - og det er han helt klart også for at være hjemme hos sin mor :hjerte:[/QUOTE]

:kram:

Det er lige før jeg får vand i øjnene af den VIDUNDERLIGE update på lille Krumme - dén har jeg ventet så nervøst på…

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt at høre, at han har det bedre - og at se din glæde Ingrid - får næsten lyst til at sige :

HURRA !! og TILLYKKE !!

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Tror ikke Jeppe sover i soveværelset i nat:tihi:

Lille s billede burde være måneden’s billede næste gang…og med overskriften head banging

[QUOTE=galath;1222513]Og nu til en foreløbig lykkelig fortsættelse. Krummen var som sagt stadig noget dopet, da han kom hjem:

Jeg lagde mig på sofaen, og kort efter hoppede han over og lagde sig til rette på mig, og så tog vi os en ordentlig lang lur. Da jeg vågnede, tror jeg, at jeg lå med ham en time, hvor han stadig sov dybt.

Og så spiste vi is :slight_smile: Ja, det virkede jo med Asani den anden dag, så jeg tænkte, jeg måtte prøve med Krummen også - og han sagde ja tak og spiste en masse. Så skulle vi lige sove lidt mere. Han skulle i hvert fald. Jeg sad med ham, og han puttede sig helt op under min hage og storspandt. Indtil han igen faldt i dyb søvn. Til sidst faldt min bagdel også i søvn, så jeg var nødt til at flytte ham. Herefter trissede han med ud i køkken og fik noget rigtig kattemad :wehu:

For lidt siden var han så også på bakken. Det var lige før, jeg syntes, jeg måtte dokumentere det med et billede :høhø:

Nu har han igen været oppe at ligge hos mig lidt, mens jeg ser “Sådan træner man en drage”. Og nu står den på kattevask på sofaen ved siden af mig.

Jeg er SÅ glad - og det er han helt klart også for at være hjemme hos sin mor :hjerte:[/QUOTE]

Ejjjjjjj det gjorde mig glad indeni at læse :smiley: Jeg sidder med tårer i øjnene, og har mest lyst til at græde af glæde på dine vegne! De små pus kan jo ikke fortælle, hvor det gør ondt, så godt han har en god mor, der ikke giver op :love2: