Hvem ser vi som æstetisk perfekt?

Hvis jeg kunne ligne anyone i hele verden, som jeg ser som æstetisk perfekt ville jeg ligne enten hende der spiller vanessa Mars, eller sienna Miller …

Lille tanke vækker :slight_smile:

Andre der vil dele?

Så for nyligt et nyt billede af Raquel Welch til en eller anden festlig lejlighed. Damned hvor hun holder sig godt! Hvis jeg kunne se bare halvt så lidt slidt ud, når jeg når hendes alder… så ville der da være noget ved at komme på plejehjem :slight_smile:
VH
Susanne

Michelle Pfeiffer… smukkere kvinde findes ikke :slight_smile:

Johnny Depp…

[QUOTE=Susanne W;645145]Så for nyligt et nyt billede af Raquel Welch til en eller anden festlig lejlighed. Damned hvor hun holder sig godt! Hvis jeg kunne se bare halvt så lidt slidt ud, når jeg når hendes alder… så ville der da være noget ved at komme på plejehjem :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hot damn! Måtte jo lige se hende, og fandt denne serie af billeder af Raquel Welch… Jeg kan kun tilslutte mig din bemærkning, men om hun lige er æstetisk perfekt, njaeh… Smuk, ja…
Men det er måske bare mig der har et andet billede af det æstetisk perfekte, der egentlig ikke omfatter noget så seksuelt, lystbetonet og fejlfyldt (og det er ikke ment negativt) som mennesket :slight_smile:

Egentlig vil jeg bare gerne være mig selv en 15-20 kg lettere :tihi: Ikke at jeg er perfekt i nogen grad, men jeg er mig… :slight_smile:

Åhhh johnny! Han er SÅ charmerede!

Beklager Ladies, men tror ikke at det hele er sådan hun var født til at de ud :slight_smile:

Missepigen - Mener du hende Raquel? For nej, det står også i linket :slight_smile:

Ja det var hende :slight_smile:

Men hendes operationer er noget mere vellykket end nogle andre jeg har set.

Pyt med det - tro mig, når det er tid at komme på plejehjem, så vil hendes udseende tilkalde de mandlige hjælpere læææænge inden de kommer til dem (os!!), der ser ud som de (vi!!) var født til :slight_smile:

Jeg kunne sagtens holde ud at være i den form som 70-årig!
VH
Susanne

Jeg synes Caroline Fleming ser så sød og naturlig ud…

Men ellers kan jeg ikke rigtigt komme på nogen jeg sådan synes er VILDT hotte…

Jeg er egentlig også ganske tilfreds med mig selv, hvis jeg altså lige kunne smide de dér forbistrede 20 kg … men hvis The Big Guy Upstairs besluttede sig for at transmogriffe mig til en anden, så måtte det vældig gerne være Angelina Jolie :tihi:

Har det lidt med Angelina som jeg har det Paris Hilton, Pamela Anderson, og Cameron Diaz… De er sku meget smukke men de er måske lidt for perfekte. Ser deres smukhed men ville ikke ligne dem.

Jennifer aniston gad jeg godt ligne…

Hmmm. En ting der er gået op for mig, mens jeg har rodet med at “skabe” mennesker i form af 3.d figurer, er, at det tilsyneladende perfekte, helt regelmæssige - er slet ikke pænt! Der skal være noget uregelmæssigt, noget personligt, for at det fanger blikket. Det helt perfekte er vel egentlig den grundfigur man starter med i 3-d, en person der passer med “det gyldne snit”. Og det er sindssygt kedeligt! :wink: Så, for mig er det en person, der er uregelmæssig nok til at fange øjet, og som ikke er skabt af en kirurg. Og som har noget - karisma, i mangel af bedre ord.
Jeg er enig i Michelle Pfeiffer og Johnny Depp.
Men et par ansigter der fascinerer mig endnu mere, som drager mit blik, som jeg får lyst til at prøve at genskabe, er Kate Blanchett og Robert Pattinson. Æstetisk perfekte - netop fordi de ikke er perfekte - og med bunker af karisma.

Egentlig ville jeg være tilfreds med en fladere mave og færre kilo på kroppen, men skulle man lege med:
Alyson Hannigan - som Willow i Buffys tidlige sæsoner

Og af andre bud:
Winona Ryder - som hun ser ud i Autumn in New York
Demi Moore - som hun så id i Ghost (anden frits dog)
eller hvis jeg skulle være en porcelænsdukke:
Alexis Bledel - inden selv hun fandt ud af at hun er køn

Skægt med smag. Hendes mund er alt andet end køn i mine øjne. :wink: Din er sgi pænere… :slight_smile:

Jeg sidder og bli’r helt nervøs for jeg kan ikke komme i tanke om nogen kvinder jeg ville transmogriffes til… derimod kan jeg komme i tanke om et par stykker af hankøn…

(og nej, Alan Rickman er ikke en af dem. Han er mange ting, men ikke “æstetisk perfekt” - heldigvis)

Hmm… Jamen den leg kan jeg også lege. Skulle jeg transformers til en kendt mand skulle det være jude law.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;645183]Jeg sidder og bli’r helt nervøs for jeg kan ikke komme i tanke om nogen kvinder jeg ville transmogriffes til… derimod kan jeg komme i tanke om et par stykker af hankøn…

(og nej, Alan Rickman er ikke en af dem. Han er mange ting, men ikke “æstetisk perfekt” - heldigvis)[/QUOTE]

He - jamen, jeg kunne da godt tænke mig nogle forbedringer ved mit eget udseende. Mange! Men ligne en kopi af en anden. Nej, faktisk ikke. Så mit indlæg skal ikke forstås på den måde. Mere, hvad der fanger mig.

Jeg kan godt li’ dit “heldigvis”. Må jeg gætte på ,at du også har oplevet i Poser at det helt regelmæssige er boooring?

je ville nok vælge Emma Rossum - hun er utrolig smuk og så kan hun se glad ud uden at virke komplet fjollet mens hun gør det + at hun har enorm karsima :slight_smile: