Nu kommer der snart en masse killinger, her på KG.
Men hvem venter hvad og hvornår:?
Nu lige ved jeg at der kommer 2 NFO kuld, 1 fladsnude og 1 Europé kuld. Men jeg er sikke på at der er flere, som jeg bare ikke har styr på.
Jeg starter: Her ventes et Europé kuld ca den 28/5. Mor er Eife’s Haley Hotchner og Wehnert’s Søren Sko.
Kom så med jeres kuld, så vi har et overblik over alle de dejlige killinger vi kan glæde os til.
Måske, for Pepita kan max være 3 uger henne i sin drægtighed på lørdag, ventes der mislinger omkring d. 13.6.
Farmis er sort Harlekin og han har ind til videre altid givet poter.
Pepita er sorttabby og bærer non agouti (farmis ER non agouti)
[QUOTE=Maibrit;1061674]Jeg venter ikke killinger, men rejeunger (de skal dog ikke have nullerputter).
Det bliver spændende med alle de killinger. :)[/QUOTE]
Jamen her venter Maya Marzipan jo perser killinger, regner med det bliver omkring 8-10 maj, så det er snart. Jeg glæder mig rigtig meget, damen har nu taget 1660 gr på siden parring, men en del er vist ikke killinger, hun har en kæmpe appetit nu. Der bliver kun persere i dette kuld og det er min hjemmelavede Mr. Delko der er farmand, hvilket bliver hans eneste kuld, så også spændene, da hans far også er kastrat nu
[QUOTE=Maibrit;1061674]Jeg venter ikke killinger, men rejeunger (de skal dog ikke have nullerputter).
Rejebørn kan altså godt få nullerputsenge. De handler blot om at sy bittesmå senge og i voksdug. Det er kun fantasien der sætter grænser LOL
Det kan I altså ikke være bekendt… vi venter IKKE killinger (eller rejer… - måske højst en guppy eller to er drægtige…) og jeg vil SÅ gerne…
Derudover har Jacquotte lige været i sin første løbetid, hvilket fik Hawai til at gå med (på trods af p-piller), så jeg har også haft fornøjelsen af hele to tøser i løb - HELT UDEN GRUND!
SÅÅÅK
Åhhh bare det var mig der skulle have misse-babyer snart…!
pøj pøj til alle jer der venter kuld, hvad endten det er rejer, killinger eller hvalpe
Iiiih - vi venter os også rejer
Og Flemming Malle gør sig rigtigt til for Vivi Malle, så måske der også sker noget der
Blir altså hyggeligt med tonsvis af killinger Dog os lidt hårdt for vil så gern ha flere katte - men må jo ikke
Her skulle der gerne snart komme bimsekillinger - hvis ellers det snart kunne passe Tabita! Hun er nu ved at være på dag 66, men der er stadig ikke tegn på noget som helst…
Det tanke kan jeg sagtens følge - jeg kender mere end én opdrætter der efter blot få kuld har smidt håndklædet i ringen fordi det gjorde for ondt at sige farvel til killingerne. Her er der også nogle gange blevet en killing ene og alene fordi jeg ikke lige har kunnet finde nogen, der var god nok - iår kan du godt tro man skal have mere end et brev med fra sin mor, chef, naboer samt bankrådgiver før Lucia får lov at flytte Jeg ved nøjagtigt hvad du mener
VH
Susanne