Hvem mangler?

Hvor god er du til at se forskel på katte:?..Mine katte altså:tihi:

Jeg er den heldige slave til 14 smuksakker og på de 8 billeder nedenfor er de 11 af dem synlige…men hvem mangler:S…kan du se hvem?..eller kan du gætte dig til det:tihi:

Præmien til den med de bedste øjne:uha:…eller bedste gætter:klapper: som rammer rigtigt først, får af mig, 4 T-shirts med Kattegale logo eller en nullerputseng fra Brita efter eget valg…Gitze og Brita håber, at det er ok med jer…I er ikke online lige nu:ups:

Eftersom ikke alle mine katte optræder herinde på billeder får i lidt hjælp, hvis i kigger på min profil på KG…under samme navn…anne p…

Det bliver ikke nemt medmindre, du er en ørn til at kende forskel på sorte misser:fløjte:








Jeg håber, at I har lyst til at deltage… Held og lykke til alle:rock:

Ps…Jeg skal have malet hele gården…forslag til ny farve er velkomne…lige pt. er jeg mest stemt for Skagensgul:tihi:

Kan du ikke linke til din profil på KG for kan ikke finde ud af at søge på personer derinde… :S

:slight_smile: Jo da… Bruger søgning på KatteGalleri.dk

Beklager, jeg kan heller ikke finde dig derinde :frowning:

Link Please :slight_smile:

[quote=birtheras;195623]Beklager, jeg kan heller ikke finde dig derinde :frowning:

Link Please :)[/quote]

Se svar ovenover-høhø

Jeg tror det er Shady, Dr. Dre, Latiffa og Thit der mangler… :tihi:

Der mangler kun 3…og jeg må sige, at du rammer en smule ved siden af:muhaha:

Hvis det viser sig at være for svært:tihi:…så kan jeg overtales til at give et hint eller to:rock:

[quote=anne p;195684]Der mangler kun 3…og jeg må sige, at du rammer en smule ved siden af:muhaha:

Hvis det viser sig at være for svært:tihi:…så kan jeg overtales til at give et hint eller to:rock:[/quote]

:klapper: Nå for søren… -høhø
Ja tak gerne HINT!

[quote=Celina;195685]:klapper: Nå for søren… -høhø
Ja tak gerne HINT![/quote]

Findus og Lucky mangler ikke:klapper:-LOL:klapper:…

:tihi: Skal nok være sød nu…et seriøst hint kommer her…der mangler en langhåret skønhed…

Var sikker på Thit manglede, men så stod hun lige i døren alligevel - du har jo ikke ladet nogen af de nemme blive :wink:

Ud fra øjenfarver gætter jeg på Don mangler

Flot:rock:…og navnene på de to sidste er?:tihi:

weeeee :wehu::tihi:

og de to sidste - tjaaaa absolut ingen ide -høhø

Turbo mangler helt sikkert :kryds:

[quote=Nevadaisy;195714]weeeee :wehu::tihi:

og de to sidste - tjaaaa absolut ingen ide -høhø[/quote]

:venter: går ikke doo…kun alle tre navne udløser gevinst:p

Nu kommer der ikke flere hints før jeg står op engang i morgen…er jo på job nu:ups:…hvem ved måske er der en’ som har fået alle tre navne rigtigt på det tidspunkt-høhø

:tihi: er du sikker

Nejjj :ups:

mmm…Missy og Queenie?

[quote=anne p;195720]:venter: går ikke doo…kun alle tre navne udløser gevinst:p
[/quote]

-ihhaltsåå

-LOL-LOL

Kan jeg godt forstå:)…men gæt du bare løs:tihi:…men husk at nævne 3 navne hver gang…rammer du rigtig er gevinsten din:rock:

Hvis de 3 rigtige navne er nævnt i morgen når jeg står op, får den som har nævnt dem først gevinsten…hvis ingen har ramt rigtigt kommer et nyt hint-høhø…skal altså bestille noget nu:ups: