Hvad tegner i?

Maria Amanda - Hehe, hvor pudsigt :smiley: og mange tak :slight_smile:

Hvad er dine i øvrigt malet med? Især pigen? De andre ligner måske noget akryl? :slight_smile:

[quote=Eife;463497]Maria Amanda - Hehe, hvor pudsigt :smiley: og mange tak :slight_smile:

Hvad er dine i øvrigt malet med? Især pigen? De andre ligner måske noget akryl? :)[/quote]

De er alle malet med akryl. :slight_smile:

[quote=Maria Amanda;463432]Nu er der jo kommet flere billeder af malerier i tråden, så vil jeg da også være med. :yah:
[/quote]
Hold k*** de er go’e! Respekt!

I andre er også gode, rigtig gode :thumbup: Men de her rammer noget hos mig :ok:

Okay, jeg sad og spekulerede det pga pigens hårlok, der hænger ned. Det at du har det med er virkelig det der gør billedet til noget særligt :thumbup:

[quote=Ann R;463503]Hold k*** de er go’e! Respekt!

I andre er også gode, rigtig gode :thumbup: Men de her rammer noget hos mig :ok:[/quote]

Ih tusind tusind tak! :wehuu:
Jeg bliver så lykkelig når folk kan lide det jeg laver! :rundtosset: :hjerte:

Tak. :smiley: Men hvilken hårlok taler vi om? Jeg bliver jo helt nysgerrig - det er altid spændende at høre hvad der fanger den enkeltes opmærksomhed. :smiley:

Uh den her tråd for det til at klø efter at komme igang med at tegne igen:thumbup: Desværre når rigtig rigtig mange af mine tegninger ikke længer end til skitsestadiet, får sjældent laved dem helt færdige:ups:

Men det er godt nok nogle super flotte tegninger i har lavet alle sammen! :thumbup: :wehuu:

Maria Amanda - Den der buer i spidsen, ca. midt i billedet :slight_smile: Men det der gør det ekstra fangende, for mig, er sådan set det hele den nederste del med hårlokkerne :slight_smile:

Det er også det jeg selv mener er mest vellykket ved billedet. :slight_smile:
Nogen bliver fanget af hendes øje, andre hendes mund - det er meget forskelligt, og altid sjovt at høre. :slight_smile:

Maria Amanda - Jeg fangede også mund og øjne først, men det er det andet som jeg synes virkelig “gør” billedet :slight_smile:

Hvor er i dygtige alle sammen :thumbup:

Jeg tegner også, med blyant mest, men også lidt med farveblyanter.
Det er 100 år siden jeg sidt har tegnet, og har ingen på min PC.

Hvor er de fine alle sammen :thumbup:

Jeg har tegnet en del, men gør det ikke rigtig længere…
Jeg ville gerne i gang med at male igen, har desværre ikke malet i et par år… men i kan da se noget af det jeg har kreeret gennem tiden :slight_smile:

  • Dette var en indflyttergave til en rigtig god ven som ønskede sig noget personligt :slight_smile:

hvor er i bare stjernegode allesammen

Hold da op! i er helt vildt gode :smiley:
Nu skammer jeg mig næsten over mit billede haha

Hvad med en side om kreative ting??

Såsom hvis man skriver digte eller ting på computeren? Eller måske syer eller strikker/hækler :smiley: Eller andre spændende kreative ting :høhø:

Hvor er i dygtige. Jeg er helt stoppet med at tegne, da jeg intet talent har…

Hvor er i dygtige! Jeg tegner kun med ungerne når jeg engang imellem er pædagogmedhjælper vikar i børnehaven, børn elsker at tegne, det er sundt og udviklende for kreativiteten :smiley:

Uhhhh jeg får altså lyst til at komme igang med at male igen, når jeg ser de mange flotte malerier og tegninger.

Jeg har tidligere malet akvarel med teknikken vådt-i-vådt og når billedet er tørt bruger jeg akvarelblyanter og farvekridt oveni (eller gjorde).

Jeg synes bare ikke, at jeg kan få det til at fungere pga. kattene, der vader rundt i tingene. Jeg skal have tingene til at stå fremme. Det bliver ikke til noget, hvis jeg hver gang skal pakke det hele væk.

Hvor sjovt… En af mine venner har lige tagget mig på facebook, på en gammel tegning jeg har lavet af ham for 3 år siden…

Fandt derfor nogle tegninger fra dengang. Har ikke tegnet siden. Eller… Tegner kaniner i mine pigers diktatbøger… Så bliver de så glade når de får dem retur :hjerte:


Min seminariebøger/natater er fyldt med tegninger…

Jeg tegner kun krusseduller :tihi:

Men hold da helt op, hvor er der mange flotte tegninger her i tråden :thumbup: